Esbart Sant Cugat

Esbart Sant Cugat

Compartir

Espai virtual de trobada per tots els amics de l'Esbart Sant Cugat, on poder informar de totes les novetats i actes de l'entitat!

02/02/2021

L'Esbart se suma a la iniciativa de les
Pel retorn immediat i necessari als ensenyaments artístics presencials.
Podeu signar aqui:

https://www.change.org/volem-obrir

Gràcies!

23/12/2020

BON NADAL

11/12/2020

Mentre seguim esperant que ens arribin els ajuts públics per salvar la nostra entitat,

no defallim, ballem i col.laborem per millorar globalment aquesta situació.

El Cos de Dansa ballarà al costat de la resta d'entitats el proper 27 de desembre! Us hi esperem.

30/10/2020

Suspenem tota l'activitat presencial durant els propers 15 dies com ens demanen.
L'alumnat ja disposa dels enllaços per seguir ballant telemàticament.
Seguim amb vosaltres a info@esbartsantcugat i [email protected]

Gràcies.

16/10/2020

Després de tant, havíem de ballar el proper divendres 23 d'octubre dins el marc de la Festa de Tardor. Ara no podrà ser!

POSPOSEM, però pensarem noves fórmules, espais i dates per a reprogramar l'actuació ben aviat.
Moltes gràcies!

30/09/2020

L' Esbart torna👇👇👇

Com moltes altres entitats culturals i de caràcter extraescolar de la ciutat i arreu, l'Esbart Sant Cugat es va veure obligat a suspendre tota la seva activitat el passat 13 de març de 2020.
l'Alumnat, format per més de 400 persones de totes les edats entre les escoles de primària i el local de l'entitat i membres del Cos de Dansa, va veure com en pocs dies s'anulaven classes, assajos, activitats, ballades, actuacions i estrenes d'espectacles i es tancava la seva seu.
Fins a dia d'avui l'Esbart ha treballat internament per aconseguir els suports individuals i públics necessaris per a la seva subsistència, essencialment pel manteniment del local de lloguer i el suport a l'equip de treballadores.

La solidaritat i confiança de socis i sòcies de l'entitat, que en la seva majoria han continuat fent aportacions econòmiques desinteressades, les hores de dedicació de la Junta Directiva i el compromís i treball de l'equip de professionals així com la paciència i comprensió de les empreses de serveis i la propìetat del local per mantenir el deute acumulat durant tants mesos, fan possible que l'Esbart pugui reprendre la seva activitat el proper 1 d'octubre, mentre encara espera la resposta i el suport decidit de les administracions públiques, amb incertesa, il.lusió i molta seguretat en la seva proposta.

l'Esbart ha creat, després de totes les consultes, assessorament i aprenentatge necessaris, el seu propi protocol de mesures davant la COVID19, ha reformulat els seus espais creant una nova sala de dansa per tal d'ampliar espais i reduïr el contacte, ha ha incrementat les hores de consergeria, neteja desinfecció del centre i ha modificat horaris, entrades i sortides i contingut de les classes.
El Cos de Dansa es refà ràpidament del seu confinament i es prepara per reprendre la seva activitat i oferir, ja que pel moment serà l'únic grup amb possibilitat d'actuar amb públic, un regal a la ciutat de Sant Cugat.

I tot i que serà un curs atípic,
a partir de demà...la dansa, la pròpia de l'Esbart, torna!

Pren-la com la necessitis - YouTube 02/07/2020

Durant l’etapa de confinament el Cos de Dansa de l’Esbart Sant Cugat ha volgut seguir connectat i ballant.
La nostra dansa s’ha fragmentat, ha quedat sense espai, s’ha aturat i l’hem intentat habitar d’una altra manera, investigant el viure i ballar “l’ara”. Ja no és la nostra dansa - no pot ser-ho – però n’és una que ha format part de cada una de nosaltres en una circumstància determinada, que embastem amb el llenguatge audiovisual - que té capacitat per generar i transformar-, i dóna lloc a un paquet de videodanses, on cada peça és un capítol.
Cada capítol, un poema en moviment.
Cada poema, una ballada.
No és la nostra dansa; és la fragilitat i la potencialitat d’aquesta.
Pren-la com la necessitis.

Seguiu aquest enllaç:

https://www.youtube.com/playlist?list=PLP3lVPmK7Ta0QvxJ6G78MabqUdPtvrdV3

Pren-la com la necessitis - YouTube

02/07/2020

Estrenem "Pren-la com la necessitis" del Cos de Dansa al nostre canal de youtube!

27/06/2020

Avui hauríem estrenat espectacle a la Plaça de l’Om amb el Cos de dansa. No ha pogut ser. Tot i així tenim coses a ballar-vos. A partir de dilluns 29 de juny a les 16h a la web de l’Esbart Sant Cugat.



Andança a Plaça 2020 07/06/2020

Aquest any, degut a la situació que estem vivint, hem hagut d'adaptar l'Andança a Plaça que normalment omple la Plaça Octavià de 400 balladors i balladores de tot l'Esbart.
Fem aquesta adaptació gràcies a la implicació de les famílies que hi han participat.





Andança a Plaça 2020

¿Quieres que tu escuela/facultad sea el Escuela/facultad mas cotizado en Sant Cugat del Vallès?

Haga clic aquí para reclamar su Entrada Patrocinada.

Localización

Categoría

Teléfono

Dirección


Valles, 51
Sant Cugat Del Vallès
08172