Pasar Karat Orkid

Pasar Karat Orkid Menjual Barangan lelaki dan wanita baru dan terpakai, service, barangan rare dan pelbagai lagi...

Jika ingin mencuba mencari extra money untuk tampung perbelanjaan bulanan, boleh mencuba belajar trade matawang atau pasaran lain yg mempunyai lot kecil untuk berdagang..

Handphone rosak ?? Tkde masa nk g kedai repair ?? Takut harga mahal ??Biar kami ketempat anda !Nyatakan jenis telefon da...
16/08/2024

Handphone rosak ?? Tkde masa nk g kedai repair ?? Takut harga mahal ??

Biar kami ketempat anda !
Nyatakan jenis telefon dan kerosakan . kami akan berikan anggaran kos repair .

Base kami di ampang dan jalan gombak,
boleh dtg ke tempat kami atau set temujanji utk kami ke tempat anda .

WhatsApp Messenger: More than 2 billion people in over 180 countries use WhatsApp to stay in touch with friends and family, anytime and anywhere. WhatsApp is free and offers simple, secure, reliable messaging and calling, available on phones all over the world.

https://t.me/hustlerfxpublic jika anda ada acvoint trade mari follow xperlu tukar ib ir tukar app pkai je apa app n id y...
27/08/2022

https://t.me/hustlerfxpublic jika anda ada acvoint trade mari follow xperlu tukar ib ir tukar app pkai je apa app n id yg anda ada

You can view and join right away.

*Assalamualaikum/Salam Sejahtera*🔥 *KEREPEK KENTANG SAMBAL IKAN BILIS = RM 18* 🔥- start makan kompom tak boleh berenti- ...
21/04/2021

*Assalamualaikum/Salam Sejahtera*

🔥 *KEREPEK KENTANG SAMBAL IKAN BILIS = RM 18* 🔥
- start makan kompom tak boleh berenti
- sedap dimakan macam tu saja (rangup)

BAHAN
- Kentang
- Kacang Tanah
- Ikan Bilis
- Cili Kering

BERAT +-300gram setiap bekas

❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌

Tekan link di bawah untuk tempahan😆👇👇

www.wasap.my/60136396229/KerepekKentangSambalIkanBilisRangup

www.wasap.my/60129355189/KerepekKentangSambalIkanBilisRangup

https://shopee.com.my/product/83603817/4185697182/

❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌

🛵🚗 COD boleh diuruskan,kawasan berdekatan Taman Melawati KL dan gombak🚗 🛵

Macam mana pun kita nak kurus ke nak cantik ke kita kene minom air secukupnya. Nanti tak nak lah salahkan produk memana ...
18/08/2020

Macam mana pun kita nak kurus ke nak cantik ke kita kene minom air secukupnya. Nanti tak nak lah salahkan produk memana pun kan.
Dalam badan kita memerlukan air secukupnya, baru lah supplement bole produced dgn baik & selamat.
Kalau x ikut time pun takpe, tapi mestilah cukup 3L sehari okay kekawan🥰
Nak cantik macam cinderella, jom grab our 5 in 1 set of cinderella! 💯 selamat, no HGH 🥰
More info direct klik kt bio 😍

Wow. Terbaik kakak. Turun berat badan 5Kilos? Cinderella mmg the best. Bukan tu je jerawat kecut, parut pun pudar, effec...
18/08/2020

Wow. Terbaik kakak. Turun berat badan 5Kilos? Cinderella mmg the best. Bukan tu je jerawat kecut, parut pun pudar, effect glowing glowing & cerah sekata. Cinderella cantik luaran & dalaman kita. Nampak allergic pun dah takde😍
Tak nak cuba ke kekawan? Jom secantik cinderella
Nak cantik macam cinderella, jom grab this! 💯 selamat, no HGH 🥰
More info direct klik kt bio 😍

18/08/2020

Assalammualaikum. Hai morningss cinderella lovers. Ada sesiapa nak set 4 in 1 jugak. Jom direct klik my bio. Set extra gorgeous extra glowing extra letopsss🥰
Jom secantik cinderella
Nak cantik macam cinderella, jom grab this! 💯 selamat, no HGH 🥰
More info direct klik kt bio 😍

SENANG sangat nak pakai FOUNDATION ni, just sapukan di muka dan blend. Tak sampai 1 MINIT dah siap. Hasilnya sis akan da...
14/07/2020

SENANG sangat nak pakai FOUNDATION ni, just sapukan di muka dan blend. Tak sampai 1 MINIT dah siap. Hasilnya sis akan dapat kulit LICIN, FLAWLESS & INSTANT GLOWING😍
*YANG PENTING !!*
❌TANPA SILIKON & PARABEN.
Ini penting TANPA SILIKON...uollss nak tau apa itu silikon ?
Silikon lebih baik dihindari kerana bahan ini melekat dan masuk ke pori-pori muka dan tidak larut dalam air dan sukar untuk dibersihkan. Ianya penting bagi aspek TAHARAH / BERSUCI kerana pori2 kulit yang tersumbat menghalang air wuduk daripada sampai ke kulit dan menyebabkan TIDAK SAH wuduk ? WAJIB BAGI KESEDARAN KEPADA ORANG ISLAM dan bagi mereka yang mementingkan ASPEK KESIHATAN PADA KULIT WAJAH.

Nak cantik macam cinderella, jom grab this! 💯 selamat, no HGH 🥰
More info direct klik kt bio 😍

“KALAU PKAI FD LAIN MESTI MUKA BERMINYAK!! YG NI TAK, BEST SANGAT😘🔥FEEDBACK customer 👆🏻👍🏻Sekali cuba terus jatuh cinta😘N...
11/07/2020

“KALAU PKAI FD LAIN MESTI MUKA BERMINYAK!!
YG NI TAK, BEST SANGAT😘
🔥FEEDBACK customer 👆🏻👍🏻
Sekali cuba terus jatuh cinta😘
Nak FD yg natural look, senang pakai dan buatkan skin bertambah cantik?
Foundation ni ada 3 ton color. Jom lah cube😍
Nak cantik macam cinderella, jom grab this! 💯 selamat, no HGH 🥰
More info direct klik kt bio 😍

Our FOUNDATION is so EXCLUSIVE dan PERTAMA DI MALAYSIA yang mengandungi PITERAHASIL SELEPAS GUNAKAN CSCSF : - Memberi ef...
29/06/2020

Our FOUNDATION is so EXCLUSIVE dan PERTAMA DI MALAYSIA yang mengandungi PITERA
HASIL SELEPAS GUNAKAN CSCSF :
- Memberi efek kulit wajah yang LICIN & GLOWING.
- Menutup Parut Jerawat, Jeragat dan Cela sehingga 99%.
- Sangat MUDAH diblend pada wajah, RINGKAS,MUDAH & CEPAT.
- Pemakaian yang Kerap n Konsisten akan membuat kulit wajah ANJAL, CERAH dan FLAWLESS.
Apa Yang Best Lagi ?
+ *PITERA* yg diterbangkan jauh dari Japan yg bertindak sebagai Anti Aging yg terbaik boleh buatkan wajah nampak 10 tahun lebih muda dari usia sebenar serta mencantikkan kulit
+ *SPF 50* yg boleh melindungi kulit dari sinaran UV & UVA. Dengan SPF yg tinggi kulit tak mudah rosak, gelap dan sunburn. So, JIMAT sebab tak perlu nak beli sunblock lagi:)
+ *VITAMIN C* yg boleh mencerahkan, merawat dan melembabkan kulit seakan kulit bayi.
+ *TREATMENT* yang boleh merawat masalah kulit seperti kulit KUSAM, kecutkan JERAWAT, pudarkan PARUT, hilangkan JERAGAT, kecilkan PORI2, mengurangkan KEDUTAN dan banyak lagi...
*Cinderella Serum Cushion Stick FD Ada 2 CODE*
👉🏼 *01 LIGHT* - untuk kulit CERAH
👉🏼 *02 NATURAL* - untuk kulit KUNING LANGSAT ke SAWO MATANG
Nak cantik macam cinderella, jom grab this! 💯 selamat, no HGH 🥰
More info direct klik kt bio 😍

COMEL NYA BABY, PENANGAN CINDERELLA😍 KAN DAH BERSIH SKIN TU..SEKALI GEBU LAGI💋Dulu baby comel ni ada masalah eczema kat ...
26/06/2020

COMEL NYA BABY, PENANGAN CINDERELLA😍 KAN DAH BERSIH SKIN TU..SEKALI GEBU LAGI💋
Dulu baby comel ni ada masalah eczema kat muka dgn badan. Jenuh jugak lah maknya nak pulihkan dgn cuba mcm2 cream tapi tak jalan. Then nampak plak iklan Sabun Biru Bar yg boleh merawat skin mcm ni, maknya pon cuba dan alhamdulilah masalah ezcema dah takda lagi sekarang + maknya consume jugak CGS dan hasilnya kulit ibu & baby bertukar jadi putih gebuuuu dan susu badan si ibu melimpah2.
Seronok tengok mereka yg dah berjaya dgn Produk Cinderella☺️. Nak cuba set combo CGS + SABUN BAR?
Nak cantik macam cinderella, jom grab this! 💯 selamat, no HGH 🥰
More info direct klik kt bio 😍

Please like our page : https://www.facebook.com/pasarkaratorkid/

TERBAIK LAH. SIHAT DALAM CANTIK LUARAN🥰Hanya 2 minggu perubahan yg dapat dikesan. Pembuangan lawas, MISS V ketat. Wow sa...
26/06/2020

TERBAIK LAH. SIHAT DALAM CANTIK LUARAN🥰
Hanya 2 minggu perubahan yg dapat dikesan. Pembuangan lawas, MISS V ketat. Wow sangat.Macam2 perubahan boleh dapat dgn CGS😍+ SKINCARE.
Result ni seawal 1-4 minggu saja😉
Kena cuba dan grab promo sekarang kalau nak CANTIK & SIHAT.
Jom Secantik Cinderella
Nak cantik macam cinderella, jom grab this! 💯 selamat, no HGH 🥰
More info direct klik kt bio 😍

Address

76Q-1A, Kampung Puah
Pantai Valley
53000

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Pasar Karat Orkid posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The School

Send a message to Pasar Karat Orkid:

Shortcuts

Share

Category