22/07/2022
Salam..Hai semua.. back to media sosial. Maaf kerana lama sgt menyepi. Saya ada je ni.. bz sgt memenuhi permintaan anda semua, masa utk famili, diri sendiri dan pemilik nyawa ni hingga tak sempat munculkan diri di sini..
Sekarang ni, saya dah limitkan daily production saya. Oleh itu, seperti biasa, kepada semua peminat Scones dan kek saya, anda boleh buat tempahan awal ye utk mengelakkan kekecewaan 🥰.
Kepada anda yg berminat utk mengikuti personal baking class dan yg telah msg saya tetapi belum dpt info, anda boleh msg saya semula ye sbb WA saya telah "diserang" bertubi-tubi dgn order msg dan group² sehingga saya tak dpt nak recall semua msg baking class. Maklumlah, dgn umur dah lewat 40an ni, ada ingatan yg dah kabur...maaf ye 🤭..
Terima kasih kerana terus menyokong saya selama ini. Anda semua sangat HEBAT. Sayang semua ❤️❤️❤️