20/06/2025
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά !!!
Μαθήματα Οργανικής Χημείας - Ανόργανης Χημείας και Βιοχημείας σε φοιτητές!!!
20/06/2025
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά !!!
Προσφέρονται ΔΩΡΕΆΝ φροντιστηριακά μαθήματα για την ΟΡΓΑΝΙΚΗ 1. Όσα παιδιά θα δώσετε το μάθημα στην εξεταστική μπορείτε να παρακολουθήσετε τα μαθήματα στα οποία θα σας εξηγήσω κάποια από τα πιο σημαντικά κομμάτια της ύλης και θα λύσω και απορίες σας! Θα σας βοηθήσω να κατανοήσετε και να συνδέσετε τα κεφάλαια μεταξύ τους προκειμένου να μπορείτε να ανταποκριθείτε στις απαιτήσεις των θεμάτων της εξέτασης. Τα μαθήματα θα γίνουν διαδικτυακά το Σάββατο και την Κυριακή ( 14-15 Ιουνίου ) μέσω της πλατφόρμας ΖΟΟΜ. Για δηλώσεις συμμετοχής στείλτε μου μήνυμα στην σελίδα https://www.facebook.com/share/1CFW7jPMPy/
ΕΥ-διαβά-ΖΕΙΝ Μαθήματα Οργανικής Χημείας - Ανόργανης Χημείας και Βιοχημείας σε φοιτητές!!!
24/02/2025
Τελευταίες θέσεις για την ΟΡΓΑΝΙΚΗ 1 του εαρινού εξαμήνου!!! Όσα παιδιά ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν τα φροντιστηριακά μαθήματα για την Οργανική 1 μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή μέχρι τις 28 του Φλεβάρη. Τα μαθήματα θα ξεκινήσουν από τις 4 Μαρτίου και θα ολοκληρωθούν αρχές Ιουνίου. Στο πακέτο προσφέρονται ΔΩΡΕΆΝ μαθήματα ( 20 ώρες ) σε ένα από τα παρακάτω: 1) ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ 1 2) ΦΑΣΜΑΤΟΣΚΟΠΙΑ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΕΝΩΣΕΩΝ. Η προσφορά ισχύει ΜΟΝΟ για το τρέχον εξάμηνο! Δηλώσεις Συμμετοχής στη σελίδα: https://www.facebook.com/EYdiavaZEIN
20/10/2023
Καλημέρα Όμορφε κόΖμε!!! Σήμερα η μέρα μου έγινε πιο φωτεινή...
Να εύχεσαι να ’ναι μακρύς ο δρόμος,
γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις μας λέει ο Καβάφης... Πόση αλήθεια και πόση σοφία κρύβουν οι στίχοι. Όλα αυτά τα χρόνια εκατοντάδες φοιτητές ζητούν την βοήθεια μου για να μπορέσουν να πάρουν το πτυχίο τους. Από την αρχή ο δικός μου στόχος είναι να τους μάθω τον τρόπο με τον οποίο θα βρίσκουν λύσεις σε όλα τα προβλήματα και τις δυσκολίες που θα συναντήσουν στον Πηγαιμό τους. Να τους μάθω να πατάνε γερά στα δικά τους βήματα και να ψάχνουν την γνώση μέσα από την σκέψη και την εξερεύνηση ! Να τους μάθω πως να φιλτράρουν αυτά που θα ακούνε στη διαδρομή και να κρατάνε αυτά που θα τους βοηθάνε να προχωράνε μπροστά !!! Νιώθω πολύ ευλογημένος που στην δική τους περίπτωση όχι μόνο αξίζει κάθε βήμα της διαδρομής αλλά φτάνουν και απολαμβάνουν την δική τους Ιθάκη! Εύχομαι σε όλους σας καλή δύναμη και καλή επιτυχία σε ότι επιλέξετε να κάνετε στην συνέχεια ...Και μην ξεχνάτε έτσι σοφοί που γίνατε με τόση πείρα,
ήδη θα το καταλάβετε οι Ιθάκες τί σημαίνουν...
22/06/2023
Κι έτσι απλά η όλη κούραση του εξαμήνου φεύγει για διακοπές !!! Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά μου για τις επιτυχίες τους !!!
21/06/2023
Η παροιμία λέει :" Τα καλά κόποις κτώνται ". Κι εγώ θα προσθέσω την άριστη συνεργασία μας, τον σεβασμό που δείχνατε προς ολα τα παιδιά του κάθε τμήματος. Την επιμονή, την υπομονή και την θέληση για να κατανοήσετε ακόμα και τα πιο δύσκολα κομμάτια της ύλης. Την προσπάθεια να είστε συνεπείς στα χρονοδιαγράμματα που σας όριζα για την επίλυση των ασκήσεων και την διεξαγωγή των προόδων. Συγχαρητήρια για την επιτυχία σας! Συγχαρητήρια που καταφέρατε να ανταποκριθείτε στις απαιτήσεις ενός τόσο δύσκολου μαθήματος ! Σας ευχαριστώ για την άριστη συνεργασία που είχαμε και την εμπιστοσύνη που μου δείξατε. Ήταν για μένα πολύτιμα εχέγγυα καθόλη τη διάρκεια του εξαμήνου για να μπορέσω να γίνω αρωγός στον αγώνα σας. Εύχομαι καλά αποτελέσματα και στα υπόλοιπα μαθήματα της εξεταστικής. Να έχετε ένα όμορφο φωτεινό και ξεκούραστο καλοκαίρι! Οι βαθμοί του μαθήματος ΟΡΓΑΝΙΚΉ 1 είχαν μέσο όρο βαθμολογίας 8.03. 1) Α. 9.0 2) Τ. 8.5 3) Β. 9.0. 4) Κ. 8.5. 5) Τ. 8.5. 6) Α. 8.5. 7) Μ. 8.0 8) Ε. 7.0 9) Ε. 8.0 10) Α 7.5. 11) Σ. 8.5. 12) Μ 8.0 13) Π. 7.0. 14 ) Δ 6.5. 15) Α. 7.5 16) Σ. 8.5
08/06/2023
Καλησπέρα παιδιά! Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι θα παραδώσω ΔΩΡΕΆΝ ενισχυτικά μαθήματα στην ύλη της ΟΡΓΑΝΙΚΗΣ 1 για όσα παιδιά θα δώσουν το μάθημα τώρα στην εξεταστική του Ιούνη και νιώθουν ότι έχουν κενά ή δεν έχουν κατανοήσει την ύλη. Τα μαθήματα θα γίνουν διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας του ΖOOM το Σάββατο 10/06 ( 18:00) και την Κυριακή 11/06 (11:00). Θα σας λύσω απορίες, θα λύσουμε ασκήσεις και θα σας επισημάνω τα πιο σημαντικά κομμάτια της ύλης...Για δηλώσεις συμμετοχής στείλτε μήνυμα στην σελίδα μου... Εύχομαι καλή δύναμη και καλή συνέχεια στο διάβασμά σας. https://www.facebook.com/EYdiavaZEIN
17/01/2023
Καλημέρα και καλή εβδομάδα με υγεία σε όλους σας! Εύχομαι καλή δύναμη και κουράγιο στον δύσκολο αγώνα της εξεταστικής που ξεκινάει ! Για ακόμα μια φορά προσφέρομαι να σας βοηθήσω με κάποιες ώρες ενισχυτικής διδασκαλίας για την οργανική χημεία ! Σε αυτό το εξάμηνο θα προσπαθήσω να σας βοηθήσω στην ΟΡΓΑΝΙΚΉ 2!!! Όσοι ενδιαφέρεστε να παρακολούθησετε τα ΔΩΡΕΆΝ ενισχυτικά μαθήματα σας παρακαλώ στείλτε μου μήνυμα στην σελίδα μέχρι την Πέμπτη 19/01. Τα μαθήματα θα γίνουν ΠΣΚ και θα μπορείτε να με ρωτήσετε και κάποιες απορίες που τυχόν έχετε από το διάβασμα σας! Καλή συνέχεια!!!
28/02/2022
Έχω επιλέξει να διδάσκω με τον δύσκολο τρόπο ...Το μάθημα το κάνουν οι μαθητές μου και όχι εγώ!!! Ποτέ δεν μου άρεσαν οι διαλέξεις. Αγαπώ τον διάλογο και την διαδραστική μέθοδο κατανόησης της ύλης! Όλα τα παιδιά έχουν την ικανότητα και την δυνατότητα να μάθουν και να αποκτήσουν την γνώση ! Όλα !!! Ίσως κάποια να χρειάζονται λίγο χρόνο παραπάνω...ίσως κάποια να χρειάζονται ένα δεύτερο παράδειγμα ...ίσως κάποια να χρειάζεται να κάνουν πρώτα λάθος για να οδηγηθούν στο σωστό...Ίσως ! Το μόνο σίγουρο όμως είναι ότι ΟΛΑ μπορούν να τα καταφέρουν... αρκεί να θέλεις και να μπορείς να τα βοηθήσεις ! Αρκεί να πιστέψεις ότι το κάθε παιδί είναι ξεχωριστό και ικανό ! Αυτό κάνω κι εγώ τόσα χρόνια! Πιστεύω στον καθένα σας με όλη μου την ψυχή και κάνω ότι περνάει από το χέρι μου για να σας βοηθήσω. Και χαίρομαι πολυ όταν η όλη μας προσπάθεια και συνεργασία έχει το αποτέλεσμα που επιθυμείτε!!! Και είμαι πολύ Υπερήφανος για όλους σας! Ανεξαρτήτως βαθμού. Είμαι πολύ Υπερήφανος που σας είχα και σας εχω μαθητές μου... Σας ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη που μου δείχνετε και για την αγάπη που εισπράττω μέσα απο τα μηνύματά σας! Θα συνεχίσω να είμαι αρωγός στην προσπάθεια απόκτησης του πτυχίου σας και να σας προσφέρω όλα τα εχέγγυα για να έχετε ένα λαμπρό επαγγελματικό μέλλον !!!
14/10/2021
Όμορφες βροχερές καλημέρες από την κρύα Θεσσαλονίκη... Μπορεί να πιάσαμε χειμώνα αλλά η αγάπη και τα καλά σας λόγια γεμίζουν φως και ζεστασιά την ψυχή μου ...Σας ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη που μου δείχνετε όλα αυτά τα χρόνια και σας υπόσχομαι ότι και σε αυτό το εξάμηνο θα είμαι δίπλα σας, για να σας βοηθήσω σε ότι χρειαστείτε προκειμένου να κατακτήσετε την γνώση και να περάσετε τις εξετάσεις. Καλή μας ακαδημαϊκή χρονιά λοιπόν!!! Εύχομαι καλή δύναμη σε όλους τους μαθητές μου και να θυμάστε ότι η αξία σας δεν μπορεί να μετρηθεί από το 1 μέχρι το 10 της εξεταστικής!!! Κανένας βαθμός δεν αντιπροσωπεύει την δύναμη της ψυχής σας και την προσπάθεια που κάνετε όλα τα χρόνια κατά την διάρκεια των σπουδών σας! Κανένας βαθμός δεν αντιπροσωπεύει τις πραγματικές γνώσεις και δυνατότητές σας... Η αξία σας ξεπερνάει το 10 και φτάνει στο 100...και ακόμα πιο πέρα ... ❤️
20/09/2021
Τα καλά κόποις κτώνται!!! ... Συγχαρητήρια σε όλους σας για την μεγάλη προσπάθεια που κάνατε σε όλο το εξάμηνο και για τα άριστα αποτελέσματα στις εξετάσεις !!! Είμαι πολύ Υπερήφανος που τα καταφέρατε κι εύχομαι ίδιες επιτυχίες και στα επόμενα.❤️