05/07/2021
đđđđđ
Contactgegevens, kaart en routebeschrijving, contactformulier, openingstijden, diensten, beoordelingen, foto's, video's en aankondigingen van Jojo's Gastouderopvang, Kinderopvang, Groningen.
05/07/2021
đđđđđ
15/06/2021
Samen durven we het.
10/06/2021
Tja, als je verstoppertje wil spelen maar je mag de zandbak niet uit đ¤Ŗđ¤Ŗ
08/06/2021
Heerlijk spelen met zand. Ik heb daar mooie herinneringen aan. Wij hadden vroeger een hele grote buurtzandbak op het speelplein en wat heb ik daar wat afgespeeld. Hele dagen konden we ons er vermaken, met mijn broertjes en zusjes, met de buurtkinderen. We maakten hele zanddorpen, speelden er winkeltje of restaurantje....
Spelen met zand is en blijft leuk, en leerzaam.
Ook genoten van deze dreumes die een hele tijd een paar handjes vol zand pakte om het vervolgens langzaam uit haar handjes te laten wegvallen.
Zij in verwondering en ik genoot. Zand is zo simpel maar prachtig en fascinerend speelgoed, en van alle tijden.
07/06/2021
Zomer.
04/06/2021
Te lief voor woorden â¤
04/06/2021
Op tijd lekker naar buiten. Nu spelen bij Oerr....wat een rust hier.
Vogels, kikkers en er wordt ook nog eens voor mij gekookt.
03/06/2021
Summer days
02/06/2021
Even weer een lading rijst gekleurd.
Gegarandeerd heel veel speelplezier.
01/06/2021
Zo, daar waren we aan toe. Vanmorgen naar natuurspeelplaats Oerr geweest en heerlijk.met water gespeeld.
Wat een plezier hadden de kindjes, en ik ook.
31/05/2021
Hieperdepiep hoera, I is nu drie jaar en dat hebben we gevierd.
Daarna nog even een wandeling gemaakt, heerlijk in het zonnetje.
Verder nog een kennismakingsbezoekje gehad. Er is ineens een explosie aan aanvragen, heel bijzonder. En er komen weer wat veranderingen na de zomervakantie want er zijn een paar kindjes die 4 jaar worden en naar school gaan.
Nu inmiddels twee ontzettend leuke kennismakingsbezoekjes gehad, het duurt nog even voor die kindjes komen, maar voor ouders fijn als de opvang geregeld is.
Het is dan straks ook weer wennen als de grotere kindjes naar school gaan want dat betekent ook dat ik weer veel meer gebonden bent met baby's in de opvang. Voor nu ga ik even extra genieten van de bijna 4 jarigen đ
28/05/2021
Vanmorgen al een heerlijke wandeling door Kardinge gemaakt. Er is altijd zoveel te zien. We lopen door het bos ( het is een pad van 30 meter door dichte begroeing, maar voor de kinderen is het een bos). En elke keer weer is er altijd wel een die over het muisje begint die we een half jaar geleden zagen liggen in het bos. We zien mooie bloemen, vogels, schapen en vaak ook wel eens een blauwe reiger. En inderdaad, ook verdrietige dingen zoals een dood muisje of een dode mol.
Vorig jaar kwamen we zelfs een paar agenten te paard tegen, en die namen alle tijd voor de kindjes die van alles wilden weten.
Zo blij dat we zo dicht bij Kardinge wonen â¤.
.nl