16/12/2024
Visitem EDAT-3! 🫶🏼 Amb molta il·lusió, hem compartit una estona amb els i les residents tot cantant cançons de Nadal, ara que s’acosten aquestes dates tan assenyalades. I per fer-los sentir encara més a prop nostre, els hem obsequiat amb unes postals fetes amb molt d’amor. Gràcies per escoltar-nos! 🎤
13/12/2024
A la tribu del cinema 🎬 anem tancant el nostre itinerari d’aprenentatge: creem maquetes amb materials reciclables per representar el relleu de la nostra comarca i les compartim amb l’alumnat de 1r d’ESO. Intercanviem aprenentatges amb els nostres companys, que també ens projecten uns vídeos sobre el que han après ells sobre el mateix tema. Observem des del Montsacopa els perfils que envolten la nostra comarca i n’identifiquem els punts més importants i, finalment, visitem l’Espai Cràter on hi fem un joc de pistes súper divertit. Ara ja estem a punt per donar resposta a la nostra pregunta!
13/12/2024
🎄 Una tarda plena de caliu.
Aquesta tarda, les famílies dels nens i nenes de 3 a 7 anys han compartit un moment molt especial a l’escola. Junts, grans i petits, han creat estrelles per decorar l’arbre de l’entrada de l’escola.
Cada estrella representa la llum i la il·lusió de cada família, i ara, totes juntes, fan brillar el nostre Nadal amb més força. ✨
Gràcies a totes les famílies per participar. El Nadal és més màgic quan el compartim! 💫
12/12/2024
Aquesta setmana els nens i nenes de 3r de primària hem finalitzat l’itinerari d’aprenentatge creant un diorama on han aplicat tot el que han après sobre l’aigua, els seus estats i el cicle de l’aigua. Hem recreat núvols, rius oceans i pluges, fent visible com l’aigua viatja pel nostre planeta en diferents estats❄️🌦️💦
07/12/2024
Dins la matèria optativa de Cultura Clàssica a 2n d’Eso hem fet una reproducció en fang d’una escultura de l’antiga Grècia, havíem de seguir el cànon escultòric grec.
05/12/2024
Avui ha estat un dia molt especial per als més petits de l’escola. Acompanyats pels alumnes d’FP i PFI, hem anat a buscar tions, un dels moments més esperats d’aquestes dates.
Durant el matí, hem realitzat diverses activitats i jocs que ens han ajudat a descobrir pistes sobre on s’amagaven els tions. Els més grans han guiat els més petits, compartint moments de complicitat i treball en equip. Finalment, després de molta emoció i esforç, cada tribu ha pogut trobar el seu tió, despertant somriures i il·lusió entre tots.
Tenim molta sort de comptar amb nois i noies dins de la nostra escola que, en moments com aquests, ens preparen activitats i ens fan de monitors. Gràcies a ells, hem viscut una jornada plena de màgia, col·laboració i tradicions que ens recorda com n’és d’especial viure el Nadal a casa nostra.
04/12/2024
A SPECIAL VIDEO CALL ✨ We met our partners from Hungary for the first time. Our 6th Graders had the chance to share experiences, thoughts and preferences in English. We’re so excited to keep learning from each other and continue building connections that go beyond borders! 🇭🇺
03/12/2024
Descobreix el nostre projecte educatiu!
En Ferran Sala, director de l’escola, t’explicarà en detall quin és el nostre projecte pedagògic, com treballem cada dia i quina és la filosofia que ens guia. Parlarem de les nostres metodologies innovadores i del nostre compromís amb una atenció personalitzada per a tot l’alumnat.
📞 Inscriu-te ara! Pots fer-ho trucant-nos, a través del formulari que trobaràs al nostre web o enviant-nos un correu.
Estarem encantats de resoldre els teus dubtes.
29/11/2024
LA PRIMERA TROBADA AMB ELS PADRINS
Avui hem conegut als nostres padrins. Ells seran com tenir un germà/na gran a l’escola.
Durant l’any anirem fent trobades de difrents temàtiques: compartir un conte, sortir d’excursió, fer algun taller…
Ja tenim ganes de repetir-ho!