03/12/2024
Nak deposit bonus 100% XM lagi?
Ni haaa XM ada bagi year end bonus untuk hangpa claim. Baru je start tadi. 🤩
Cuma nak bagitau deposit bonus ni untuk sekali depo je tau. Jangan silap. Tempoh promosi 3hb - 17hb Disember.
Apa lagi tunggu pegi claim cepat. Macam biasa deposit bonus XM ni semestinya jenis support margin & support floating.
Siapa² nak trade dekat XM sambil dapatkan rebate boleh guna partner code kat bawah ni ;
X78GH
Boleh guna code tu untuk bukak akaun trading tambahan or baru 1st time nak register. Nanti akaun akan auto dapat rebate.
Log in member area guna link bawah ni. Kalau 1st time nak register tekan 'Open an account'.
https://clicks.pipaffiliates.com/c?c=342025&l=en&p=22
Dah bukak akaun pm saya kat whatapps ;
https://bit.ly/3zPDggV