09/01/2022
MANA NAK LETAK MUKA MAK AYAH NII
https://wa.me/601155021464?text=EXAMA%20PROMO
Perkongsian sedih dari seorang ibu.
Kalau kat rumah, anak saya ni lebihkan main daripada belajar. B*k main game jee, fon saya beli nak suruh belajar online. Makin lama makin ketagih saya tgk. Main game smpai malam, tido pun pukul 1 pagi, 2pagi.
Bangun dh laa lewat, bnda mula-mula capai pun fon.Kalau ugut nak rampas fon mula laa mengamok. Jerit sana sini. Saya ni malu sangat kat jiran jiran. Saya bukan orang senang. Nak laa anak ni berjaya mcm org lain.
Senang laa nak tumpang nanti kan. Hati ibu mana tak sedih tgk anak lain dr diharapkan. Result exam sebelum ni nak tgk A pun mustahil. Alhamdulillah, sejak amalkan 1 supplimen ni, saya perasan ad berlaku beberapa perubahan yg saya sendiri s**a. Dulu kita tegur, menjawab saja kerjanya.
Sekarang dah makin dgr cakap. Kalau saya tinggal rumah, dah xperlu susah hati dah. Adik adik dia tolong jagakan dah. Tolong kemas rumah sekali.
Lagi saya s**a dan terharu sangat sangat. Pernah tersedar jam 5 pagi. Tgk bilik cerah. Rupa2nya dia tgh belajar dan buat kerja sekolah. Syukur sangat. Cikgu pun ad wasap bgtau anak dh lain sekarang. Makin fokus dan bila ajar je mudah faham.
"INI SEBAB KENAPA UNTUK ANAK ANDA PERLUKAN SUPPLEMEN INI UNTUK SESI PERSEKOLAN ANAK"
🧠Dihasilkan daripada 3 ramuan mineral yang sangat diperlukan otak yang tiada dalam suplemen lain
🧠Cepatkan sel otak berhubung & rangsang kelahiran sel otak baru
🧠Perbanyakkan jumlah oksigen yang masuk kedalam otak
🧠Menaikkan kadar respon pada saraf otak
🧠Tingkatkan daya tumpuan & tidur yang nyenyak
INGIN MEMBANTU IBU BAPA YANG SUSAH HATI, SEKOLAH DAH NAK BUKA, TAPI ANAK LANGSUNG TAK PEDULIKAN BELAJAR, ASYIK MAIN GADJET JERR.
💰100% wang dikembalikan jika tiada kesan
🎁Freegift tambahan yang istimewa
🚛Jangan risau, barang sampai baru bayar
🚛COD seluruh Malaysia
Tekan Link wasap dibawah untuk harga promosi skrg👇👇
https://wa.me/601155021464?text=EXAMA%20PROMO
https://wa.me/601155021464?text=EXAMA%20PROMO