19/05/2026
Vandaag is het de dag van de Groene Kinderopvang 🌿 We hebben vanochtend besproken welke diertjes er allemaal zijn, hebben we buiten een boekje in het gras gelezen en in de middag hebben we prachtige groene kronen gemaakt 🌸
16/04/2026
Vandaag is het de nationale bijentelling. Onze metselbijtjes bij het raam zijn helaas al vertrokken, dus wij tellen al onze zelfgemaakte bijen in de lucht. Heb jij ze al zien hangen in de gang?
13/03/2026
De eerste plantjes op de dreumesgroep worden geplant🌱
11/03/2026
🌧️ Regen? Dat hield ons niet tegen!
Vandaag hebben de kinderen heerlijk buiten gespeeld inde regen. Met een vuilniszak
Aan als regenjas konden ze lekker springen, rennen en spetteren in de plassen. Wat een plezier!
Buiten spelen is gezond, avontuurlijk en vooral heel leuk, ook als je een beetje nat wordt ☺️
De kinderen hebben zichtbaar genoten van he5 frisse weer en het samen ontdekken
Van de regen 🌧️☔️💧
06/03/2026
Op de peutergroep zijn we al volop bezig met het thema moestuin.
We oefenen ons versje en leren zo wat er gebeurt met een za**je wat we planten.
Ook hebben we appels geknutseld met zand en blaadjes waarmee we verschillende structuren voelen en onze motoriek stimuleren.
🪴🌷🍎🥕
04/03/2026
Beginnend lente weer! De eerste zonnestraaltjes zijn door gekomen, en daar maken wij natuurlijk gelijk gebruik van!☀️ we hebben lekker buiten gepicknickt met zijn alle.🥒🍅
26/02/2026
Volgende maand is het thema de moestuin! Vandaag hebben we alvast de bloembollen in de aarde gestopt voor volgend jaar. We hebben samen de bloemen geplukt. Met de bloemen kunnen we weer mooi gaan knutselen. Dankjewel ! 🌷
14/02/2026
Fijne Valentijnsdag! Liefs de dreumesgroep❤️
12/02/2026
Vastenavond op de babygroep🎊🎉
08/01/2026
Vanochtend hebben wij de allermooiste sneeuwpoppen geknutseld☃️