17/11/2022
Herken je jezelf hierin?
Druk druk druk, je moet van alles van jezelf en van anderen:
👉Kadootjes 🎁binnenslepen & inpakken
👉Het diner verzinnen,
👉Gedichten maken
👉Jezelf in een leuk jurkje 👗 of pak hijsen
👉 Planning maken om iedereen tevreden te houden
En zo kunnen we nog wel even doorgaan….
Je weet niet meer hoe je het allemaal moet doen. Eigenlijk heb je er al bij neergelegd dat je op de laatste plaats komt.
Je wilt het zo graag anders, je wilt ook genieten van al het lekkers en de gezelligheid zonder schuldgevoel. Maar hoe dan?
Wij kunnen je helpen als ondersteuning in de decembermaand met al zijn gekte..
Natuurlijk denk je, dit er nog bij is echt teveel! Nog iets wat MOET.
Laat maar zitten, ik begin in januari wel.
En dat begrijpen we. Maar juist in deze tijd, kan het heel fijn zijn om hulp te hebben en met een groep van gelijkgestemden je worstelingen te delen.
Daarom starten wij ook in december het 30 dagen ‘Wees je voeding de Baas’ programma. Omdat wij je een leuke en ontspannende tijd gunnen waarin jij kiest voor jezelf, zonder andere te vergeten.
Lijkt je dit wat, meld je dan nu aan! Link in bio.