Education Toys.Com

Education Toys.Com 012-9070315

23/11/2021

β€œπ—œπ—•π—¨ YANG 𝗔𝗗𝗔 π— π—”π—¦π—”π—Ÿπ—”π—› π—žπ—˜π—žπ—¨π—₯π—”π—‘π—šπ—”π—‘ 𝗦𝗨𝗦𝗨 𝗕𝗔𝗗𝗔𝗑 𝗖𝗨𝗕𝗔 π—‘π—œβ€
Antara kelebihan untuk ibu menyusu:
βœ… Dapat menambahkan serta memekatkan susu badan.

βœ… Dapat membantu proses perkembangan anak-anak.

βœ… Dapat memberi khasiat kepada anak yang disusukan.

βœ… Dapat membantu ibu untuk cukupkan kalsium badan sendiri.

βœ… Mengekalkan kecergasan ibu selepas menyusu anak seharian.

π—£π—”π—Ÿπ—œπ—‘π—š π—£π—˜π—‘π—§π—œπ—‘π—š

🌹sedap!
🌹tidak hamis!
🌹ada 2 pilihan perisa!

Jom dapatkan segera sementara stok masih ada πŸ₯°wasap.my/60129070315/susueyyoo

22/11/2021

IBU BIMBANG ANAK TAK KENAL HURUF? JENUH FIKIR CARA YANG TERBAIK UNTUK TARIK PERHATIAN ANAK BELAJARπŸ€”

Haaaa meh sini cuba puzzle magnet ni. Ada tema ABC & 123 tau😊

Anak boleh kenal huruf besar & huruf kecil. Boleh belajar eja nama sendiri. Dannn lagi best boleh belajar kira kira dengan hanya 1 box tau. Menarik ke menarik sangat😍

Tak rugi pelaburan awal R M 3 9 untuk simanja. Lagi cepat anak kenal huruf lebih mudah persediaan masuk sekolah nantiπŸ₯°


03/11/2021

Sekali pandang Creative Magnetic Box ni mesti fikir anak anak akan bermain puzzle kan?

Haaa jangan tak tau, anak anak boleh main kaedah lain jugak tau. Kite uji kemahiran anak. Agak agak anak kita reti tak suaikan bentuk? Kaedah ni boleh melatih anak kita.

Penting ni tau! Dari kecik kita perlu latih otak untuk berfikir.

Cuba mak mak komen sikit, anak anak kat rumah selalu buat aktiviti apa?

Ada tak buat aktiviti latihan otak? Atau anak asyik tengok hp je? ☺️

KENAPA PERLU MINUM SUSU EYYO⁉️Susu eyyoo adalah hasil kombinasi makanan sunnah seperti susu kambing, delima,kurma, madu ...
14/10/2021

KENAPA PERLU MINUM SUSU EYYO⁉️

Susu eyyoo adalah hasil kombinasi makanan sunnah seperti susu kambing, delima,kurma, madu dan gingko biloba yang mana semua bahan ini mempunyai kebaikannya tersendiri. Susu ini juga mampu menyelesaikan masalah sembelit ,gastrik dan membekalkan tenaga untuk tubuh badan.

Yang paling penting susu kambing eyyoo menggunakan Nano Sugar sebagai pemanis. Nano Sugar dihasilkan dari ekstrak tebu hitam secara proses nano teknologis. Susu eyyoo sangat sesuai untuk anak yang hiperaktif (2tahun ke atas) kerana ianya dapat membantu menstabilkan gula dalam darah.

Susu kambing eyyo di datangkan dengan dua perisa asli dan coklat, yang mengandungi kalsium, zat besi dan vitamin yang diperlukan oleh badan. Sesuai untuk semua peringkat usia termasuk ibu hamil.
Apa tunggu lagi jom dapatkan sekarang!!.

12/10/2021

β€œIBU ADA MASALAH KEKURANGAN SUSU BADAN ? CUBA NI”

β€œIbu-ibu yang menyusu bayi memang wajib try Eyyoo Susu Kambing ni. Jujur cakap susu ni boleh buat susu badan jadi meriah. "

Antara kelebihan untuk ibu mengandung :

βœ… Dapat menambahkan susu badan
βœ… Dapat membantu proses perkembangan anak-anak
βœ… Dapat memberi khasiat kepada anak dalam kandungan
βœ… Dapat membantu mengurangkan masalah sembelit
βœ… Dapat meningkatkan HB ibu

Untuk ibu mengandung tak perlu risau dan boleh diminum kerana mengandungi Nano Sugar yang rendah kalori 80% dari gula putih. Dan yang paling penting mempunyai kelulusan dan pengiktirafan.

Nak try ?? Klik link whatsapp πŸ‘‡πŸ»πŸ‘‡πŸ»πŸ‘‡πŸ»
www.wasap.my/60129070315/susukambingEyyoo


11/10/2021

Mommy pening kepala anak tantrum dan ketagihan gadjet?

Risau mata anak cepat rosak akibat 24 jam dengan handphone?

Apa kata gantikan dengan magnetik playbox ni. Seronok sangat bila ada mommy yang bgtahu anaknya fokus 3 jam bermain puzzle dalam magnetik playbox ni. Wah, betul-betul rasa teruja.

Harga hanya rm39 sahaja. Datang dengan 3 pilihan tau. Ambil combo 3 lagi super jimat😊.

PILIHAN TEPAT UNTUK SI MANJA!

πŸ“±www.wasap.my/60129070315/magneticbox
πŸ“±www.wasap.my/60129070315/magneticbox

EYYOO susu kambing berperisa coklat paling sedap di abad ini πŸ”₯πŸ”₯⁉️ Bagaimana perasa coklat? Mesti ada letak bahan pewarna...
07/10/2021

EYYOO susu kambing berperisa coklat paling sedap di abad ini πŸ”₯πŸ”₯

⁉️ Bagaimana perasa coklat?
Mesti ada letak bahan pewarna coklat ni... πŸ€”

⁉️ Selalu minum ada bau hamis susu kambing ni.
Macam mana bila minum susu kambing EYYOO tak bau hamis? πŸ€”

βœ… Susu kambing Coklat EYYOO banyak mengandungi nutrisi bermanfaat serta ekstrak makanan sunnah yang luar biasa khasiatnya. Antaranya Kurma, Delima & Madu. juga diperkaya dengan Ginko Biloba yang baik untuk kesihatan.

βœ… Susu kambing Coklat EYYOO tiada langsung bahan pengawet tiruan.

βœ… Serbuk koko premium berkualiti tinggi yang memberikan warna coklat semulajadi dan menjadikan susu kambing EYYOO perasa coklat ni lebih UMMPPHHH!!

❀️ Sekotak susu yang sesuai untuk semua lapisan umur 😍 yang penting SEDAP & BERKHASIAT.

πŸ’₯ Dapatkan Susu Kambing EYYOO untuk seluruh keluarga yang kita sayangi

πŸ“Œ Harga RM 39 sekotak

πŸ”₯ ORDER sekarang!

πŸ“² www.wasap.my/60129070315/susueyyoo

ALHAMDULILLAH,LEPAS ADA MAGNET PUZZLE NI ANAK DAH TAK MINTA GAJET πŸ“΅Tanggungjawab sebagai ibu bapa beri didikan dan melay...
06/10/2021

ALHAMDULILLAH,LEPAS ADA MAGNET PUZZLE NI ANAK DAH TAK MINTA GAJET πŸ“΅

Tanggungjawab sebagai ibu bapa beri didikan dan melayani anak-anak. Hadiahkan magnet puzzle untuk ransang otak anak seawal usia dari kecil.
Ketagihan gajet boleh menyebabkan masalah seperti rabun, kurang bergaul, lambat bercakap & agresif.

Oleh itu,jom alih perhatian anak dari gajet kepada aktiviti lain yang lebih berfaedah.CREATIVE MAGNETIC BOX dari EYYOO KIDS boleh membuatkan anak seronok bermain sambil belajar.Ada 3 tema yang sangat menarik dan menyeronokkan:

πŸ¦πŸ¦“ Animals
πŸš™πŸš‘ Transportation
πŸ” πŸ”’ Alphabet and Numbers

Magnet Box ini dapat membantu:
✍️Masa anak terluang dengan berfaedah.
✍️Meningkatkan imaginasi anak
✍️Latih anak utk berfikir
✍️Mengurangkan ketagihan gadget.
✍️Sesuai untuk anak umur 2 tahun sehingga 12 tahun.

Pendidikan terbaik adalah pendidikan awal dari rumah.
Jangan risau,harga sangat mampu milik.Tekan link wasap dibawah okay www.wasap.my/60129070315/magneticbox

Puzzle Bagus sebagai Latihan Otak😍.Tahukah anda, dengan bermain puzzle, ianya boleh dianggap sebagai salah satu latihan ...
01/10/2021

Puzzle Bagus sebagai Latihan Otak😍.

Tahukah anda, dengan bermain puzzle, ianya boleh dianggap sebagai salah satu latihan atau senaman untuk otak. Ini kerana ia akan melibatkan kedua-dua bahagian otak iaitu otak kanan dan kiri.

Bahagian otak kanan bertanggungjawab membuat penilaian terhadap aktiviti melibatkan kreativiti, emosi dan gerak hati. Otak kiri p**a menentukan sesuatu perkara berdasarkan logik dan objektif.

Apabila anak bermain puzzle, kedua-dua bahgian otak ini akan berkomunikasi antara satu sama lain. Ini secara tidak langsung akan meningkatkan fungsi kognitif kepada otak. Menarik sangattt kan😍.

Nak tambah keseronokan anak semasa bermain puzzle, semestinya dengan Puzzle bermagnet dari Eyyoo ini. Anak lebih bebas beraktiviti bukan sahaja pada board diberi malah tempat yang boleh melekat magnet seperti peti ais dan whiteboard. Tunggu apa lagiii, terus klik link untuk dapatkan harga promosi tau.

www.wasap.my/60129070315/magneticbox

27/09/2021

Halaaa bijaknya adik ni. Baru 5 tahun dah boleh kira ratus2. Fuhhh terpegun auntie tengok.

Mengajar anak tak semestinya kena bukak buku.

Mengajar anak tak semestinya keluarkan pen dan kertas

Mengajar anak tak semestinya kena duduk tertib atas kerusi

Mengajar anak tak semestinya kena meninggi suara

Ibu ayah, ada 1001 cara untuk kita mengajar anak2. Jom pelbagaikan cara kita supaya anak2 lebih seronok belajar dan berfikir secara kreatif.

Salah satu alat bantu belajar yang sangat menarik adalah Creative Magnetic Box. Suruh anak jawab 15 soalan pun diorang tetap bersemangat

24/09/2021

Ibu ayah apa yang sudah kita beri pada anak-anak kita hingga hari ini?

Kini ibu ayah tiada alasan untuk tidak mendidik anak sejak dari kecil.Kita manfaatkan masa yang ada sekarang ni untuk anak mengenal abjad, nombor, kenderaan, haiwan hanya dirumah.

Kalau sebelum ni kita tak mampu kerana mungkin kesibukan seharian di pejabat, inilah masanya kita luangkan masa untuk bermain bersama anak kita ❀

Jom dapatkan set combo magnetic box dengan hanya RM120 FREE POSTAGE SM!!
JIMAT RM12 ‼️

www.wassap.my/60129070315/magneticboxnaksetcombo

www.wassap.my/60129070315/magneticboxnaksetcombo






ANAK NAKKAN PERHATIAN TAPI KERJA RUMAH TAK HABIS SIAPKAN LAGI πŸ₯ΊMak mak selalu sangat ada masalah ni kan. Anak ni kalau b...
22/09/2021

ANAK NAKKAN PERHATIAN TAPI KERJA RUMAH TAK HABIS SIAPKAN LAGI πŸ₯Ί

Mak mak selalu sangat ada masalah ni kan. Anak ni kalau boleh nak berkepit 24 jam dengan mak. Aduuhhh pening kepala. Stress dibuatnya.

Jangan risau! EYYOO KIDS boleh tolong!

Tau tak yang Eyyoo Kids ada produk yang boleh membuatkan anak seronok bermain sambil belajar tanpa menganggu mak membuat kerja rumah πŸ˜„

Creative Magnetic Box didatangkan dengan 3 tema yang sangat menyeronokkan :

βœ… Animals
βœ… Transportation
βœ… Alphabet and Numbers

Bermain puzzle seperti Creative Magnetic Box ini dapat meningkatkan imaginasi anak anak dan melatih anak anak untuk berfikir.

Klik link untuk dapatkan Creative Magnetic Box πŸ₯°

Www.Wasap.my/60129070315/magneticbox

Address

Kuarters Guru Antara Gapi
Serendah

Opening Hours

Monday 09:00 - 17:00
Tuesday 09:00 - 17:00
Wednesday 09:00 - 17:00
Thursday 09:00 - 17:00
Friday 09:00 - 17:00
Saturday 09:00 - 17:00

Telephone

+60129070315

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Education Toys.Com posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Shortcuts

Share

Category