Kinderopvang gastouder "Bij Jet"

Kinderopvang gastouder "Bij Jet"

Delen

Dit was een kleinschalige professionele kinderopvang, waar het kind voorop staat! Hier mag een kind kind zijn en zijn/haar mogelijkheden ontdekken. 0-12 jaar.

Ieder kind is uniek, daarom wordt verzorging, uitdaging en speelgoed op maat aangeboden.

28/10/2023

Met ingang van 1 december 2023 is kinderopvang "Bij Jet" definitief gesloten!

Photos from Kinderopvang gastouder "Bij Jet"'s post 23/02/2023

De afgelopen weken hebben we gewerkt met het verhaal van "Rupsje Nooitgenoeg". De rups kleuren, waarbij de peuters 'm de juiste kleuren moeten geven. Een rups plakken en de juiste kleurstickers erop plakken. De peuters maken bovendien met strijkkraaltjes in een paar keer een hele mooie rups. En tenslotte maken ze nog een vlinder, waarbij geplakt wordt en de oudere peuters mogen prikken. Het levert weer mooie resultaten op: Ben trots op ze!

Photos from Kinderopvang gastouder "Bij Jet"'s post 19/10/2022

Vandaag was het dan eindelijk zover: de herfstslinger werd inelkaar gezet en mocht mee naar huis. We hebben er 3 weken aan gewerkt met de 3-jarigen. Er zijn verschillende technieken gebruikt en soms was het best spannend, zoals samen met Jet strijken met was op een strijkijzer. Het oppoetsen van de appel & peer daarna was wel heel leuk: wat ging het glimmen! Zo hebben we verschillende herfstdingen geknutseld.
Vanmorgen lag alles op tafel. "Missen jullie nog iets", vraag ik. "Ja, de donkergrijze wolken" merkt een meisje op. Die zijn zo lekker zacht... "Mmm", denkt Jet: even snel denken, zoeken (viesoline & verf) en ook de wolken kunnen zo aan de slinger.
De slinger hebben we trouwens in etappes gemaakt: steeds 20 rondjes. Zo blijven ze geconcentreerd bezig én is de verrassing heel groot als ze zien hoe lang hij nu wel niet is geworden.
De ouders waren ook blij verrast. Tja, Jet weet de creativiteit in de kinderen wel te stimuleren.
De 1 jarige mocht ook haar eigen herfstschilderij plakken met leuke herfstblad-stickers... al is het wel vervelend dat zo ook aan je handen blijven plekken ;-)

01/08/2022

Er is per 1 september 2022 weer plek in de opvang:
op maandag 7.30 - 13.30 uur voor 1 kind (1, 2 of 3 jaar)
& 8.45 - 12.00 uur voor 1 kind (1, 2 of 3 jaar)
op dinsdag 7.30 - 17.30 uur voor 2 kinderen (1 jaar-12 jaar)
op woensdag 7.30 - 13.30 uur voor 2 kinderen (1, 2 of 3 jaar)
op donderdag 7.30 - 13.30 uur voor 1 kind (1, 2 of 3 jaar)
Ik werk samen met gastouderbureau SamSam (en NIET met andere gastouderbureau's).
Op bovengenoemde tijden is er plek, maar ik ga niet alle plekjes invullen. Verder zijn INCIDENTELE vroegere & latere opvangstijden & opvang op vrijdag bespreekbaar.
Mocht je een kennismakingsgesprek willen, zodat jouw kind misschien "Bij Jet" geplaatst kan worden; bel me dan voor een afspraak (06-10064269) graag bellen op ma, di, wo of do tussen 8.30 - 16.00 uur of 19.00 - 20.00 uur.

25/12/2021
Photos from Kinderopvang gastouder "Bij Jet"'s post 11/11/2021

Het wordt al donker dus het feest kan beginnen:
Sint Maarten, Sint Maarten, de koeien hebben staarten, de meisjes hebben rokjes aan, de jongens hebben sokjes aan, daar komt Sinte Maarten aan!
De aflopen weken het liedje geleerd en veel gezongen, over Sint Maarten gekleurd, een mooie lampion geknutseld en natuurlijk geoefend.
Veel Plezier allemaal vanavond!

Photos from Kinderopvang gastouder "Bij Jet"'s post 27/10/2021

Gisterochtend met de meisjes een stukje herfstbos gemaakt. Net als in het verhaaltje van Dikkie Dik (Herfstblaadje - zie youtube https://www.youtube.com/watch?v=L0NSTINeslo) hangt er nog 1 blaadje aan de boom. Verder liggen alle blaadjes op de grond en er zijn door de meisjes ook paddestoelen in het bos gezet. Een leuk tafereeltje dat ze vol trots mee naar huis namen.

02/10/2021

Zo simpel en zo leuk...
Heb 'm wel zonder geluid bekeken ;-)

Photos from Kinderopvang gastouder "Bij Jet"'s post 23/09/2021

"Herfst herfst wat heb je te koop..."
"Zie je de kastanjes aan de bomen..."
Spetter spetter spat, ik word klets kleddernat..."
"Op een grote paddestoel..."
Naast alle gewone kinderliedjes zijn we inmiddels ook begonnen met de liedjes over de herfst. De herfst met harde wind (Woeiii), met regen (gelukkig hebben we een paraplu), met eikeltjes en kastanjes en natuurlijk met mooie paddestoelen.
Gister en vandaar met de 3 tweejarigen in de opvang een herfstslinger gemaakt. Vorige week al op een groot vel papier geverfd met rode, oranje, gele en bruine verf: daar knipte ik eikenblaadjes uit. Uit de restanten ponste ik nog wat kleine blaadjes voor een volgend knutselwerkje. Deze week hebben ze met stiften de eikeltjes gekleurd. Tenslotte alles vast plakken aan de (spiraal)tak én zie daar: leuke vrolijke slingers.
Wat zullen we volgende week gaan maken?!?! Ik weet het al ;-)

Photos from Kinderopvang gastouder "Bij Jet"'s post 17/09/2021

Gister op de dag van de gastouder aangenaam verwend met prachtige - meest zelfgemaakte - cadeaus. Voelt goed dat ze me zo waarderen!

Photos from Kinderopvang gastouder "Bij Jet"'s post 30/08/2021

Vanmorgen eerst samen naar de winkel geweest om nog een dierenkussen op te halen. Wat een bekijks hadden de meisjes in de winkel én wat konden ze al goed sturen met hun eigen winkelkarretje. Met vereende krachten kwam het gekozen schildpadkussen "Bij Jet".
Na het fruit eten zijn we gaan plakken: Kleur bij kleur. Je hadden komen onder de lijm én alles plakt aan elkaar. Maar wat een lol hebben ze! En kijk eens welke mooie fleurige resultaten je dan krijgt. Goed gedaan, meiden!
En nu liggen ze even lekker te slapen...

Wilt u dat uw scholen hét hoogst genoteerde School in Assen wordt?

Klik hier om uitgelicht te worden.

Plaats

Telefoon

Website

Adres


Assen