با توجه به تداخل زمانی مسابقات فرزکاپ با فینال مسابقات روباتیک شکوفای شهرداری تهران، آزمونهای المپیاد و نیز درخواست مکرر تیمهای شرکتکننده مبنی بر تغییر زمان برگزاری مسابقات، کمیتهی برگزاری سومین دوره مسابقات فرزکاپ پس از تشکیل جلسه، زمان برگزاری مسابقات را به روزهای ۱۵ و ۱۶ اسفند ماه ۹۲ موکول کرد.
همچنین مهلت ثبتنام تیمهای متقاضی تا تاریخ ۸ اسفند ماه ۹۲ تمدید شد.
فرزكاپ
دومین دورهی مسابقات روبوکاپ دبیرستان فرزانگان یک تهران در اسفند ماه سال ۹۱ برگزار خواهد شد.
هدف ما ایجاد فرصتی مناسب برای همه تیمهایی است که قصد دارند در مسابقات بین المللی روبوکاپ جهانی و مسابقات بین المللی آزاد ایران با آمادگی بیشتری شرکت نمایند. بدین منظور تلاش گردید تا نگارش قوانین نیز بر اساس آخرین قوانین مسابقات روبوکاپ جهانی و مسابقات بینالمللی آزاد ایران صورت گیرد تا کلیه تیمهایی که در این راستا فعالیت میکنند بتوانند روباتهای خود را در یک شرایط بسیار نزدیک به مسابقات اصلی مورد آز
02/02/2014
در رابطه با اطلاعیه ی قبلی!
قرار بود امسال فرزکاپ در بهمن ماه برگزار شود، ولی به دلایلی تاریخ برگزاری عوض شده و مثل پارسال در اسفند ماه برگزار می شود!( تاریخ برگزاری بر روی پوستر صحیح می باشد!)--->3و4 اسفند 91
05/12/2012
وبالاخره پوستر فرزکاپ.....
(برای اطلاع رسانی بیشتر به اشتراک بذارید!)
فرزکاپ امسال در 5و 6 ام بهمن ماه برگزار خواهد شد به علاوه اینکه لیگ های جدیدی به مسابقات اضافه خواهد شد
به زوردی پوستر این دوره از مسابقات در این محل گذاشته خواهد شد...
تا اطلاع رسانی بعدی!
و به زودی با دومین دوره ی مسابقات فرزانگان روپوکاپ همراه خواهیم بود......
پیگیر این صفحه برای پی بردن به زمان برگزاری مسابقات باشید.....
در زمستان91
به هر صورت خوبه كه آدم عيدو تبريك بگه!
به اميد اين كه دوره ي دوّم فرزكاپ در اين سال عالي برگزار شه!
عيدتون مبارك!
سلام.
ببخشيد كه يه مدّت مديدي در بي خبري بودين!
قبل مسابقه تصميم گرفتيم كه هيچي رو لو نديم. كه همه چي سورپرايز باشه.
بعد مسابقه هم با تكليف هاي عقب افتاده و خواب انباشته شده و اتمام مهلت تي دي پي جهاني و ...، واقعا انتظار ديگه اي ميشه داشت؟؟؟؟؟ :)
ولي خب، مسابقات خوبي بود. يه تجربه ي عالي. يه خوش گذشتن خوب.
البته، يه مسئوليت بزرگ. اميدوارم كه پيامد هاي خوبي داشته باشه. هم براي شما شركت كنندگان عزيز و هم براي ما برگزاركنندگان عزيز.
پ.ن.1: اگه بتونيم عكس يه نمونه هايي از گواهي شركت، گواهي مقام ها، كاپ و ... رو مي ذاريم.
پ.ن.2: اگه مي خواين بحثي كنين، انتقادي، پيشنهادي، تعريفي، چيزي، زير همين پست فرصت خوبيه! اگرم با همه چي اوكين كه چه بهتر! ت
خبر:
روز چهار شنبه در طيّ جلسه اي كه روبوكاپي هاي مدرسه با آقاي دائمي داشتند، براي رسيدگي به كار هاي فرزكاپ و به موقع به همه ي كار هاي رسيدن، چند كميته ايجاد شد: كميته علمي، كميته فنّي (اين دو كميته متشكّل از اساتيد است و دانش آموزان در اين دو نقشي ندارند)، كميته ي مالي، كميته ي ثبت نام، كميته ي پذيرش تيم ها، كميته ي طرّاحي كارت، گواهينامه و كاپ، كميته ي راهنما، كميته ي پذيرايي، كميته مستندسازي، كميته ي زيباسازي و كميته ي اختتاميه.
با توجّه به اين تقسيم وظايف، كار ها در حال پيشروي هستند و به نظر مي رسد كه همه چيز براي روز هاي پنج شنبه و جمعه آماده باشد.
پ.ن.1: تيم ثبت نام در اوّلين اقدام به سرپرست تيم هاي شركت كننده اطّلاع داد كه آخرين مهلت پرداخت هزينه ي تيم و تغيير مشخّصات تيم تا پايان روز شنبه است.
پ.ن.2: لوگو رسما انتخاب شد. لوگوي پيشنهادي خانم سمانه طوفانيان.
پ.ن.3: لحن رسمي!
دوستان خانم شيرواني يه طرحي واسه لوگو دادن. خيلي خوبه!
با مسئولاني از جمله "آقاي فراهاني" يه صحبتايي داشتيم در جهت حمايت از فرزكاپ.
اميدوارم.
rasti!!! ye nokteE! mage SMe mosabeghat taghEr nakard??!!! /:)
Click here to claim your Sponsored Listing.
Location
Category
Contact the school
Website
Address
Tehran