27/08/2026
La Fundació Escolta Josep Carol conversa amb l'Anna Carles, cap de l'Àmbit d'Equitat d'Escoltes Catalans, per conèixer com l'associació treballa la prevenció de les violències i la construcció d'entorns segurs per a infants i joves.
👀 La seva tasca, centrada en la transversalització de la perspectiva de gènere i el desplegament dels protocols de protecció, perquè l'organització sigui més equitativa, inclusiva i segura, tant en l'àmbit educatiu com en el funcionament intern de l'associació. En conversa amb l’Anna, resalten els valors compartits entre Escoltes Catalans i la Fundació, especialment en el compromís amb una educació feminista, la promoció del bon tracte i la garantia dels drets d'infants i adolescents. 💜⚜️
Parla sobre què significa educar des del bon tracte i la perspectiva de gènere posar el benestar i les necessitats d'infants i joves al centre, reconèixer-los com a subjectes actius del seu propi desenvolupament i garantir que la seva veu sigui escoltada. Tot això, destacant la importància de revisar-nos i formar-nos com a persones adultes i dur a terme la tasca educativa sent referents positives i diverses per a les infants que acompanyem.
🙋🏽 Què t’ha semblat l’entrevista? Deixa un comentari i comparteix la publicació!