30/06/2022
Últim claustre del curs a l'institut de Vic.🏫
Que no vol dir l'últim dia.
Demà, la setmana vinent i part del mes de juliol premerem fort l'accelerador per tenir-ho tot llest i preparat pel curs 2022-23.
Ens han tocat un parell d'anys especials, però ens agrada veure que recuperem la "normalitat" a marxes forçades.
Ens agrada donar qualitat al vostre aprenentatge, sempre amb un toc d'humanitat i esperem haver-ho aconseguit.
A tots aquells que us n'aneu, esperem haver complert les expectatives. I que tot el que heu viscut al centre us serveixi per aplicar-ho al món professional.
A tots els que vindreu us esperem amb els braços oberts. Estem treballant per ser part del vostre camí.🤗
Un altre any atípic, però un altre any que ho hem aconseguit. I d'aquesta fita tots i totes en sou responsables (alumnat, professorat i pas).
Menció especial als dos professors i a les dues professores que us heu jubilat. Quina barreja de serenor i alhora de motivació ens heu deixat a tots plegats.🥰
Compta enrera: canya al juliol que a l'agost cal parar màquines i reposar. Per salut, i perquè tots i totes us ho mereixeu😘
Bon estiu💫💥💚💙💜🧡🏖️