shuhadafazna

shuhadafazna Partner Tasneem Naturel
Agent Orodesign
Agent Mommyhappy

29/04/2023

Watch, follow, and discover more trending content.

Alhamdulillah.. sampai dah alas meja anak2 didik bonda.. esok kita pasang slow2 ya.. requested by anak2 nak tema astrono...
05/04/2023

Alhamdulillah.. sampai dah alas meja anak2 didik bonda.. esok kita pasang slow2 ya.. requested by anak2 nak tema astronout... 😍 Maka, dengan gigihnya bonda cari alas meja astronout ni.. 🤭 Moga anak2 puas hati dan lebih bersemangat untuk teruskan pembelajaran di MITD..

Dah ada semua ke tu?
09/03/2023

Dah ada semua ke tu?

Tasneem Naturel mesti ada dalam list tau... 🤗

Kisah benar & nyata.. Biasa anak2 sebelum ni mesti kena kuning juga. Biasanya masuk ward berhari hari juga. Kesian tgk k...
04/03/2023

Kisah benar & nyata..

Biasa anak2 sebelum ni mesti kena kuning juga.

Biasanya masuk ward berhari hari juga.

Kesian tgk kaki kena cucuk nak ambik darah.

Anak 1st paling lama. 5 hari juga dalam wad. Ibu terasa penat. Sbb tak cukup rehat dan tak boleh mulakan mengurut badan

Bersalin kali ni alhamdulillah, ibu readykan set kuning Tasneem ni awal..

Ibu dpt dr tiktok agen Tasneem

Terkejut ibu, kuning anak turun cepat.

Tak sempat nak masuk wad tp kuning dah turun

Mudah je nk pakai produk ni. Sapu2 je dekat bayi.

Sapa nk mencuba boleh dapatkan dgn bonda.. 🤗

Kisah benar & nyata.. Biasa anak2 sebelum ni mesti kena kuning juga. Biasanya masuk ward berhari hari juga. Kesian tgk kaki kena cucuk nak ambik darah. Anak 1st paling lama. 5 hari juga dalam wad. Aku yang penat. Sbb tak cukup rehat dan tak boleh mulakan mengurut badan Bersalin kali ni alham...

 ...Selepas setahun baru sempat edit...
25/02/2023

...
Selepas setahun baru sempat edit...

Watch, follow, and discover more trending content.

Thank you dear...
21/02/2023

Thank you dear...

Motorparts

Ramai ibu ayah yang bertanya pada kami, apa beza Calm Time, Sleep Time dan Sleepy Mist ni?Calm time ni sesuai untuk baby...
12/02/2023

Ramai ibu ayah yang bertanya pada kami, apa beza Calm Time, Sleep Time dan Sleepy Mist ni?

Calm time ni sesuai untuk baby baru lahir. Bila baby tenang mudah dia tidur.

Sleep time bila dah lepas pantang, tapi susah lagi tidur nak beza siang malam. Sapu ni bagi dia dapat tidur lama sikit, lena.

Sleepy mist spray tu anak lebih besar, s**a tahan mata, atau bila bawa anak berjalan keluar spray kat car seat stroller.. Kita mak ayah jenis otak ligat berfikir susah tidur malam, elok lah spray je Mudah guna mudah hidu dan meresap.

Tidur cukup untuk tumbesaran yang baik buat anak anak🥰

Www.wasap.my/60196102136/comboTidurLena

Hai mommies~Menunggu hari nak bersalin ke tu?Dah setel standby barang² untuk berpantang ke? Haa kalau belum, jangan lupa...
11/02/2023

Hai mommies~

Menunggu hari nak bersalin ke tu?
Dah setel standby barang² untuk berpantang ke?

Haa kalau belum, jangan lupa standby barang untuk baby jugak tau! Bukan pampers, baju & botol susu ajee..

Minyak telon, balm, mandian dari Tasneem kene standby jugak untuk baby tauu 😉

In Shaa Allah membantu ibu uruskan baby nanti 🥰





Comei2 la Nisa' Besut ni.. semo tutup aurat molek... 😍😍😍
06/02/2023

Comei2 la Nisa' Besut ni.. semo tutup aurat molek... 😍😍😍

“Hai anak Adam, sesungguhnya Kami telah menurunkan kepadamu pakaian untuk menutup auratmu dan pakaian indah untuk indah untuk perhiasan. Dan pakaian taqwa itulah yang paling baik. Yang demikian itu adalah sebagian dari tanda-tanda kekuasaan Allah, mudah-mudahan mereka selalu ingat.”(QS Al-A’raf :26)


Sekarang ni asal baby lahir je boleh kata 98% mesti ada Kuning. Sebolehnya Kita ni nak kuning baby kita tu turun cepat.T...
04/02/2023

Sekarang ni asal baby lahir je boleh kata 98% mesti ada Kuning.

Sebolehnya Kita ni nak kuning baby kita tu turun cepat.

Tak tahan nak kena ulang alik check up hari². Tak tahan tengok tangan halus baby kena cucuk.

Sebab tu hakak cadangkan momies standby set kuning Tasneem naturel ni. Insha Allah kebanyakkan yg guna Allah izin kuning turun cepat.

Momies nak ikhtiar? Boleh wasap Saya ye. Saya guide sampai jadi.

Www.wassap.my/60196102136/bantujaundice




Tau tak kenapa Resty Oil ni berfungsi untuk banyak kegunaan?Sebab bahan-bahan essential oil nya berfungsi untuk membantu...
29/01/2023

Tau tak kenapa Resty Oil ni berfungsi untuk banyak kegunaan?

Sebab bahan-bahan essential oil nya berfungsi untuk membantu mengurangkan masalah-masalah yang berlainan

Mungkin ada jenis essential oil yang kita tak pernah dengar dan tahu pun.

Setiap 1 essential oil tu, mempunyai fungsi dan kebaikan tersendiri. Sebab tu kita sangat rekomenkan untuk korang miliki 1 botol Resty Oil ni.

Kebaikan dia sangat tak mengecewakan tau.

Wasap ▶️ www.wasap.my/60196102136/restyoil


Address

Jerteh

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when shuhadafazna posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The School

Send a message to shuhadafazna:

Shortcuts

Share

Category