KAKI Livetrade FXprimus

1000 USD Deposited & Claim Dari Negara Turkiye ๐Ÿ‡น๐Ÿ‡ท Cakap arab tidak sama sekaliCakap english setakat boleh ( Pernah rejec...
02/05/2024

1000 USD Deposited & Claim
Dari Negara Turkiye ๐Ÿ‡น๐Ÿ‡ท

Cakap arab tidak sama sekali
Cakap english setakat boleh ( Pernah reject sebab "English kurang bagus" )

Ada pepatah sahabat FB saya tulis, "Kalau marketing bagus, anda boleh menjual ais pada orang eskimo"

Dia kata
Saya tulis balik

9 Hari Lagi Untuk Claim 100% Deposit Bonus Monaxa

15/03/2024

DEPOSIT BONUS
30% SUPPORT FLOATING & MARGIN UNTUK TRADER INDONESIA

Free webinar oleh Dr Farhan Ali. Register sini >>> https://forms.gle/FTi9JZLbNT7Q5zgQAZoom link akan dihantar ke whatsap...
15/01/2024

Free webinar oleh Dr Farhan Ali. Register sini >>> https://forms.gle/FTi9JZLbNT7Q5zgQA

Zoom link akan dihantar ke whatsapp pada hari webinar.
100% Free and sponsored by Monaxa Malaysia .


Yang nak jadi IB di Monaxa untuk dapatkan rebate best dan minit rule 2 minit. Support bonus dan merchandise disediakan. Register sini: https://account.monaxa.com/links/go/2102

BARANG JADI ACCOUNT REAL โœ… Semalam berkesempatan berjumpa dengan otai trader. Sekali dia kata ada position tak close โ€ฆ.U...
05/01/2024

BARANG JADI ACCOUNT REAL โœ…


Semalam berkesempatan berjumpa dengan otai trader.
Sekali dia kata ada position tak close โ€ฆ.

Usya sikit


Running profit hampir ๐Ÿ‘‰๐Ÿป 3000 USD ๐Ÿ‘ˆ๐Ÿป on real account.
Kita terus close deal dan tanya nak buat livetrade depan depan tak?

BTW, Otai ni dah pun ready di Monaxa.
Dapat signal dia pun ngam dah,
Apatah belajar dan live trade sama sama nanti๐Ÿ˜

InsyaAllah kita bawakan package belajar sambil livetrade sama sama akan datang sama ada secara formal atau santai.


Boleh kot nak mulakan ?
Hahahaha!

๐—”๐—ป๐˜๐—ฎ๐—ฟ๐—ฎ ๐—ฏ๐—ฒ๐—ฏ๐—ฒ๐—ฟ๐—ฎ๐—ฝ๐—ฎ ๐— ๐—ฎ๐˜€๐˜๐—ฒ๐—ฟ ๐—–๐—ผ๐—ฝ๐˜†๐˜๐—ฟ๐—ฎ๐—ฑ๐—ฒ ๐—ฑ๐—ถ ๐— ๐—ผ๐—ป๐—ฎ๐˜…๐—ฎ  Disini saya kongsikan beberapa performance oleh beberapa master copytrade di...
03/01/2024

๐—”๐—ป๐˜๐—ฎ๐—ฟ๐—ฎ ๐—ฏ๐—ฒ๐—ฏ๐—ฒ๐—ฟ๐—ฎ๐—ฝ๐—ฎ ๐— ๐—ฎ๐˜€๐˜๐—ฒ๐—ฟ ๐—–๐—ผ๐—ฝ๐˜†๐˜๐—ฟ๐—ฎ๐—ฑ๐—ฒ ๐—ฑ๐—ถ ๐— ๐—ผ๐—ป๐—ฎ๐˜…๐—ฎ


Disini saya kongsikan beberapa performance oleh beberapa master copytrade di Monaxa. Untuk lebih details boleh pm saya dan inform nak tahu lebih master yang mana satu.


Ada yang gunakan EA
Ada yang Manual trade
Macam saya kata, Performance konsisten dan cantik kita support.


Di Monaxa copytrade boleh berjalan :
- Di beberapa jenis account type (Standard/Pro/Cent)
- Agent fee disediakan buat kaki marketer
- Profit sharing diasingkan terus ke MT4 lain tanpa ganggu MT4 sama dalam copytrade tersebut.

Kalau nak lebih info, boleh pm kita share details manager.

Calling All People. Seperti Sedia Maklum.Kami FXPRIMUS dan IB dan Clients akan berganding bahu dan support charity progr...
22/06/2023

Calling All People. Seperti Sedia Maklum.

Kami FXPRIMUS dan IB dan Clients akan berganding bahu dan support charity program yang akan berlangsung pada

โณ 15/7/2023 - Sabtu
๐Ÿ“ Lokasi : Kuala Lumpur/Selangor

Jadi kami menerima pelbagai bentuk bantuan, sumbangan berupa :

โœ… Barangan elok terpakai
โœ… Tenaga kerja
โœ… Sunbangan wang ringgit

Kalau berminat boleh pm saya di messenger atau komen supaya saya boleh pm dengan lebih tertib dan rapat. Jika perlu info tambahan boleh pm ye.

Segala sumbangan diterima dan penghargaan logo / branding anda jugak akan dipamerkan sebagai tanda penghargaan kerjasama.

First stop, KL ๐Ÿคœ๐Ÿฝ๐Ÿค›๐Ÿฝ

Siapakah Cikgu Amin? Dan kenapa dia mengadakan kelas seminar offline trading? Jom baca dan klik link untuk chat admin > ...
11/09/2022

Siapakah Cikgu Amin? Dan kenapa dia mengadakan kelas seminar offline trading? Jom baca dan klik link untuk chat admin > https://nak.info/seminarforexcikguamin

1. Pertama sekali beliau punyai pengalaman 12 tahun. Cukup matang dan senior dalam bidang ini.

2. Kaedah BADAR & Data Trade System (DTS) adalah ciptaan 100% beliau. Tidak ada di :
Google
Youtube
Tiktok
Twitter
Discord dan sebagainya. Tidak ada.

Sebabkan sangat premium dan group discussion jugak diwujudkan sebagai support lalu kelas seminar offline face to face ini diadakan.

Jujur saya cakap
Seats hanya tinggal 3 sahaja lagi
Kelas akan berlangsung kurang daripada 5 Hari lagi.
Jangan lambat buat keputusan, Itu tanda anda melepaskan peluang


Join dan chat admin sekarang > https://nak.info/seminarforexcikguamin
https://nak.info/seminarforexcikguamin
https://nak.info/seminarforexcikguamin

AKHIRNYA SEMINAR FOREX DATANG KEMBALI ~>>> https://nak.info/seminarforexcikguaminSaya faham dah lama kita takda kelas se...
11/09/2022

AKHIRNYA SEMINAR FOREX DATANG KEMBALI ~
>>> https://nak.info/seminarforexcikguamin

Saya faham dah lama kita takda kelas secara face to face
Susah sebenarnya nak faham online.
Kadang minat nak belajar tiba tiba hilang sebab susah nak faham online education.


Atas permasalahan diatas saya datangkan dengan satu seminar offline

YAAA 100% OFFLINE FACE TO FACE

Saya jemput tuan puan pakcik makcik abang kakak adik semuanya
Datang dengan lapang dada dan belajar bersama sama.
PM admin untuk info > https://nak.info/seminarforexcikguamin

Terhad 3 seats sahaja
Saya tak tipu sebab dah 27 orang confirm hadir. Baki 3 sahaja!

Jom chat admin sekarang >>> https://nak.info/seminarforexcikguamin

Jom NFP nanti kita LIVETRADE sama sama geng!> https://nak.info/livetradenfp3 Langkah mudah sahaja untuk join!1. Klik lin...
23/08/2022

Jom NFP nanti kita LIVETRADE sama sama geng!
> https://nak.info/livetradenfp

3 Langkah mudah sahaja untuk join!

1. Klik link dan lengkapkan maklumat anda

2. Masuk ke group support untuk dapatkan info dan support dari admin untuk hari kita livetrade nanti

3. Pada 2/9/2022 nanti kita adakan sesi livetrade. Jemput datang dan dapatkan merchandise daripada FXPRIMUS (TnC)

Mudah? Tapi trading itu bukan semudah disangka.
Jangan trade sorang sorang, Jom klik link dan join sama sama
https://nak.info/livetradenfp

NON FARM PAYROLL [ NFP ] LIVE DI BANGI!>>> https://go.wasap.my/nfplivetradeJom yang berdekatan dan berminat untuk joinTe...
23/08/2022

NON FARM PAYROLL [ NFP ] LIVE DI BANGI!
>>> https://go.wasap.my/nfplivetrade

Jom yang berdekatan dan berminat untuk join
Tempat terhad dan bukan tu saja

๐Ÿ‘ Percuma akses training centre
๐Ÿ‘ Percuma makan minum
๐Ÿ‘ Percuma akses parking
๐Ÿ‘ Percuma goodies merchandise (TnC)

Jom PM Admin dengan klik link di bawah dan kita jumpa dalam WhatsApp Group
https://go.wasap.my/nfplivetrade
https://go.wasap.my/nfplivetrade
https://go.wasap.my/nfplivetrade

Tempat terhad! Jumpa korang di Bangi!

23/08/2022

NEW SEASON
NEW BROKER
HERE WE GO

Address

Taiping
34000

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when KAKI Livetrade FXprimus posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Shortcuts

Share