02/04/2024
Hi lieve allen,
Ben niet zo vaak aanwezig hier op FB, doe alles via instagram (yaelavoetenergy), maar wilde wel graag delen dat ik vandaag mijn eerste Podcast online heb gezet. Hierin bespreek ik mijn reis, energiewerk en alles wat ik van plan ben met You’re.
Luister hem hier: https://open.spotify.com/episode/6DgYIRIVC4JCvFomZwnmni?si=ogl8jPzRQAyjhflLsih3bw
Ik hoor graag wat jullie ervan vinden 🫶🏻🩷
New beginnings
Listen to this episode from Energy Tolk on Spotify. Na jaren in een transformatie gezeten te hebben is het nu tijd voor een nieuw begin en deel ik graag met jullie wie ik ben en wat ik met deze podcast van plan ben 🫶🏻
07/05/2022
Hi all!
Heel lang geleden dat ik hier wat gepost heb. Ik deel dit bericht om te laten weten dat ik met een vernieuwde versie van mezelf én You’re doorga. Je kan mijn nieuwe diensten bekijken op mijn website www.you-re.nl en mij volgen op mijn instagram account: .re
Ik zal dit account op FB binnenkort opheffen. Er is veel gebeurd de afgelopen jaren, in en buiten mezelf. Dat heeft eraan bijgedragen dat er veel lagen zijn afgepeld en ik veel meer in contact ben komen te staan met mezelf, vooral als mens 😉 Nu hoop ik anderen te ondersteunen in dit proces, waarin je kan ontdekken wat ‘jezelf zijn’ betekent.
Ik hoop je snel te zien 🌸💕🙏🏼
23/02/2021
Wie weet.
Wat ik nu zie is dat we als collectief proberen te vechten tegen iets wat niet te stoppen is. Dit virus met al haar mutaties lijkt voor mij een nieuw soort bewustzijn wat zich verspreid als een deken over planeet aarde. Een die ons wakker schudt en ons dwingt te kijken naar waar we met meer zachtheid zouden kunnen leven. Dit virus lijkt alles te belichten wat gewoon niet meer werkt. 60 urige werkweken. Een gebrek aan verbinding met onszelf en elkaar. Onnodige vervuiling door verkeer en gemakzucht. Ongezonde thuissituaties. Gebrek aan zingeving. Ga zo maar door. Alle maatregelen die uit de kast worden getrokken, die in eerste instantie misschien werkten, doen mij denken aan iemand die alles op alles zet om zich maar niet te hoeven overgeven aan zijn realiteit. Wat uiteindelijk nog veel ongezondere situaties creëert.
Deze hele crisis staat in mijn ogen symbool voor de worsteling die we vaak met onszelf hebben. Het niet omarmen van en aanwezig kunnen blijven in het nu, maar met het hoofd van alles bedenken om de werkelijkheid te ontvluchten. De werkelijkheid die we leven is er om ons iets te vertellen. Deze crisis is niet alleen een crisis maar ook een wake up call! Een hele pijnlijke die veel verliezen heeft geleden.
Moeder natuur is soms wreed, meedogenloos en onrechtvaardig. Net als wij dat vaak zijn voor haar.
Wat als we nu eens stoppen. Onze handen in de lucht gooien en zeggen: laat maar. We laten los. Een diepe zucht nemen en een worden met de storm. Iemand die blijft vechten tegen de stroom in het water die verdrinkt. Als je je mee laat voeren dan bestaat er een kans dat je overleeft. En wie weet op welke plek je terecht komt. Als we ons overgeven, kunnen we misschien openstaan voor manieren hoe met deze nieuwe realiteit te leven. En wie weet brengt die overgave ons wel precies wat er al die tijd al op ons zit te wachten. Waar wij op zitten te wachten. Is een crisis een kans die we misschien nog niet zien?
Waar mag jij je nu aan overgeven? Welk stuk van jouw realiteit vind je lastig te omarmen? Wat wil het stuk wat aan jou trekt jou laten (in)zien? Waar ligt jouw blind-spot? Waar is er ruimte voor bewustZIJN. Welk nieuw leven wil er geboren worden?
“When the student is ready the teacher will appear. When the student is truly ready... The teacher will Disappear.”
22/12/2019
Let it in, sit with it, let it sink in..... Become one with it ♥️
29/10/2019
💥 Big Ass Collective Software Upgrade 💥
Deze week bleef maar de volgende gedachte voorbij komen: zwemmers/surfers checken de stromingen in het water, als we op het strand een zwarte vlag zien gaan we (meestal) niet het water in. We checken ook het weer, als het gaat hagelen gaan we niet naar het strand. Dit soort externe invloeden beïnvloeden onze dagelijke acties.
Nu is het niet een algemeen geaccepteerde zaak om ‘kosmisch weer’ te checken. Als je dat wel had gedaan (ikke), dan zal je rekening gehouden hebben met deze intense impactvolle energetische orkaan die gaande is. Dan had je je agenda punten misschien wat anders ingevuld. Dan had je dat zware gesprek misschien even gelaten voor wat het is en kwam je er later op terug, dan had je die pittige krachttraining misschien overgeslagen wetende dat je spieren (en al je cellen) er sowieso wel van langs zouden krijgen....
Lang verhaal kort, de binnenkomende t^*£ #% hoge vibraties (energie met hoge trilling/frequentie) raken ons allemaal! Dit zorgt voor onrust. Het was overal te merken. Iedereen is doodop, hoog in emoties en triggers, mensen om me heen waren van alles kwijt, ikzelf voel al dagen de meest oncomfortabele fysieke sensaties waardoor mijn gedachten op hol slaan en vertrouwen in mijn lijf ver te zoeken is (ik dacht gister dat ik een tia had ofzo want kon opeens niet meer uitspreken wat er wel in mijn hoofd zat,’ m’n oog ging hangen en vandaag spuwde m’n maag zuur alsof het werd aangevallen door een monster). Als dit gebeurt zijn we al snel geneigd om te denken dat het ‘niet goed’ met ons gaat. Want “ik had toch weer een paniek aanval”, “dit stuk had ik jaren geleden toch al geheeld”, “misschien is deze relatie/dit werk” toch niet juist want dit is niet goed en dit niet en dit niet”...
STOP!!!! ❣️❣️❣️
Stop even met wat je aan het doen bent. Check het ‘kosmische weer’ (google solar flames, schumann resonantie en ga facebook erop na) en WEET dat er HEEL veel gaande is daarboven en dus hier benee. Je weet wel: as above so below 😜 Cliché maar waar. Natuurlijk belicht dit binnenkomende felle licht onze schaduwkanten, maar niets is wat het lijkt. Het is niet die persoon die niet goed is voor jou, maar voornamelijk dat stuk wat diegene in jou triggert waar je naar mag kijken. En dus kijken en doorvoelen. Maak AUB geen overhaaste beslissingen deze dagen. Voel en maak het zacht voor jezelf. Ga niet over je grenzen, neem een extra warm bad, eet jouw favo gerecht, drink veel water, blijf lekker thuis....... En ja bij deze adviseer ik: je mag jezelf heus een beetje verdoven als het zo intens is. Dat betekent dus niet vluchten, maar wel verzachten.
Niet iedereen zal het hier mee eens zijn, want je hebt van die verlicht jagers die alles zo snel mogelijk willen ‘helen’ (ego) om te ‘expanden’. Maar ook dit is een truc (vaak) om niet te willen voelen.
Mama Yaeel wenst jullie heel veel zachtheid toe deze dagen en omdat ik mezelf nu een opgeblazen michelin mannetje voel die alleen maar gekieteld wil worden en geen sociaal contact aan wil gaan, is dit EINDE BERICHT en ga ik weer verder met mijn netflix serietje en mijn elektrische kruikje!
Joe 💖
25/10/2019
Slow the F down! 💥
Vorige week werd ik als gast uitgenodigd om in de podcast ‘Slow the F down’ van Jindi en Lavinia te spreken over mijn kijk op energetisch werk, bewustzijnsontwikkeling, de intense veranderingen waar we als collectief doorheen gaan en mijn ervaring in het moederschap.
Check it out! 🌟💖🌟
Episode 24: Yaëla Voet over te snel gaan met energiewerk, ayahuasca en collectief ontwaken
Listen to this episode from Slow the F Down! on Spotify. Jindi en Lavinia spreken met Yaëla Voet. Zij is energy tolk en op een missie om magie te normaliseren en helderheid te brengen in een veranderende wereld. We hebben het over dat zij te snel wil gaan in haar werk en persoonlijke leven, hoe haa...
25/10/2019
Het kan bijna niet anders dan dat jij ook veel gevoeld moet hebben deze week. Het kosmische weer was/is zo actief en raakt ons op alle vlakken. Fysiek, emotioneel, mentaal en spiritueel. Persoonlijk ervaar ik alsof ik 10 jaar terug de tijd in ben gegaan en al mijn innerlijke werk voor niets is geweest. Paniekaanvallen van jewelste, fysieke klachten dat ik denk heh?! En rommelige dingen in de dagelijkse gang van zaken.
Kortsluiting kan je het wel een soort van noemen. Ik ben zo moe dat ik geen puf meer over heb om het überhaupt te proberen te begrijpen. En dat is denk ik precies de bedoeling. We kunnen van alles bedenken waar het mee te maken heeft. Familiekarma, genen, vorige levens, de maanstand, schumann resonantie, solar flames, ouderschap, drukte op werk, te veel huishoudelijke taken, geldproblemen, relaties en ga zo maar door. Het zal allemaal van invloed zijn.
Overprikkeling van ons systeem in deze onwijs hoog vibrerende energieën/tijden is waar het op neerkomt. We all need to take a figuurlijke chill pil. Door al deze sensaties willen we vluchten of juist diep erin duiken om deze gevoelens ‘op te lossen’. Beide lijkt me nu niet verstandig. Maar is er een middenweg dan?
Ja ik geloof van wel. Ga op zoek naar waar jij van ontspant. Een warme do**he of bad, kruikje op de bank, fijne mensen om je heen, wandeling in de natuur, muziek waar jij van houdt, een massage, diep ademhalen, een coach/therapeut, een fijn boek of (niet al te prikkelende) serie/film...
Het gaat erom dat we nu onszelf proberen te stabiliseren. Wanneer we vluchten wordt het alleen maar groter (later on)... Wanneer we er te diep in gaan om het te ‘helen’ bereiken we ook het tegenovergestelde. Want nieuwe herinneringen en het naar boven halen van oud trauma kan opnieuw een overprikkeling zijn voor ons systeem.
Ontspannen, het veilig voor jezelf maken, een manier vinden om dat zenuwstelsel in een neutrale staat te krijgen is nu echt stap 1. De inzichten, de helderheid, de richting voor jouw leven volgen dan vanzelf.
Ont-moet jezelf. Hoe cliche dat ook mag klinken 😉💕
03/10/2019
We must not give up. It takes so much time to heal because we are not just healing our own wounds—we are healing the world’s wounds, too. We think we are alone with our ‘stuff’, but we aren’t. With every clearing of our emotional debris, with every foray into a healthier way of being, with every excavation and release of old material, we heal the collective heart. So many of our familial and karmic ancestors had little opportunity to heal their pains. When we heal, their spirits breathe a sigh of relief. We heal them backwards, while healing ourselves forward. We heal in unison.