20/11/2019
Tiistaina Pallojen vanhimmat lapset retkeilivät Kiasman taidemuseoon ja taidetyöpajaan. Retki piti sisällään iloa, ihmetystä, sinnikkyyttä ja rohkeutta! 💖 Pallojen kasvattajat olivat kovin ylpeitä reippaista 2-3-vuotiaista retkeläisistä! Kuinka hienosti he jaksoivatkaan koko reissun uusine elämyksineen. 😍
09/10/2019
Pallojen ryhmässä on tällä viikolla leikitty hoivaleikkejä kotoa tuoduilla leluilla. Kuvassa autoja hoivattiin itserakennetussa autopesulassa. 😍
27/09/2019
Pallojen syysretkellä Alppipuistossa ihmeteltiin syksyn merkkejä. Pihlajanmarjoja, kuusenhavuja ja tammenterho poimittiin looppipurkkeihin, joista niitä tutkittiin vielä päiväpiirissäkin. Hauskinta retkessä taisi olla evästely, kiipeily, juokseminen ja lätäköt! 😍 Myös vieressä kulkevat junat ihmetyttivät!
17/09/2019
Teimme Pallojen pienryhmän kanssa retken Kaisaniemeen Helsingin yliopiston tiloihin. Siellä varhaiskasvatuksen opettajaopiskelijat järjestivät ihanan moniaistisen värikylpytuokion meidän 1-3 vuotiaille lapsille. ❤
15/08/2019
Tapion pienempien ryhmän syksyn ensimmäinen retki suuntautui ihan lähelle Brahen leikkipuistoon. Wau kuinka iso jalkapallokenttä löytyikään! 😁
13/08/2019
Tänään päiväkoti Tapiossa Suojatiet turvallisiksi -projektia yhteistyössä Helsingin kaupungin pysäköinninvalvonnan ja poliisin kanssa. 👍
09/08/2019
Litsin, lätsin, lotsis! Sateen jälkeisiä vesileikkejä puistossa. 💧💧
17/05/2019
Limpsin lampsin jalkapatikalla.. köröttelen, köröttelen ykkösen ratikalla metsäretkellä! Etsin kukkia, kerään käpyjä ja syön ihania eväitä! 💛
18/04/2019
Päiväkoti Tapio toivottelee ihanaa ja aurinkoista pääsiäislomaa kaikille! 💛
08/03/2019
Perjantain Pupujen pehmolelujumppaa! Pehmolelujen kanssa oli hauskaa matkustaa patjalla, piilotella kehonosien taakse ja tanssahdella eri tavoin musiikin tahtiin. Ihanaa oli lopussa rentoutua leikkivarjon päälle oma pehmolelu sylissä.
05/03/2019
Työnnän pullat uunihin, vedän valmiit takaisin, näen piipusta kun savu kohoaa! Pupujen ja Dinokerholaisten laskiaistiistain pikkuisten rusinapullien leivontahommia. 😊