05/04/2026
Σε πείσμα του καιρού και των καιρών που ζούμε εμείς περάσαμε καλά! Τριήμερη εκδρομή Α' Λυκείου στην Μάνη (1-3 Απριλίου 2026)
Γενικό Λύκειο Πειραιά
05/04/2026
Σε πείσμα του καιρού και των καιρών που ζούμε εμείς περάσαμε καλά! Τριήμερη εκδρομή Α' Λυκείου στην Μάνη (1-3 Απριλίου 2026)
20/02/2026
Παρασκευή 20/2/2026. Κάηκε το πελεκούδι... το σχολείο όμως σώθηκε. Και του χρόνου!
13/02/2026
Παρασκευή 13/2/2026 Νικήτρια η ομάδα μπάσκετ του 2ου ΓΕΛ Πειραιά (64-62 επί του ΓΕΛ Άνω Λιοσίων) στο Νομαρχιακό τουρνουά προκριθήκανε και συνεχίζουμε...
Σας μεταβιβάζουμε μέσω αυτής της σελίδας την συγκίνηση και τις ευχαριστίες του καθαριστή του σχολείου για την οικονομική του ενίσχυση για το σοβαρό πρόβλημα που αντιμετωπίζει. Μαθητές/τριες, κηδεμόνες και εκπαιδευτικοί (ακόμα και παλαιότερων ετών) μέσα σε 2-3 μέρες μάζεψαν ένα μεγάλο ποσό το οποίο αποδόθηκε στον κ. Δημήτρη. Η αλληλεγγύη που εκδηλώθηκε είναι ένα φως ελπιδας στις δύσκολες εποχές που ζούμε.
Έρχονται νέες εποχές! Είμαστε πια πρωταθλητές! Στον Πειραιά, συνεχίζουμε για πάρα πάνω...
16/01/2026
Η ομάδα του σχολείου μας πετάει... Μετά από συνεχόμενες νίκες την Δευτέρα 19/1/2026 διεκδικεί στο τελικό την πρώτη θέση μεταξύ των σχολείων του Πειραιά. Μαζί σας παιδιά πάμε γερά
23/10/2025
Το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, καλωσορίζει το 2ο Λύκειο Πειραιά στην παράσταση ''ΩΡΙΜΟΤΗΤΑ'' -σε κείμενο & σκηνοθεσία Ντίνου Γκελαμέρη, στη Σκηνή Ωμέγα.
Οι μαθητές θα παρακολουθήσουν την παράσταση δωρεάν.
Ονειρευόμαστε - Φροντίζουμε - Συνομιλούμε
''ΩΡΙΜΟΤΗΤΑ'' || Μια παράσταση για τις ρωγμές που μπορούν να γεννήσουν ελπίδα, ακόμα κι όταν όλα μοιάζουν αδιέξοδα.
Πέμπτη έως Κυριακή
Παίζουν: Ντίνος Γκελαμέρης, Ιωάννα Καλλιτσάντση, Άρης Κασαπίδης, Ελένη Σακκά
Μουσικοί επί σκηνής: Μιχάλης Γραμματόπουλος, Αντώνης Χατζής
Προπώληση : https://www.more.com/gr-el/tickets/theater/orimotita/
#ΣκηνήΩμέγα #Ωριμότητα #ΝτίνοςΓκελαμέρης
19/10/2025
Η Α´ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΤΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ.
Την Τετάρτη 15 οκτωβρίου οι μαθητές /τριες της Α ΛΥΚΕΊΟΥ επισκέφθηκαν το
Αρχαιολογικό Μουσείο Πειραιά, όπου ξεναγήθηκαν στα εντυπωσιακά εκθέματά του.
19/10/2025
Η Γ´ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ.
Την Τετάρτη 15 οκτωβρίου οι μαθητές /τριες της Γ ΛΥΚΕΊΟΥ επισκέφθηκαν το Μουσείο
Εθνικής Αντίστασης στην Ηλιούπολη. Ξεναγήθηκαν στους χώρους , είδαν την πλούσια
συλλογή εκθεμάτων από την περίοδο 1941-1944( έγγραφα, φωτογραφίες, προκηρύξεις,
στρατιωτικές στολές, πολεμικό εξοπλισμό, καθώς και ζωγραφικά έργα)
και παρακολούθησαν τη δραματοποιημένη αφήγηση για τη νεαρή ηρωίδα της αντίστασης,
Ηρώ Κωνσταντοπούλου. Ηταν μια θαυμάσια εμπειρία!
Ο Σύλλογος καθηγητών και καθηγητριών και ο διευθυντής του 2ου ΓΕΛ Πειραιά σας εύχονται καλή σχολική χρονιά.
Την Πέμπτη 11/9 έναρξη σχολικής χρονιάς στις 09.30. Οι μαθητές και μαθήτριες των Α και Β τάξεων να φέρουν μαζί τους κατάλληλες τσάντες γιατί θα παραλάβουν τα βιβλία.
| Monday | 09:00 - 15:00 |
| Tuesday | 07:30 - 15:00 |
| Wednesday | 07:00 - 15:00 |
| Thursday | 07:30 - 15:00 |
| Friday | 09:00 - 17:00 |