14/06/2026
Demà també realitzaran el seu Recital les alumnes de violoncel de la professora Mayte García Atienza, Mayte García Atienza , acompanyades al piano per Albert Tàrrega.
Una vesprada molt completa de música meravellosa!!❤️🎵🎶🎵❤️
14/06/2026
Demà recital de fi de grau professional dels alumnes de la professora Pilar León!!
Carmen Cabeza i Guillem Baviera interpretaran obres de Mozart, Bruch, Bach, Ysaye i Sibelius. No t'ho perdes, serà meravellós!!❤️🎻❤️
12/06/2026
Avui recital d'oboè!! Claudia Zaera, alumna de Pilar Gironés, s'acomiada del CPMT de la millor de les maneres❤️
L'acompanya al piano Raquel López.🎹🎶🎵
10/06/2026
¡De nou gran èxit de l'alumne del CPMT Guillem Baviera!
Guillem Baviera, alumne de violí de la professora Pilar León, s'ha proclamat guanyador de la V edició del Concurs Boheme de Solistes, celebrat a Madrid, interpretant com a finalista el Concert núm. 1 en Fa de Henryk Wieniawski.
Guillem ha guanyat el primer premi després d'actuar davant d'un jurat de gran importància de l'estat espanyol. Gràcies a aquest primer premi, serà convidat a actuar com a solista durant la pròxima temporada en diversos auditoris importants d'Espanya.
¡Enhorabona Guillem!
08/06/2026
Setmana de recitals dels alumnes de 6é d'Ensenyaments Professionals!!
Aquest dimarts no vos perdeu el recital d'Andreu Gironés i Inés Barber, dos alumnes brillants que de segur faran música meravellosa!!
05/06/2026
El passat divendres 29 de maig vam rebre la visita de la violoncelista Mònica Marí Ferrer, professora del Conservatori Superior d'Illes Balears i membre de nombroses agrupacions musicals.
Els alumnes de 6é d'Ensenyaments Professionals de violoncel del CPMT van poder gaudir de les seves classes i consells.
Agraïm a Mònica la seua visita i esperem veure-la prompte de nou pel CPMT.
Agraïm també a Mayte García Atienza, , professora de violoncel del CPMT, l'haver fet possible aquesta activitat.
04/06/2026
El passat mes de maig es va dur a terme l'activitat Viola Time, un intercanvi dels alumnes de viola dels Conservatoris de Cuenca, Almansa i Torrent, i el qual ha tingut enguany el Conservatori de Torrent com a seu.
Els alumnes van poder assajar i fer música junts, a més de fer una visita cultural a València i un concert final, en el qual més de 30 violes dalt de l' escenari van interpretar música de grup després d' assajos y convivència.
Van ser uns dies fantàstics plens de música i diversió!!
Agraïm a Ana M. Martínez Peñarrocha i a Roger Alemany l'haver fet possible aquesta activitat, i a Valencia Violins les samarretes tan especials que ha oferit als participants.❤️🎵🎶🎵❤️
Fins el proper Viola Time!!🎻
02/06/2026
🎻✨ Enhorabona, Guillem Baviera! ✨🎻
Compartim amb la comunitat educativa del CPMT que Guillem acaba d'obtindre el Primer Premi en el prestigiós Birmingham International Competition, celebrat a Anglaterra, un reconeixement que posa de manifest la seua extraordinària qualitat interpretativa i la seua projecció artística més enllà de les nostres fronteres.
Així mateix, Guillem ha sigut guardonat amb el Primer Premi en el Nomea International Competition, celebrat a Itàlia. Aquest important reconeixement comporta, a més, una invitació per a oferir diversos concerts tant amb orquestra com de violí sol a la ciutat de Nàpols i en diferents palaus i espais culturals de la regió.
A aquests èxits internacionals cal sumar-hi també el Primer Premi en l’última edició del Concurs Challenge Us, celebrat a València. Gràcies a aquest guardó, Guillem serà convidat a actuar com a solista amb orquestra durant el pròxim curs acadèmic.
Guillem ha obtingut també el Segon Premi en el Concurso Internacional de Interpretación de Almería i el Tercer Premi en el Milano International Strings Competition, una experiència especialment enriquidora que li va permetre rebre assessorament i formació de prestigiosos mestres del violí, entre els quals destaquen Dmitry Sitkovetsky i Massimo Quarta, juntament amb altres destacades figures de la pedagogia violinística internacional.
Finalment, ens alegra anunciar que Guillem ha sigut becat per a participar en el prestigiós curs internacional d’estiu de violí Meadowmount School of Music a Canadá, un exigent programa de set setmanes destinat als joves talents més destacats del món de la corda.
30/05/2026
Felicitem al Quintet Blanquer format pels alumnes Ángela Marzal, Paula Silvestre, Inés Barber, Pablo Herrero y Elena Viso i a l'alumne Daniel Olmos, que han guanyat el 2on Premi de Música de Cambra i el 1er Premi de Piano respectivament, al III Concurs Nacional d'Intèrprets “Jenaro Millán”.
Enhorabona a ells i als seus professors!!