02/10/2019
Salam sejahtera utk sahabat2 MYWAU, GENG2 POOL ORDER MYWAU, ADMIN2 POOL ORDER.
S**acitanya sy, dgn rasa rendah diri, ingin memberi nasihat dan pandangan yang tak seberapa, agar masing2 jaga market harga.
Ape target kite sebenarnye buat pool order, ok. 1st kalau utk biz, u all plan tak mcm mana nak ltk harga. Adakah sales pool price tu akan mati stakat ahli2 dlm group tu aje, cth :
Open pool BARANG A, RM100, da info siap2 hrga market rm200xx. **Inilah kelebihan bila join MYWAU, beli sdri dr china**
Ahli seramai 50 org dlm pool group da cntik ni..
Ahli XY open plak sales to DS ( DROPSHIP) RM120, ahli cari DS plak dpt lagi 50 org DS. Admin sbnrnye da dpt 50 direct ahli, 50 DS under XY, baru 1 cabang da ade 100 cstmr,
DS jual kat market BARANG A RM140 - 199 which is ade yang nak ansuran, ade yang nak open kutu, bergantung kepada kos masing, coz mereka y cari market
UNFORTUNATELY, and what a sadis thing is, admin tu plak jual kat market die which is outside from pool order or mywau, RM110
U all sering bising trend peniaga di msia sekarang adalah perosak market, mniaga untung rm5, mniaga suka2, tapi u all fikir tak org yang betul2 income dri sini, yang serious utk meniaga tapi baru nak start dr bawah,
Jadi y not, it start from kita sendiri, EDUCATE yourself, network mcm mana you all nak build sebenarnye
COACH MYWAU pls, i rasa ramai dlm ni yang masih tak paham, pls buat kelas utk ini plak lps ni selain kelas memborong, kelas mnjual n how to set their network. 😅😅
Seller2 dlm ni, dkt shopee tu especially kalau item tu baru nak hot msia ni, tlg la jaga market, kalau nk jual murah, blh open utk wholesale kt shopee tu, and masih ade button makeoffer kalau nak bagi hrga ahli kat special cstmr u all..
Dats y ada pengilang > pemborong > pembekal > peruncit > pengutu jika ada 😅 and pembeli
Akhir kata maaf dari saya kalau ada tersilap kata, atau kebodohan pendapat dari pihak sy.. peace no war 😘😘
Assalamualaikum dan salam sejahtera
kredit Emas Cha Al Yahya