Petita mimosa

Petita mimosa Espai de criança respectuosa (llar d’infants homologada)

Cada curs comença amb un nou procés d’adaptació. 🌱Perquè l’infant que va marxar al juliol no és el mateix que torna al s...
25/09/2026

Cada curs comença amb un nou procés d’adaptació. 🌱

Perquè l’infant que va marxar al juliol no és el mateix que torna al setembre. Ha crescut, ha canviat, ha descobert coses noves i continua construint la seva pròpia història.

Setembre és un mes de nous inicis, de retrobaments i de nous vincles. Per a moltes famílies, és també el moment de confiar el seu tresor més gran, el seu infant, a una escola. Sabem que aquesta separació a vegades pot ser fins i tot més difícil per a les famílies que per als propis infants.

Cada infant té el seu ritme, cada família el seu procés. Des d’una mirada respectuosa, acompanyem, observem i preparem un espai segur perquè cada petit pugui sentir-se acollit i créixer al seu temps.

Gràcies per la confiança i per compartir aquest camí amb nosaltres. 💛

💛 Benvingudes a un nou curs a Petita Mimosa!Aquests primers dies són un temps per retrobar-nos, conèixer-nos i començar ...
08/09/2026

💛 Benvingudes a un nou curs a Petita Mimosa!

Aquests primers dies són un temps per retrobar-nos, conèixer-nos i començar a construir, a poc a poc, un espai on cada infant pugui sentir-se segur, respectat, acompanyat i lliure per explorar 🌱

Sabem que cada inici és diferent i que cada infant necessita el seu propi temps. Per això, a Petita Mimosa respectem els seus ritmes i acompanyem cada procés amb calma, presència, afecte i molta confiança ✨

Comencem un nou curs ple de descobertes, aprenentatges, moments compartits i noves aventures. I tenim moltes ganes de caminar aquest camí plegats! 💛🌿

Benvingudes, famílies.

Hola famílies! La setmana que ve tornem a l’escola i comencem a preparar-ho tot per al nou curs, que començarà oficialme...
14/08/2026

Hola famílies! La setmana que ve tornem a l’escola i comencem a preparar-ho tot per al nou curs, que començarà oficialment el 8 de setembre.

El nostre horari d’atenció per WhatsApp serà de 9:00 a 16:00 h. Les famílies inscrites rebreu aviat tota la informació i les actualitzacions del nou curs.

Si sou nous per aquí i voleu conèixer Petita Mimosa, podeu escriure’ns per WhatsApp a través de l’enllaç del perfil o reservar una visita personalitzada.

Esperem que estigueu gaudint molt de l’estiu. Ens veiem aviat i tenim moltes ganes de començar aquesta nova etapa junts! 💛

CASTELLANO:

¡Hola familias! La próxima semana volvemos a la escuela y empezamos a preparar todo para el nuevo curso, que comenzará oficialmente el 8 de septiembre.

Nuestro horario de atención por WhatsApp será de 9:00 a 16:00 h. Las familias inscritas recibiréis pronto toda la información y las actualizaciones del nuevo curso.

Si sois nuevos por aquí y queréis conocer Petita Mimosa, podéis escribirnos por WhatsApp a través del enlace del perfil o reservar una visita personalizada.

Esperamos que estéis disfrutando mucho del verano. ¡Nos vemos pronto y tenemos muchas ganas de empezar esta nueva etapa juntos! 💛

ENGLISH:

Hi families! Next week we’ll be back at school, getting everything ready for the new school year, which officially begins on September 8th.

Our WhatsApp office hours will be from 9:00 a.m. to 4:00 p.m. Current families will be receiving information and updates about the new school year very soon.

If you’re new here and would like to learn more about Petita Mimosa, you can reach us directly on WhatsApp through the link in our profile or schedule a personalized visit.

We hope you’re enjoying a wonderful summer. We’ll see you soon and can’t wait to begin this new chapter together! 💛

23/07/2026

☀️ Veniu a jugar amb nosaltres! 🌿

Dimarts 28 de 18h a 19h fem una tarda de joc lliure per conèixer el nostre projecte i escapar una mica de la calor. 🤍

Si busqueu un espai per al vostre petit a partir del setembre, un lloc que se senti com casa, on créixer, explorar i fer tribu, ens encantaria conèixer-vos.

👉🏻 Link a la bio per apuntar-vos o escriviu-nos per Instagram.

02/05/2026

Quan hi ha equilibri, els espais 0-3 se senten càlids i sostenidors.
L’autonomia neix amb suport, la llibertat amb límits, i el respecte amb responsabilitat.
On trobes tu l’equilibri? 🤍

Castellano:
Cuando hay equilibrio, los espacios 0-3 se sienten cálidos y acompañantes.
La autonomía nace con apoyo, la libertad con límites y el respeto con responsabilidad.
¿Dónde encuentras tú el equilibrio? 🤍 montessori

Dirección

Carrer Sant Marian, 10
Terrassa
08221

Horario de apertura

Lunes 09:00 - 16:00
Martes 09:00 - 16:00
Miércoles 09:00 - 16:00
Jueves 09:00 - 16:00
Viernes 09:00 - 16:00

Teléfono

+34608496415

Notificaciones

Sea el primero en enterarse: le enviaremos un correo electrónico cuando Petita mimosa publique novedades y promociones. Su dirección de correo electrónico no se utilizará para ningún otro fin y puede darse de baja en cualquier momento.

Atajos

Compartir

Categoría