Desigualtats Gènere Polítiques Públiques Uib

Desigualtats Gènere Polítiques Públiques Uib

Compartir

El grup DGIPP centra la seva recerca en l’anàlisi de les desigualtats de gènere, raça, ètnia i classe, i l’exclusió social.

El grup DGIPP centra la seva recerca en l’anàlisi de les desigualtats de gènere, raça, ètnia i classe, i l’exclusió social des d’una perspectiva teòrica crítica i feminista i des d’una anàlisi empírica que combina l’estudi de les pràctiques socials, de les polítiques públiques i la seva vinculació. La perspectiva crítica implica que l’activitat de recerca del grup s’orienta a la transformació a fi

13/11/2025

Os animamos a participar en la próxima jornada "la protección de la infancia y la adolescencia frente a las violencias. Una visión interseccional de la violencia".

21/03/2025

La Universitat de les Illes Balears - UIB acull la jornada «La resposta dels serveis socials davant els nous riscos de la societat».

Aquesta jornada representa una oportunitat única per a professionals, investigadors i estudiants interessats en el futur dels serveis socials i les seves respostes davant els nous reptes socials.



🔗 Llegeix la notícia! https://diari.uib.cat/Hemeroteca/La-UIB-aborda-els-reptes-dels-serveis-socials-en.cid800684

Dones sense casa, carrers sense sortida 06/03/2025

Dones sense casa, carrers sense sortida La Fundació IRES i l’Observatori Social de les Illes Balears (OSIB-UIB) presenten l’informe «Dones sense casa. L’exclusió residencial femenina i la violència masclista a les Illes Balears», que rep el suport de l’Institut Balear de la Dona 

¿Quieres que tu escuela/facultad sea el Escuela/facultad mas cotizado en Palma de Mallorca?

Haga clic aquí para reclamar su Entrada Patrocinada.

Localización

Categoría

Dirección


Carrera De Valldemossa, Km 7. 5
Palma De Mallorca
07122