02/04/2026
AL results ආවා...❤️
වෙනද වගේම පළවෙනි කෝල් එක ආවෙ අපේ ඉස්කෝලේ best reaults වලින්...🤜🤛
එක දිගටම අවුරුදු කීපයක්ම ඉස්කෝලෙ bio best rank ගත්ත දරුවන්ට bio වලට මඟ පෙන්වන්න ලැබීම මගෙ වාසනාවක්...
මේ පාර district 7..සඳලි හදවතින්ම සුබ පැතුම්...OL ඉවර වුණු ගමන්ම පටන් ගත්ත AL ගමන අපි අවුරුද්දක් යනකොට bio syllabus ඉවර කරල ඊළඟ අවුරුද්දම විභාගෙට ලෑස්ති උනා...ඔයා ලඟ තිබුණ දක්ෂතාවය සුපිරී...මම ඔයාගෙන් මීටත් වඩා බලාපොරොත්තු උණා...සුබ පැතුම් කෙල්ලේ...❤
ඒ වගේම දෙව්මි,විනුමි,දෙනගමුව,දහම් ඇතුළු පළවෙනි පාරම medicine select වුණු ආදරණීය ගෝලයො ටික ...මුල ඉඳන්ම ඔයාල යන පාර හරියටම පෙන්නුවා...❤️
දෙවනි තුන්වෙනි වතාවත් අත් නොහැර උත්සාහවන්ත වෙලා ජයග්රහණය ගත්ත මගෙ දුවල පුතාල හැමදෙනාටමත් උණුසුම් සුබ පැතුම්.❤️
ඒ වගේම මට සතුටු අනික් කාරණේ තමා bio හින්දම විභාගෙ එපා වෙලා ඉඳලා අන්තිම මාස 7-8 මගෙ ලඟට ඇවිත් මං කියල දුන්න විදියටම පාඩම් කරල මට bio වලට A,B අරන් පෙන්නපු medicine select උනු...විභාගෙ ගොඩ දාගත්ත මගෙ ළමයි ටික...❤️
මගෙ මඟ පෙන්වීම ගැන විස්වාසය තියල දුර බැහැර ගෙවාගෙන අපේ ගෙදර bio අහගන්න ආව ඔයාලට මගේ සුබපැතුම්...🌸🌸🌸
ඔයාලා මහන්සි වෙලා හරියටම වැඩ කරල මේ ගත්ත ජයග්රහණය ඔයාලගේ...ඒ සතුට මගේ...🤜