Hebrew Therapy

Hebrew Therapy

Share

If you want to learn Hebrew through an empowering process of self growth & love, I’m here for you🙏🏽

29/11/2024

היי חברות וחברים!
אני חוזרת ללמד עברית אונליין, אחרי תקופה של הפסקה.
יש לי מקום לשניים-שלושה תלמידים.ות, עדיף מבוגרים, או נוער מגיל 14 ומעלה.
‏ אשמח להפניות, ואני בהודו אז מבחינת השעות רק לבדוק שזה מתאים.
‏יום שקט ורגוע,
ושבת שלום של אהבה🥰
לפרטים נוספים צרו קשר בווצאפ:
נועה
+972544462208
Noa Kris 054-446-2208

03/02/2024

היי חברות וחברים, הפעם בענייני עבודה😊 יש לי כשעתיים-שלוש פנויות בשבוע והייתי שמחה ללמד עוד תלמיד/ה שרוצים ללמוד עברית אונליין. מלמדת את כל הרמות בכל גיל.🙏🏽

27/12/2023

על שינויים, רילוקיישן, חברות ושאר ירקות...

קיבלתי הרבה תגובות בעקבות ההחלטה שלנו לעזוב את הארץ.
ברחנו מהמלחמה ובחרנו להישאר כי הבנו שהחיים בחו״ל הרבה יותר נעימים ומתאימים לנו כרגע, וכנראה לעוד הרבה רגעים...

היו הרבה חברים וחברות שתמכו אך גם לא מעט שהשמיעו ביקורת צורמת, ישירה פחות או יותר.
חלק נעלבו, הרגישו שנטשנו, וחלק, כנראה מתוך קנאה (מודעת או לא) אמרו וכתבו לי דברים קשים ומעליבים. אני בוחרת שלא להתרגש מזה.

זכותי לחיות חיים טובים, שקטים, בטוחים ושלווים, הראויים לי ולמשפחתי.
ומי שלא טוב לו - יום טוב לו. אבל באמת. אני מאחלת לכל חבריי וחברותיי, מכריי הקרובים והרחוקים שיהיה להן/ם טוב באשר הן/ם, בכל מקום בו יבחרו לחיות.

חלק מחברותיי הקרובות בחרו להתרחק או להתנתק בעקבות החלטתנו לעזוב. זו זכותן. אחרות אמרו לי - בדרך זו או אחרת - שאני מתנשאת, שהחשיבה החיובית שלי מעיקה ולא מאפשרת להן ביטוי.
גם זו זכותן ובחירתן.
כל אחת מאיתנו עוברת תהליך אישי וקולקטיבי.
אנו בוחרות בכל רגע ורגע כיצד להתבונן על חיינו, איך לראות את הדברים ואיך להגיב.

אני בוחרת להתבונן על הכל בעין טובה,ככל יכולתי.
כואב לי נורא על מה שקורה, ממש ברמה הפיזית.
עצוב לי לומר שאין לי מילים לתאר את הצער על המתרחש - על הנרצחים, על החטופים, על החיילים, על כמויות הטראומה ועל כל חיי אדם (לא חיי טרוריסטים!) שנגדעו / נגדעים באיבם.

ודווקא בשל כך, בגלל המחדל (מילה קטנה מדי) המזעזע של ה-7 באוקטובר, והמלחמה הנוראית הזו, אני בוחרת לעצור ולשנות פרספקטיבה; החיים קצרים. איני חייבת לחיות בלחץ, ביוקר מחיה, בסבל נפשי ותחת פחד מתמיד מהמצב.
החיים יכולים להיות יפים ונעימים או קשים וארורים - הרשות נתונה.

זוהי זכותי ובחירתי האישית לחיות חיים אחרים, רגועים, שמחים, שקטים שמתאימים יותר לי, לאהובי ולילדיי.
אין לי שום שיפוטיות או ביקורת כלפי בחירות של אחרים.
חשוב שכל אחת תעשה מה שהיא רוצה ומה שנכון לה.

רק בבקשה - את תסכול הקינאה, הכאב והקושי, תשחררו בטיפול, בפעילות גופנית, בעבודת אדמה, בצרחות בים, או בכל דרך לא אלימה אחרת שמתאימה לכן, לבחירתכן.
אני לא המושא המתאים לכך, וזה משהו שאיני מוכנה להכיל.

ואם יש לך רצון לשנות פרספקטיבה, אולי לעבור לחו״ל, או לעשות שינוי מהותי אחר בחיים - אשמח לשוחח על כך בשיחה כנה, נעימה ובוגרת.
במקומות רבים, זה אפשרי גם בלי שום הון כסף; אנחנו עשינו את זה כך - בפזיזות ובלי תכנון בכלל, תוך הימלטות פיזית ונפשית מההפצצות.
בסופו של דבר זה עניין של החלטה, ושל שינוי תודעתי ושחרור מהמחשבה שאני חייבת לחיות לנצח במקום בו נולדתי / גדלתי רק בגלל ש...

ישראל היא המולדת שלי, לטוב ולרע, ויש (לי, ולכולנו) עוד הרבה ארצות אחרות שאפשר לחיות בהן אם באמת רוצים.
העולם גדול ויפה והוא שייך לכולנו ולאף אחת מאיתנו.
אמא אדמה מספקת לנו את כל צרכינו, ועל זה אני מכירה לה תודה, תמיד ולעד, ובוחרת להעניק לה אהבה אקולוגית ורוחנית ככל יכולתי.

בחירתי בטוב, בהתבוננות רגועה וחומלת על עצמי, על חיי, על אהוביי, על קרוביי ועל הזולת בכלל, היא משימה יומיות שלימדתי את עצמי לעשות במשך שנים, עם עזרה רבה מא.נשים רבים/ות, ונפלאים/ות שזימן לי היקום כדי שאוכל לצמוח ולהתפתח. ואני עדיין לומדת בכל רגע ורגע, ובוחרת להשקיע את האנרגיה והזמן שלי בזה.

מי שמכיר/ה אותי טוב יודע/ת שדרכי לא הייתה קלה. עברתי כמה אתגרים כואבים בחיי, שלא לדבר על הילדוּת שלי.
אך העבר עבר, ואני בוחרת לתת לו להיות מה שהיה, לפגוש אותו בטיימינג שמזמן לי היקום ולהשתמש בו כמצע להתפתחות, ללמידה, למסע של שחרור, סליחה וחמלה.

מי ייתן וימי שלום ושקט יגיעו במהרה, ושכל אזרחיות ואזרחי העולם יחיו בבריאות, בשלום, בביטחון, בשלווה, בשוויון ובאהבה, בכל מקום שהוא.

TRUST THE PROCESS
TRUST THE UNIVERSE
LIVE & LET LIVE
LET IT BE
LET IT GO

23/11/2023

מצטטת את דבריה החכמים של
Masha Nathan
תודה לך על תזכורת כל-כך חשובה:

״המציאות מפחידה. כל סרטי האימה שאי פעם ראינו לא משתווים לה.
הפחד כאן. משתלט על מה שעוד נותר.
אי אפשר להבריח אותו.
אי אפשר להיפטר ממנו.
אפשר רק לפגוש אותו. לצלול לתוכו. לתת לו מקום.
לתת לגוף לרעוד.
לרגשות לעלות... לכאב, לצער, לעצב , לתסכול, לחוסר אונים ולחוסר וודאות.

אם באמת נסכים להרגיש את הפחד, נרגיש גם את הפחד הגדול מכולם - הפחד מהמוות.
כל פחד, מקורו באימה מהסוף:
פחד מכלבים, מעליות, מחושך, ממים עמוקים ואפילו פחד קהל.
אם אני לא בתוך השבט, אלא מולו - זה מסוכן, אומר המוח האבולוציוני שלנו.
אז באורך פלא זו הסיבה שתמיד נעדיף להיות עם הרוב.

אנחנו כל כך רוצים להיות עם הרוב, שבמצבי קיצון לבטח נמצא את עצמינו עושים את מה שכולם עושים.
זו טעות.
הרוב מפעיל מנגנוני הגנה כמו הכחשה, הדחקה ואפילו אופטימיות שלא תואמת מציאות.
שרדנו בזכות חרדה.
זו עובדה.
האדם הקדמון שחשב שיש אריה בחוץ והכין את עצמו לגרוע מכל הוא ששרד.
האדם הקדמון שחשב שהכל טוב ואין שום אריה בחוץ, לא הצליח ברגע האמת להגן על עצמו, ולא שרד.

גם מהשואה ניצלו החרדתיים ביותר שהרגישו שהכל גרוע על ההתחלה ועזבו.
ניצלו אלה שהאמינו שיש רוע בעולם ועשו החלטות בהתאם.
לא אלה שאמרו , לא נורא זה תכף יהיה בסדר.
לא אלה שלא האמינו בזוועות.
לא אלה שהאמינו בזה שאנשים טובים לא יתנו לדברים רעים לקרות.

זה עצוב, וזה מכעיס - אבל זו האמת.
אופטימיות יתרה עלולה לעלות בחיי אדם.

גם עכשיו יש קולות הרגעה שתכף יהיה בסדר.
שזה לא יתפתח למשהו גדול יותר.
שתכף ננצח את כולם ונחגוג.

יש טעות אחת גדולה והרסנית בכל מלחמה - לא להעריך מספיק את הכח של האויב.
להאמין בזה שאי אפשר להביס אותנו מה שלא יהיה, ולא להיערך מספיק לעתיד לבוא.
ככה קורים מה שמנהיגינו (העלובים, יש לציין) מכנים "מחדלים".

אז , כן לפחד זה טוב.
זה מניע לפעולה.
פחד יוצר דחיפות לשינוי ויכולות ההגנה שלנו גדלות.
פחד גם מביא אותנו להתעוררות.
התעוררות רוחנית ושאלות קיומיות.
למה אני פה?
מה התפקיד שלי בעולם הזה?
מה קורה לנשמה?
מה זה חיים נצחיים?

ככה גם עושים בפסיכולוגיה אקזיסטנציאליסטית.
מפגישים את האדם עם פחדיו ועם המוות, כדי שימצא משמעות מחודשת לחיים.

אז כנראה שאלוהים עושה לכולנו טיפול בפסיכולוגיה אקזיסטנציאליסטית.
בואו לא נברח ממנו.
בואו נסכים לפגוש, להרגיש, לקבל...

ולהיות עוף חול
שמתוך המוות - נולד מחדש.
שבוחר בחיים - מבלי להיאחז בהם.״

Nessi Gomes - All Related 21/11/2023

ימים מורכבים עוברים על כולנו.
עד שיגיע זמן שקט ורגוע יותר, אפשר להתנחם במוזיקה שמרגיעה את הגוף ואת הלב, ומזכירה לנו את האמת האבסולוטית היחידה שקיימת בעולם הזה - כולנו אחת.

Thank you, Pacha Mama 🙏🏽❤️

Nessi Gomes - All Related LYRICSWakan TankaGran EspiritoAgradeçoPachamamaWakan tankaTunkashilaAgradeçoPachamamaEn el cieloCon los pájaros que vuelanLas oracionesY amor, misterio de la...

Once upon a time in 2015 before I even started performing comedy I used to give serious speeches as part of my UN work. 
@oneyoungworld decided to post this one from 2015. 
I thought things were pretty bad then and here we are , things are even worst. My only wish is that my speech becomes irrelevant one day. One day. 
———
Repost from @oneyoungworld 
Our Ambassador @noam_joon is a freelance comedian, performer, peacebuilder and activist who has been working towards creating a more peaceful and inclusive future for Israel and Palestine. 

She started her journey as a diplomat and peacebuilder in 2012 and worked towards integrating religion in peace processes to foster understanding, empathy and tolerance in her community. Now, @noam_joon is a comedian who uses the mic to spread awareness, break taboos and challenge biases worldwide.

In her speech, delivered at One Young World Bangkok in 2015, Noam emphasised the importance of not giving up, especially in a peace process. 04/11/2023

So true:

https://www.instagram.com/reel/CzLtyQWIDaK/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

And also so true:

https://www.instagram.com/reel/CzLzqI4I06p/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

For years I protested against the occupation. I still think he is the sick evil of the state of Israel, which is hiding the outcomes of it from her people.
Now I feel that my soul is divided. My heart is broken. My body is in so much pain , feeling the grief that my mind is avoiding…

I don't know how to continue to hold the hope for a life of peace and security for the two peoples who live on this ground that is called Israel / Palestine.

Right now all I want is that those who were brutally kidnapped, among them a large number of children and women, will be returned home safe.

Right now All I wish and pray for is that the killing of innocents, on both sides, will stop immediately.

Then, perhaps, it will be possible to think, again, about how to make peace.

I am so so sad.

Once upon a time in 2015 before I even started performing comedy I used to give serious speeches as part of my UN work. @oneyoungworld decided to post this one from 2015. I thought things were pretty bad then and here we are , things are even worst. My only wish is that my speech becomes irrelevant one day. One day. ——— Repost from @oneyoungworld Our Ambassador @noam_joon is a freelance comedian, performer, peacebuilder and activist who has been working towards creating a more peaceful and inclusive future for Israel and Palestine. She started her journey as a diplomat and peacebuilder in 2012 and worked towards integrating religion in peace processes to foster understanding, empathy and tolerance in her community. Now, @noam_joon is a comedian who uses the mic to spread awareness, break taboos and challenge biases worldwide. In her speech, delivered at One Young World Bangkok in 2015, Noam emphasised the importance of not giving up, especially in a peace process.

24/12/2022

#בוקרטוב #אהבה #שמחה #הודיה #נתינה #קבלה

Photos from Hebrew Therapy's post 24/12/2022

#חנוכה2022 עם תלמידיי האהובים! #היהכיף #גאהבכם❤️ #חגשמח🌸
#עוליםחדשים #קליטתעלייה

24/12/2022

#נרשישי #חנוכהשמח #שבתשלום

Photos from Hebrew Therapy's post 17/12/2022

תקווה.
בלילה וביום.
האור הגדול היפה היציב מפציע לאחר שיא החושך.🙏🏽
#🙏🏽 #תודה #תודהעלהכל❤️ #תודהאמאאדמה

Want your school to be the top-listed School/college in Tel Aviv?

Click here to claim your Sponsored Listing.

Location

Category

Telephone

Website

Address


Tel Aviv