I Love Sugarbomb

I Love Sugarbomb Hi! Welcome to this page. I'm Ashraf. Fine art artist student in UiTM Shah Alam. This page post about air freshener and perfume from Sugarbomb. Okay, thank you!

If you interested it, you can call me for more information or else.

01/02/2021

Sempena dengan PKP 2.0, Duo Edition 2.0 kembali dengan 2 wangian baru yang akan mewangikan hari-hari chuols sepanjang berada di rumah !! Citrus Insanity untuk you, Fruity Solace untuk I, baru lah complete 🥰🥰
Duduk rumah pun mesti lah kena wangi !! Cepat komen "SAYA NAK" di bawah!!



SugarBomb Ada Di Mana-mana !!Woww.. SugarBomb dah menguasai Malaysia !! Reseller-reseller sah SugarBomb bersedia untuk b...
01/02/2021

SugarBomb Ada Di Mana-mana !!
Woww.. SugarBomb dah menguasai Malaysia !! Reseller-reseller sah SugarBomb bersedia untuk bantu chuols untuk sentiasa wangi sepanjang hari 🥰🥰
Cepat komen reseller-reseller kesayangan Kak Sya !!



01/02/2021

SugarBomb Care For You !!
Stay safe, stay healthy, stay wangi SugarBombers semua. Jangan lupa sentiasa pakai hand sanitizer dan facemask by SugarBomb okay.




10/01/2021

Assalamualaikum and hello semua! Saya nak mintak tolong semua like my fb page untuksubjek ENT530. Ea

Have a great day with SugarBomb ‼️Musim hujan ni, kasi pssttt pssttt dulu wangian SugarBomb okay. Duduk rumah pun mesti ...
10/01/2021

Have a great day with SugarBomb ‼️
Musim hujan ni, kasi pssttt pssttt dulu wangian SugarBomb okay. Duduk rumah pun mesti lah kena wangi-wangi !! Betul tak chuols??



Ehemm ehemm.. Jangan pandang lama-lama, nantikan tergoda p**a. Kalau dah tergoda, habis la Kak Sya kena serbu lagi 🥰🥰Cub...
08/01/2021

Ehemm ehemm.. Jangan pandang lama-lama, nantikan tergoda p**a. Kalau dah tergoda, habis la Kak Sya kena serbu lagi 🥰🥰
Cuba bagitahu Kak Sya chuols s**a bau air frehesner yang mana? Kak Sya bagi chuols satu okay 😉



04/01/2021

Belilah sugarbomb sugarbomb ,
wangian nombor satu , pakai dulu baru onz‼️
Hi guys! Dah tenguk belum mv dari Sugarbomb? Lain macam dia punya aura dgn hype💥
Btw, jangan malu² kalau nak order air freshener Sugarbomb ataupun perfume Sugarbomb dengan saya 😬 Pakai dulu baru onz!!!






Rahsia yang ramai orang tak tahu !!Lepas mandi, lap badan dengan towel, lepastu chuols terus spray perfume SugarBomb di ...
02/01/2021

Rahsia yang ramai orang tak tahu !!
Lepas mandi, lap badan dengan towel, lepastu chuols terus spray perfume SugarBomb di leher, dada, dan pergelangan tangan chuols okay.
Rasa fresh, wangi dan bersemangat sepanjang hari 🥰



Pasti anda diluar sana tergila-gilakan bauan honey dew, Min sendiri pun s**a juga akan bauan nya. Tak salah lah kalau Ai...
29/12/2020

Pasti anda diluar sana tergila-gilakan bauan honey dew, Min sendiri pun s**a juga akan bauan nya. Tak salah lah kalau Air Freshener Sugarbomb X Lupk "Honeydew" ini sangat LARAS (laku keras)

Fuhhh!!! Betul-betul mengancam penangan bauan honey dew ni, sampai BamBil pun lemas dikelilingi Si Gadis-gadis manis. So.. Tunggu apa lagi chuols buat sesiap...

29/12/2020

Hai gais!! Korang semua tahu ke apa yang menyebabkan wangian air Freshener dari Sugarbomb ni menjadi pilihan no.1 do Malaysia 🇲🇾?
HAAAA!!! Inilah jawapannya....
Sugarbomb Air Freshener
🌸 💯 Pati minyak wangi
🌸 Sesuai digunakan di pelbagai ruang
🌸 Wangian yang menyegarkan
🌸 Tahan sehingga 60 hari
🌸 Bahan selamat

Adakah ini yang dinamakan jatuh cinta pandang pertama?? Tak sabarnya.. Tolong!!! 😭
26/12/2020

Adakah ini yang dinamakan jatuh cinta pandang pertama?? Tak sabarnya.. Tolong!!! 😭



Apa pandang-pandang?? Jangan pandang je, kalau hilang dimata nanti kan menyesal.. 🙈Ke nak Kak Sya bagi free gift??
26/12/2020

Apa pandang-pandang?? Jangan pandang je, kalau hilang dimata nanti kan menyesal.. 🙈
Ke nak Kak Sya bagi free gift??



Address

Lot 3751 Jalan Murai Bt9 Kebun Bharu
Telok Panglima Garang

Telephone

+601139302487

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when I Love Sugarbomb posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The School

Send a message to I Love Sugarbomb:

Shortcuts

Share