Hoi hoi! Wij zijn Gijs, Ilse, Lisa, Kyan, Wende, Roy, Peter, Ruben en Sarah. Wij zijn een team van drie docenten en zes leerlingen van het Beekdal Lyceum in Arnhem. Op dit account gaan wij jullie op de hoogte houden van onze tocht naar 1 juni 2023 waarop wij de Alpe D’Huez gaan beklimmen voor het KWF. Dit zal een proces zijn van veel trainen, sponsoren zoeken, mooie herinneringen maken en vooral veel geld op te halen voor het KWF! Door ons te volgen kan je ons een beetje in de gaten houden 😉 Denk jij dat jij hierin wat kan betekenen? Stuur ons een berichtje!
Wil je doneren? Klik op de link!
Team Beekdal Lyceum Wij doen als team mee aan Alpe d’HuZes omdat wij geloven dat wij samen kunnen werken aan een wereld waarin je niet meer doodgaat aan kanker, wil jij ons steunen?