26/02/2026
Heerlijk genieten in het park van het lekkere weer ☀️☀️☀️
17/02/2026
🦀 Laatste dag van Vastenavend 2026! Wat hebben we genoten van de optocht! 🎉
12/02/2026
Vandaag gezellig met z’n alle gedweild bij Le Garage. We hebben gedanst, gezongen en met z’n alle de zevensprong gedaan. Het was weer één groot feest!!! Agge mar leut et 🦀🎺🎉
12/02/2026
Gisteren gezellig wagentjes gekeken met de BSO
🎉🦀
05/02/2026
Vandaag brachten de kadetjes een bezoekje aan de peperbus en het geitje .
02/01/2026
Vandaag is de BSO gezellig naar de schaatsbaan geweest! ⛸️✨
31/12/2025
✨Heerlijk oudjaarsbuffet
✨Proosten op 2026🥂
Gezellig uiteinde en tot volgend jaar🤗🌟
10/12/2025
Wat een gezellige middag bij Le Garage ❄️❄️❄️
Vanmiddag was er een hele warme middag georganiseerd voor de kinderen van Le Garage.
De kinderen kwamen met papa's, mama's, opa's, oma's, broertjes en zusjes.
Er was van alles te doen
Op de foto met Elza en Bambi( Marith en Sanne), gezellig voor drinken en wat lekkers bij Sandra halen, cake versieren bij Priscilla en Thijmen, schminken bij Danielle en Maud, kerstfiguurtje knutselen bij Biana en Levi, sneeuwballen ❄️❄️❄️gooien bij Soumia(en Carole voor het maken van de sneeuwballen).
Het kon allemaal vanmiddag.
Wij hebben in ieder geval super genoten van alles.
Vooral die blije kinderen daar doen wij het echt voor.
Iedereen bedankt voor jullie aanwezigheid🩷
Wij wensen bij deze iedereen hele fijne kerstdagen 🎄en een gelukkig Nieuwjaar 🌟
Veel liefs team Le Garage ☃️❄️☃️❄️☃️❄️☃️❄️☃️