08/09/2026
Avui és un dia històric per a Canigó\Viaró
Aquest 8 de setembre no ha estat només l’inici d’un nou curs.
Per primera vegada, Canigó Campus Vallès ha obert les portes a Sant Cugat i les seves primeres alumnes, de 1r a 6è de Primària, hi han començat les classes. 🙌🏼
És un moment especialment important per a Canigó\Viaró: dos col·legis amb més de 60 anys de trajectòria que avui inicien una nova etapa dins d’un mateix projecte educatiu, amb dos campus: Barcelona i Vallès.
L’arribada de Canigó a Sant Cugat suposa també apropar aquest projecte a més famílies del Vallès i fer possible que fills i filles comparteixin un mateix entorn educatiu, tot mantenint la identitat pròpia de cada col·legi.
Avui ho hem viscut a Viaró, a Canigó Campus Barcelona i, d’una manera molt especial, a Canigó Campus Vallès.
Primers dies de classe, retrobaments, noves famílies, nous espais i les primeres alumnes que ja formen part de la història d’aquest campus.
Un 8 de setembre que recordarem. 👏🏼