BymamaHaurashop

BymamaHaurashop Assalamualaikum, Hi
I'm Zahidah as JelitaWardrobe official reseller & MommyHana agent.This page will

RM49 ONLY FOR LEANY SUIT IRONLESSMeh cuci mata dulu tgk warna mana yg berkenan di hati.. mmg wajib grab harga pun marhea...
27/05/2023

RM49 ONLY FOR LEANY SUIT IRONLESS
Meh cuci mata dulu tgk warna mana yg berkenan di hati.. mmg wajib grab harga pun marhean RM49 shj
Boleh bawa pakai p travel sbb tak payah iron pun weii. Mudah, cepat dan jimat masa korg. Pakai harian pun sesuai
📌 Material Cey Crepe ironless
📌 10 pilihan warna
📌 Bf friendly
📌 Ada poket dkt baju
📌 Cutting baggy oversized
📌 Ada dua size S dan L
(Label size S sesuai utk XS sampai L )
(Label size L sesuai utk XL sampai 3XL)
Nak order pm akak skrg tau.. sbb baju mcm ni mmg laku keras ‼️
Nak tgk full katalog? Klik link 👇
https://linktr.ee/BymamaHaurashop
Beli di website pun boleh
Klik link now 👇,
https://jelitawardrobehq.com/Shopping/JWRESELLER




JUBAH CARMELLA PALING BERHANTU KINI HANYA RM89 SAHAJA😱Banyak kali restock pun semakin tinggi permintaan. Tambah pulak se...
26/02/2022

JUBAH CARMELLA PALING BERHANTU KINI HANYA RM89 SAHAJA😱

Banyak kali restock pun semakin tinggi permintaan.

Tambah pulak sekarang ada sale RM10 off. RM89 sahaja skrg sah 4 jam shj!

Dapat 3 item sekaligus pulak tu. Ironless jubah, cardigan dan FREE shawl sama color dgn cardigan.

Wahhh.. complete set! Tak pening dh. Klik link dibawah utk grab sebelum promo habis.

www.wasap.my/60198901323/SaleCarmellaJubah





Sedang mencari set jubah yang lengkap dgn handsock, khimar labuh dan purdah?Set Jubah Raudhah highly recommended utk kor...
26/02/2022

Sedang mencari set jubah yang lengkap dgn handsock, khimar labuh dan purdah?

Set Jubah Raudhah highly recommended utk korg❤️

Available dalam b*k faveret warna uolls.

Skrg hanya RM119 saja tau. Normal price RM129.

Korg akn dpt 4 set in 1 + FREE SHIPPING dan exclusive box lagi. Wahh!

JImat sgt ni uolls. PM akk skrg utk dapatkan hrga promo terlajak jimat ni.

www.wasap.my/60198901323/SaleJubahRaudhah





HERE, BIG & GOOD NEWS TO YOU ❤️4 HOURS SALE RM10 OFF UTK 3 DESIGN LETOPSS START 27 FEB INI🔥RM10 diskaun utk 3 design :❣️...
25/02/2022

HERE, BIG & GOOD NEWS TO YOU ❤️

4 HOURS SALE RM10 OFF UTK 3 DESIGN LETOPSS START 27 FEB INI🔥

RM10 diskaun utk 3 design :
❣️Jubah Carmella
❣️Suit Amera
❣️Set Jubah Raudhah

Ada yg tak sabar nk tgok full catalog?

STAY TUNED❗️


4 JAM SAHAJA —- FREE BAWAL CASINDRA UTK SETIAP PEMBELIAN SERENA SUIT🔥Bermula 8PM hingga 11.59PM, 15 FEB. Tanpa 1 sen pun...
13/02/2022

4 JAM SAHAJA —- FREE BAWAL CASINDRA UTK SETIAP PEMBELIAN SERENA SUIT🔥

Bermula 8PM hingga 11.59PM, 15 FEB. Tanpa 1 sen pun perlu byr utk Bawal Casindra ni, free je belanja uolss tp dgn syarat pembelian dlm tempoh terhad 4 jam sahaja..🤩

Cuma RM 79 shj dpt full set bawal + blouse + skirt. Tak yah pening2 nk fikir pkai tdung apa.. Ada lebih 10 corak utk dpilih pulak tu..

War warkan kpd kwn2 yg lain boleh order berjemaah, jimat postage 😆

http://www.wasap.my/60198901323/SERENASUIT




Look yang macam korang s**a? Manis berbaju kurung? One set terus set kurung dgn cardigan? Boleh je, dear.Teringin nak pa...
07/02/2022

Look yang macam korang s**a? Manis berbaju kurung? One set terus set kurung dgn cardigan? Boleh je, dear.

Teringin nak pakai dress, tapi selalu insecure aurat belakang terdedah? Ada cardigan Elora utk tutup.

Item Elora Suit korg boleh mix and match dgn baju peribadi yg lain. Best kann?

Sgt rugi kalau korg tak grab Elora Suit multiwear ni. Macam2 look boleh dapat.

Nak order boleh PM min skrg.

http://www.wasap.my/60198901323/ELORASUIT




Korang rasa la kan kalau pakai dengan kawan2 ni best tak? Mesti la rasa macam semangat fia tu lain macam, Nampak semanga...
03/10/2021

Korang rasa la kan kalau pakai dengan kawan2 ni best tak? Mesti la rasa macam semangat fia tu lain macam,

Nampak semangat setia kawan tu, baju cantik orang sekiling tengok pon boleh rasa aura postive tu.

Jom belanja kawan korang. Rezeki perlu dikongsi bersama2 ❤️

https://linktr.ee/BymamaHaurashop



Satu family ber Tajima auto happy bila bngun pagi😆Dh tk ada masalah kalau nk balik kampung takut tertukar baju ke apa. B...
02/10/2021

Satu family ber Tajima auto happy bila bngun pagi😆

Dh tk ada masalah kalau nk balik kampung takut tertukar baju ke apa. Beli siap-siap satu family corak lain-lain baru tk tukar🤭 Lgpon utk kaum hawa tk menjadi masalah sbb Tajima ni labuh tau, so tk perlu takut kalau baju terselak ke apa

Tkkan korang nk tngok org lain je pakai? Cepat pm min utk korang grab pulak

https://linktr.ee/BymamaHaurashop


Lawa pulak tengok kurung bila seakan akan dua tone ni. Classic campur modern. Dalam almari dah penuh dah kurung berbunga...
29/09/2021

Lawa pulak tengok kurung bila seakan akan dua tone ni. Classic campur modern.

Dalam almari dah penuh dah kurung berbunga je atas bawah. Kalini nak cuba style lain pulak, sbb tengok macam cantik.

So lain la sikit dari org lain kalau ke tempat kerja kan.

Jom la kita tukar style pulak. Pm min b*k sgt corak dia.

https://linktr.ee/BymamaHaurashop





Mana peminat Kurung Agung? Ada yang rindu tak? Korang dah tahu belum ni Kurung agung ada corak terbaru yang freshh tengo...
28/09/2021

Mana peminat Kurung Agung? Ada yang rindu tak?

Korang dah tahu belum ni Kurung agung ada corak terbaru yang freshh tengok la, min pon dah tak sabar nk grab.

Siapa nak tengok corak yang lain pm min cepat².

https://linktr.ee/BymamaHaurashop


Address

Kemaman

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when BymamaHaurashop posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The School

Send a message to BymamaHaurashop:

Shortcuts

Share

Category