17/02/2021
*ASYIK-ASYIK GAJET, ITU BUKAN SOLUSI YANG TERBAIK‼️*
Anak menangis je bagi gajet,
Anak bangun tidur je bagi gajet,
Nak makan dalam keadaan tenang pun bagi anak gajet 😔
Aish! Kan MommyHana dah pesan ? Cegah sebelum terlambat tau ibu ayah 😇
Sambil anak "bermain" dengan My First Book, anak-anak juga akan belajar secara santai. Tekan tekan dapat ilmu. Tekan tekan keluar bunyi. Wow! Buku yang sangat interaktif! 😍
My First Book juga mampu meningkatkan kemahiran motorskill anak-anak dengan melihat, menyebut, menyentuh & mendengar. Alhamdulillah 🥰
Nak ?
Klik link dibawah 👇🏻
http://www.wasap.my/+60174166015
https://shopee.com.my/product/29402778/8011799041?smtt=0.29404162-1613523145.9