12/11/2021
🌟SAMENWERKING GEZOCHT⭐️
Ik ben op zoek naar 4 andere kindercoaches om mijn ruimte in Apeldoorn te delen en zo veel meer kinderen te kunnen helpen!
Dat houdt in dat we samen onder de paraplu van Kindercoach Apeldoorn werken, maar allemaal onder onze eigen (praktijknaam).
⭐️iedereen betaalt €60,-
⭐️ je hebt 1 hele dag per week de ruimte
⭐️ alle meubilair is aanwezig
⭐️ alle materialen en boeken ter beschikking
⭐️ we helpen en ondersteunen elkaar en kunnen ook doorverwijzen
⭐️heel leuk als je kindercoach bent naast je andere baan!
⭐️súperleuk voor startende kinder- e/o gezinscoaches
Heb je interesse? Stuur me (zsm) een persoonlijk berichtje.
Liefs, Suzanne
⭐️delen met potentiële kandidaten mag⭐️
07/02/2021
Gaan jullie nog iets leuks doen vandaag?
Lieve ouders,
Het heeft gesneeuwd!!!
Of je er nou van houdt of het wat minder leuk vindt.... het is wat is en dus kan je er maar beter het allerleukste van maken...
Geniet en maak herinneringen met je kids!
☃️ bouw samen een sneeuwpot of doe een wedstrijd; wie maakt de mooiste, grootste?
☃️ Maak sneeuwengelen; ga liggen op de grond en ga met je handen en benen heen en weer. (misschien al een leuke kerstkaart voor volgend jaar?
☃️ ga lekker sleëen
☃️ doe een sneeuwballengevecht
☃️ bouw een iglo of een sneeuwhut
☃️ maak de oprit van een oude buurman of buurvrouw schoon
☃️ maak patronen met je voetafdruk of nog spannender... ga op zoek naar voetafdrukken van andere dieren
En daarna... lekker opwarmen met warme chocolademelk! Geniet er maar lekker van... make memories!
Wat gaan jullie doen vandaag?
24/03/2020
Wat een mooi idee! Ik fiets er zo ff langs met iets leuks!
Ook de kinderen van vluchtelingen die verblijven aan de Christiaan Geurtsweg kunnen nu niet naar school. De activiteiten liggen stil en in het gebouw zijn de recreatiezalen en de kinderopvang gesloten. Help je mee om deze kinderen een hart onder de riem te steken? Het idee is als volgt:
1. Schrijf een kaartje voor een kind, dat mag in het Nederlands. Bijvoorbeeld iets in de zin van ‘wat jammer dat je nu niet naar school kunt’. Of print een kaartje van onze website https://stichtingpresent.nl/apeldoorn/home/activiteiten/corona/kaartjes/
2. Doe er een kleinigheidje bij. Bijvoorbeeld een kleurplaat, vouwblaadjes of een puzzelboekje.
3. Schrijf linksboven op een envelop voor welke leeftijd het bedoeld is: 0-4 jaar, 4-12 jaar of 12-18 jaar.
4. Stuur het naar Present Apeldoorn, Regentesselaan 2b, 7316AC Apeldoorn. Of gooi het bij Present in de brievenbus. Wij zorgen ervoor dat het bij de kinderen terecht komt.
Help je mee om alle 80 kinderen iets te geven? Dankjewel!
15/01/2020
Beste mensen, voor een opstelling op woensdag 29 juni ben ik op zoek naar representanten. Deelname is (deze keer) gratis. Wanneer je je aanmeldt, reken ik wel op je. Ik zoek maximaal 10 mensen. Interesse? Stuur me een PB of een mail naar [email protected] of een appje naar 06-48502087
Lieve mensen, zou jij graag een familieopstelling willen hebben in 2020? Ik heb data gereserveerd in Tot 2021 in Apeldoorn.
Zou je (eerst) een keer willen komen als representant; dat is ook heel waardevol (voor jezelf en voor de anderen). Je bent van harte welkom!
Deelnemen kost 15 euro. Ik gooi de namen van de aanwezigen in de hoge hoed en trek er een naam uit, van iemand, waar ik mee zal werken.
Het is fijn als je je wel even aanmeldt door een mailtje te sturen. En je mag dit bericht gerust delen aan mensen, waar jij van denkt, dat ze interesse hebben.
11/01/2020
Lieve moeders, ik heb iets nieuws voor jullie en het is echt heel waardevol. Het is de doorgeefbon voor een coachgesprek voor moeders. Je kan in dit gesprek opvoedvragen voorleggen, maar je mag ook je persoonlijke vraagstukken voorleggen. Zelfs 1 gesprek kan al heel verhelderend werken!
Deze maand geef ik 2 doorgeefbonnen weg voor een gratis gesprek. Voorwaarde voor deelname aan het gesprek is wel, dat je de bon ook weer doorgeeft aan een andere moeder.
Heb jij interesse om deze bon te ontvangen? Stuur me dan een PB (of een mail naar [email protected]) en misschien krijg jij wel het gratis gesprek van januari 2020. Ik hoor graag van je!
06/01/2020
En we zijn over!! Zelfde gebouw, andere kamer, maar hopelijk hetzelfde gevoel!💛
💛De puntjes moeten nog op de spreekwoordelijke i, maar jij en/of je kind zijn op de dinsdagen of de woensdagen van harte welkom! 💛
08/11/2019
Dit!
Read it one more time...
(TeacherGoals)
27/10/2019
Zo; stond jij lekker vroeg naast je bed? En je kids? Breng ze vanavond gewoon iets eerder naar bed(als ze nog niet kunnen klokkijken en als ze dat al wel kunnen, kan je de klokken misschien laten staan vandaag op de oude tijd en zeggen, dat ze vandaag ietsje later naar bed mogen!
Breng je ze een half uurtje later... zij blij, jij blij!💛
Komend weekend wordt de klok weer verzet... dat kan nogal wat 'toestanden' met zich meebrengen.
De eerste 'toestand' hoe zit het nou ook al weer? De klok gaat een uur terug!
Dat wil dus zeggen, dat hij in de nacht van zaterdag op zondag 1 uur terug wordt gezet, dus dat het om 3 uur, 2 uur is.
Dus dat houdt in dat je een uur langer kan slapen, dus bijvoorbeeld; om half 9 uur (wanneer je normaal begint op school) is het nu half 8 en sta je misschien net op.... heerlijk....
Of niet? Want wanneer je kinderen hebt, die vroeg opstaan.. (bijvoorbeeld om 6 uur wakker), heb je kans, dat deze om 5 uur wakkeer worden....
En je kan je ook voorstellen, dat wanneer je kind om 8 uur in bed zou moeten liggen, het nu (voor het gevoel) 9 uur is....
Je kan deze dagen je kind alvast iets later naar bed brengen, of desnoods (als het nog niet lukt) je kind vanaf zondag iets vroeger in bed stoppen. Maar als je niet te veel problemen wilt, is het handig om het rustig op te bouwen.
Sterkte maar weer! (oh... en deze klok-verandering is fijner, dan die in het voorjaar!)
17/10/2019
💛Nog meer aandacht voor kindercoaches!💛
Wat heerlijk, bijna iedere maand verschijnt er wel een artikel in een van de landelijke dagbladen over het mooie beroep van kindercoaches. Ik word er ontzettend blij van, want wat mij betreft praat ieder kind op zijn tijd met een passende kindercoach.
En er zijn zo veel verschillende coaches. De een specialiseert zich in de natuur of hooggevoeligheid en weer een ander is gespecialiseerd in een leeftijdscatagorie of juist in meiden.
Mijn specialisatie is om systemisch te kijken en werken met kinderen en dan betrek ik het liefst de ouders er ook bij. Ik vind het enerzijds ontzettend fijn en waardevol om samen met een kind zijn of haar kwalieiten en talenten te ontdekken en die te versterken, zodat een kind zich (weer) krachtig kan voelen en anderzijds zie ik de waarde van het werken met ouders, want ik weet, dat wanneer ouders in hun kracht staan, ze dit ook doorgeven aan hun kinderen. Kinderen hoeven dan niet sterk te zijn voor hun ouders, maar mogen lekker ‘zichzelf zijn’. En je kan je voorstellen, dat een onbezorgd kind zich gewoon fijn voelt en zich goed kan ontwikkelen.
Wil jij hulp voor jou e/o je kind? Neem dan contact op! Na de herfstvakantie heb ik weer volop tijd voor jou en jouw gezin!
Faalangst, gepest of gedragsproblemen? Kindercoach biedt kind steun in lastige tijden
Heeft je kind faalangst, gedragsproblemen of wordt het gepest? Dan kan een kindercoach uitkomst bieden. Nederland telt er inmiddels duizenden. Maar wat doet een kindercoach eigenlijk? En: hoe scheid je het kaf van het koren?
25/09/2019
Vanaf maandagavond 7 oktober ben jij welkom om mee te doen aan de Opvoeden met LOL training voor ouders!💛
Waar heb jij die opleiding tot opvoeder gevolgd?!
Wanneer het even niet zo lekker loopt op je werk, krijg je vaak wel begeleiding d.m.v. een gesprek met een afdelingsleider of misschien krijg je zelfs een coach toegewezen.
En hoe zit dat dan als moeder? Welke opleiding heb jij gevolgd om het allemaal zo goed te weten en te doen? Wat doe je, wanneer het niet zo loopt als je had bedacht? En als je je een dag even niet zo lekker voelt?
Hoe tof is het om onder begeleiding van een professional over een aantal verschillend opvoedthema’s na te denken , oefeningen te doen en gewoon lekker te sparren met ‘lotgenoten’?
Tijdens de Opvoeden met LOL training voor ouders komen we 5 x bij elkaar en gaan het hebben over hoe het nu is, hoe je het zou willen hebben, over loslaten, vasthouden en grenzen stellen... of niet? Wat wil je bereiken met je opvoeding en doe jij dan wel de dingen, die dat bewerkstelligen..... En dat alles met een systemische kijk op het geheel. Dat wil zeggen, dat we ook gaan kijken naar waar jij vandaan komt!
Lijkt je dat leuk? Kijk op de site van opvoeden met LOL of stuur me gerust een PB of mail of bel me.... ik kom graag met je in contact!