12/03/2025
Bonitas, te esperamos🌺🌺🌺
Associació interessada en elaborar i donar a conèixer la cultura i la cuina tradicional catalana de les comarques tarragonines. #ClotxaCuinadArrelTGN
12/03/2025
Bonitas, te esperamos🌺🌺🌺
13/10/2024
https://whatsapp.com/channel/0029VanMWCDISTkBeoL1vS19
angelamdvfotografía (@amdvfotograf) on Threads Cuando nos falle la memoria... Y solo queden las fotografías . 50 Followers.
29/09/2024
06/09/2024
Formant part de la reivindicació al compàs dels blues, el jazz i el swing català per alçar la veu en pro de la sobirania alimentària, la dona al món rural i la cuina🙌 El lema de la vetllada d’ahir al a Santa Maria de Meià📍
A l'escenari vam gaudir de Quico Pi de la Serra i 👏
Perifèria cultural és fer països catalans!
06/09/2024
Amb gran il·lusió estem iniciant un projecte preciós en col·laboració amb , que ja hem començat amb els primers esquemes de treball del primer marge que recuperarem: reconstrucció dels murs de pedra seca.
💧Reformularem el concepte del marge per crear una estructura sòlida, lligada amb la part existent, i desenvoluparem un sistema de canals i cossiols per recollir les aigües pluvials, aprofitant el fort desnivell del terreny.
⚒️La Recuperació de la pedra Seca ja és una realitat i aquesta acció s'està duent a terme en col·laboració amb Martí Rom, enginyer industrial de l’empresa Martí Grup, impulsor de la ruta “El paisatge dels genis” (Pau Casals i El Vendrell, Antoni Gaudí i Reus, Joan Miró i Mont-roig, Pablo Picasso i Horta de Sant Joan, 2009) i president de l'Associació per la Pedra Seca i l'Arquitectura Tradicional (2018).
🗣️“Amb treball conscient i respectuós amb el territori, volem que els marges, que han viscut tantes històries, tornin a brillar com en els seus millors temps. Reformulant espais per tornar a donar vida. Començant a marcar el camí d’un projecte bonic on lluitarem per recuperar un espai maravellos de Vilanova de Meià.” Ens comenta ⚒️ 🪨📝🗓️💧
06/09/2024
Molt contents en participar en el passat Cuinant escoltant Mesclat i Roba Estesa! 🎶 a Vilanova de Meià🌿
Gaudir de la cuina és un art, i quan es fa al ritme de la bona música, l'experiència esdevé màgica. El xef ens va preparar una vivència gastronòmica amb productes de proximitat i un toc d'inspiració musical:
🥕 Verdures fresques de
🍚 Arròs de qualitat de Brazal
🧀 Formatge d'aquí de
🌾 Safrà autèntic de Serra la Vall
🍷 Maridat amb el vi excepcional del celler Terrer de Pallars
Quan la passió pel menjar, l'art i la música es troben, el resultat és inoblidable.
31/05/2024
I de la collita originària...el nostre bebé mermelada de ROMESCO, pebrot de romesco TGN