06/03/2026
නව පන්ති ආරම්භය | 2028 A/L
සෙට් 1️⃣ පිටින්ම ගොඩ යන්න 🫵
📎🔥 පසුගිය වසරේ සමස්ත සිසු සිසුවියන්ගෙන් දිස්ත්රික් ප්රමුඛයන් සහ වැඩිම 🅰️, 🅱️ සාමාර්ථ ප්රතිශතයක් වාර්තා කල Smart ම Chemistry පංතිය.
⚙️ ඔබ අපව තෝරාගත යුත්තේ ඇයි 🫵❓
🔰 කටපාඩම් රහිතව සියලුම THEORY කොටස් ආවරණය 👀
🔰 දෙවන සතියේ සිට Model Questions අනුසාරයෙන් THEORY කොටස් නැවත ආවර්ජනය 🤩🥳
🔰 විෂය හා ඕනෑම අධ්යාපනික ගැටලුවක් සඳහා අවශ්ය උපදෙස් හා මගපෙන්වීම සඳහා විශේෂ කණ්ඩායමක්ද සහිත 😎
🔰 සෑම අධ්යාපන කොටසක් සඳහාම විශේෂයෙන්ම සම්පාදිත පිළිතුරු සහිත නිබන්ධන හා ක්රමානුකූල සාකච්ඡාවක් සහිත ප්රශ්න පත්ර මාලාවක් 📃📌
🔰 සෑම සිසුවෙක් සඳහාම Personal Advisor කෙනෙක් 👩🎓👨🎓
🔰 විභාගය අවසානය තෙක්ම ගැටලු නිරාකරණය සඳහා සුවිශේෂී වැඩපිළිවෙලක් 🧪❤️
පහත WhatsApp Group එකට Join වෙන්න..
🩵 # රෝයල් - අම්බලන්ගොඩ
මාර්තු 8️⃣ ඉරිදා හවස 2.00 - 5.00
🔗 WhatsApp Group: [https://chat.whatsapp.com/IWPp1t3GJir5Wh3c994M2H]
🩵 # ලංකාවටම - Online
මාර්තු 8️⃣ ඉරිදා රාත්රී 7.30 ට
🔗 WhatsApp Group: [https://chat.whatsapp.com/LKoHKdEbpPU2hOtyOmbcJo]
📢 Main Telegram Channel එකට සම්බන්ධ වීමට:
🔗 [https://t.me/awchemistry]
📌 අසංක වැදිසිංහ
B.Sc (Chem) University of Kelaniya
එන්න.. Chemistry විතරමයි.. | 2028 A/L
වැඩිදුර විස්තර සඳහා:
📞 Contact: 0701667818 | 0775782011
🌐 Facebook: Wedisinghe
▶️ Youtube: https://youtube.com/?si=ltYQTHU2wsbaZFBU