25/03/2026
Gister ontving ik deze mooi kaart van een deelnemer aan mijn wekelijkse online sessie en gegrond in het lijf. Vandaag was ze voor het laatst regelmatig aanwezig... hoewel dat geen vereiste is.
1,5jaar geleden begon ik, op hoop van zegen en ondanks mijn eigen conditie, voor en andere lotgenoten dit kleine intitiatief. Niet zo zeer Zing je sterk als wel Zing je hart uit. Ook met doel te verbinden, want bij chronische aandoeningen komt eenzaamheid om de hoek kijken. Ik probeer prikkels te beperken en het simpel te houden.30 min, max 40. Vrijwillige bijdrage naar draagkracht.
En deze kaart:
een groter compliment kon ik niet krijgen.🙏
Nieuwe deelnemers zijn altijd welkom. Stuur me een bericht of neem contact op via mijn telefoonnummer op mijn website. Op dit moment zijn de sessies op woensdag 11:15uur. Ik hoop in de loop van het jaar een 2e moment te kunnen gaan doen op maandagochtend.
13/01/2026
Houd je van en of zoek je een moment van verstilling en ?
Wees 25 januari om 18:30 uur welkom in de wekelijkse vesper in de Oude Kerk in Amsterdam waarin het nieuwe ensemble meewerkt.
07/01/2026
Wat een mooie wijze vanochtend in online sessie voor MECFS PAIS NAH community
"ik ben een nieuwe carrière begonnen als kluizenaar". Er spreekt zoveel veerkracht uit ondanks de omstandigheden. 🙏
We eindigen de sessie met I'm singing in the snow, I'm happy toy know!?
28/07/2025
Check timeline om te zien wat hij zegt over . Het is zo waar.
Daarom ben ik blij dat ik kan doorgaan met m'n wekelijkse korte 30min online sessies en gegrond in het lijf voor de communities. Vanaf eind augustus 2025 op woensdag 11:15 uur.
En de eerste nieuwe aanmelding is binnen! .
Ja, waar Whitacre over spreekt is het fysiek samen zingen. Maar als je housebound bent of zingen in een koor teveel vraagt, dan is dit een manier om toch samen met muziek 🎶 bezig te zijn.
Ik houd het simpel, want ontspanning en plezier staan voorop, maar ondertussen leer je Hoe te ontspannen en hoe je ook plezier kunt hebben met een gebroken lichaam en /of stem. Een moment om op adem komen
Zin om mee te doen? Stuur me een DM.
Ja ik doe het in het Nederlands, want in het Engels is er het mooie . Ik houd het overigens kleiner, minder prikkels op die manier. (voor deelnemers en mijzelf)
See you! Hear you!