08/05/2026
💚 Experiències que deixen empremta: de Rubí
🗣️ Farmàcia Ca n’Oriol de Rubí:
“Del nostre alumnat destaquem l’actitud, la preparació, la il·lusió i les ganes d’aprendre, així com l’impacte positiu que genera la seva presència dins l’equip. També valorem especialment la proximitat, la voluntat d’acompanyar i fer créixer els alumnes i la simplificació dels processos com a elements clau d’aquesta experiència formativa.”
Ens fa molta il·lusió saber que diferents alumnes i exalumnes del CFGM de Farmàcia i Parafarmàcia de l’Escola Montserrat continuen vinculats al món laboral i creixent professionalment. 💊✨
En Biel, alumne de Dual Intensiva, n’és un gran exemple: ha mostrat una evolució molt positiva i una corba d’aprenentatge creixent. Enhorabona, Biel! 👏
🗣️ Biel Garcia, alumne de Dual Intensiva:
“La meva experiència durant aquest període de pràctiques a la Farmàcia Ca n’Oriol de Rubí ha estat inoblidable. M’enduc grans records tant dels companys com dels pacients, a més dels coneixements adquirits. Estic molt content de poder continuar formant part de l’equip i seguir aprenent amb ells.”
🗣️ M. Carme, exalumna de Dual Intensiva:
“És una bona experiència perquè és essencial per al desenvolupament professional. Permet posar en pràctica els coneixements teòrics, però considero que la pràctica a la farmàcia és la part més important per adquirir habilitats, seguretat, coneixements i aprendre a gestionar situacions quotidianes.”
💚 Formació pràctica
💼 Experiències reals
🚀 Futur professional
DualIntensiva Rubí Farmàcia FormacióProfessional