06/10/2025
👩🏼🏫Dag van de Leraar!👨🏽🏫 Eigenlijk natuurlijk 5 oktober, maar we stonden er vandaag bij stil als team op De Horizon. We zijn goed verwend met een persoonlijk cadeau en een lekker stukje taart!
Bedankt Cordeo en lieve directie voor deze bijzondere dag!
02/09/2025
God kent jou!
Dat is ons thema in de school dit jaar. En wat voor een thema! Wat mooi om te mogen weten dat God ons kent! Hij kent je gedachten, Hij kent je hart en Hij kent jou persoonlijk. Hij weet hoe wij dit nieuwe schooljaar ingaan.
En om dit nieuwe school jaar te openen, zijn we met de hele school begonnen met een sing-in op het plein. Met alle kinderen, ouders en leerkrachten samen. Wat een verbondenheid!
De kop is er af! We gaan er samen met elkaar en met God een mooi jaar van maken!
24/07/2025
Vorige week donderdag nam de school afscheid van de leerkrachten meester Harry, juf Dé en juf Truus. Meester Harry vertrekt naar het VO en juf Dé en juf Truus gaan met pensioen.
Het was een heel bloemenfestijn met een toespraak van de directeur en een lied. Frites eten met de hele school op de gang en een afscheidsrecepetie met ouders en oudcollega's. Het was een hele happening.
Gods's Zegen voor jullie en voor de ouders en kinderen toegewenst! En natuurlijk een mooie vakantie allemaal.
19/07/2025
Weer een gave feestavond met ouders op school na de musical in het Hoogelandcollega. Een schitterende musical en een sfeervol afscheid van groep 8. Veel plezier en Gods' Zegen op de weg die jullie mogen gaan. 😍
11/07/2025
Onze nieuwe directeur Wilma Petersen stelt zich voor in het onderstaande stukje.
Met veel plezier ben ik begonnen op de Horizon als directeur. Wat een genot om weer tussen de kinderen mijn taak op te pakken. De eerste dag wilde een kleuter al een knuffel.....genietmomentje.
Het onderwijs heeft mijn hart. Alle rollen op de basisschool heb ik al vervuld. Van kleuters tot groep 8. Van Intern Begeleider, Sova en 'Rots en Water' trainer, gezinsbegeleider maar ook directeur-bestuurder. Deze brede ervaring helpt mij om met een open blik te kijken wat nodig is. Voor het kind, in de klas en in de samenwerking met ouders.
Ik geloof dat ieder kind gezien en door God is geliefd. Het is mijn verlangen dat onze school een plek is waar ieder kind zich veilig voelt.
Zo kunnen ze zichzelf zijn en tot leren komen om zo te ontwikkelen tot mooie unieke mensen.
Genietend loop ik rond.
10/07/2025
Mooi als de 'nieuwe directeur' Wilma Petersen dit gedicht in haar 'eerste Horizontaal' plaatst.
25/06/2025
Korfbaltoernooi en Sportdag, de.prijzen zijn weer binnen. Twee keer in de week gym door een sportdocent vanaf groep 3.....bewegen is gezond!
05/05/2025
Terugblik gisteren: bij het oorlogsmonument Hoogland
Gedicht van Vico en Jortijn
05/05/2025
Wij gedenken op 4 mei de tweede wereldoorlog bij het monument in Hoogland.
De kinderen van de groepen 7/8 leggen een krans en witte rozen bij het monument en er wordt door leerlingen een zelfgeschreven gedicht voorgedragen.
25/04/2025
Rood-wit-blauw-oranje fruitspiesjes, ontbijten, knutselen en...natuurlijk wedstrijdspelletjes en oudhollandse spelen.
🧡❤️🤍💙