17/03/2026
Birthday boy Noah!🥳 Hiephiep hoeraa!1️⃣
Vandaag druk met rollenspelletjes met de po**en, buiten gespeeld en met de Plus plus bouw stenen heel druk geweest.
In december snapte ze nog helemaal niet hoe dit moest. Vandaag hebben ze zich zeker 45 mnuten heel druk vermaakt met verschillende figuren maken. Leuk om te zien dat het inzicht groeit!
16/03/2026
Prima dagje vandaag! Ze vliegen soms door het huis qua energie dus hup naar buiten..!
Waar ze de energie beter kwijt kunnen😅
10/03/2026
Een kuikentje is geboren 🐣🐤
Eerst gister het ei mooi versierd en vandaag hebben we kuikentjes mooi geschilderd🎨🖌️
En nu lekker buiten spelen!🌼
09/03/2026
Lekker stempelen voor de lente🐣🥚🐤
02/03/2026
https://radar.avrotros.nl/artikel/op-deze-manier-slaapt-jouw-baby-het-veiligst-62415?fbclid=IwdGRjcAQS5ZFjbGNrBBLldWV4dG4DYWVtAjExAHNydGMGYXBwX2lkDDM1MDY4NTUzMTcyOAABHvoEhp1BJJUGrNmVE26CZO4y7-IjN6dmmQnIZOK8w6g5rWETK0xRNJIcNulA_aem_AXStdv7l-XWvQC4WevwbOQ
😴😴
Zorg dat je je kindje veilig in bed legt😊
1.)Leg je baby op de rug
2.)Laat je baby in een eigen bedje slapen
3.)Gebruik een passende slaapzak
4.)Houd het bedje leeg
Op deze manier slaapt jouw baby het veiligst
Het aantal gevallen van wiegendood in Nederland stijgt, mogelijk mede door verkeerde adviezen op sociale media over de slaap van baby’s. In de uitzending van...
23/02/2026
De lente lijkt aankomende dagen heel voorzichtig te komen.
Wij kunnen niet wachten...!
Daarom al lekker bezig met het voorjaar!
Veel zin om weer lekker de deuren open te gooien en de heeeele dag buiten te zijn!
🌸🌼🌸🌼🌸🌼
17/02/2026
Vandaag maar drie kindjes, dus een rustig dagje!
Wandelwagen inladen met de kleinste dame en daarna
heerlijk genoten vanmorgen van het zonnetje die zie toch eventjes liet zien.
De twee grotere lekker stampen in de plassen. Een flinke wandeling van ruim 2 km, die kleine beentjes hielden het goed vol.☔
12/02/2026
Dit drietal is zo schattig!
Vriendjes in spé.
Jongste bijna 9 maanden, 11 maanden en 13 maanden.
Grappig hoe ze elkaar toch al een beetje opzoeken ondanks dat hun eigen 'ik' het allerbelangrijkste is😜
Ohja en die grote harige vriend is 8.5 jaar😉
10/02/2026
Alaaaaf...!🧚♀️🦹♀️🦁👸
Boekjes lezen, heel lief vrij spelen (de rollenspellen beginnen zich nu te vormen) geplakt en gekleurd voor carnaval. 🎉
10/02/2026
Voor wie carnaval gaat vieren aankomend weekend.
Veel plezier!
Wij gaan even aan de slag met een kleurplaat/ werkje over carnaval 🤡👸🦁🧛♀️🦹♀️🧚♀️
03/02/2026
Vanmorgen zijn we met de auto naar de bieb gegaan.🔰 We hebben een hele stapel boeken en twee puzzels meegenomen.
Oma, zoals de kinderen haar allemaal noemen (mijn moeder) kwam even helpen zoeken en handjes vasthouden.
Dat was gezellig. Dit is zo fijn, klein groepje ivm.vakanties dus altijd leuk om iets te ondernemen samen!