10/07/2024
Divendres passat vam celebrar un dia molt especial! 🎓✨
I és que els nostres més xicotets han culminat una etapa vital: la seua graduació d'Infantil. Aquest cicle ha suposat un viatge replet d'aprenentatges i moments inoblidables.
Ens emociona tantíssim veure com han crescut i tot el que han aconseguit...!
Encara que diem adeu a l'etapa d'Infantil, ens trobem expectants per les noves aventures que ens esperen a Primària. Els nostres "dinosaures" es converteixen ara en xicotets investigadors, preparats per a descobrir nous horitzons, aprendre en equip i enfrontar desafiaments amb la curiositat que els caracteritza 🔍
Gràcies a les seues famílies pel seu suport incondicional, i gràcies als seus mestres per formar part d'aquest meravellós viatge.
El suport incondicional de la dire Loles ha sigut fonamental per al desenvolupament emocional d'aquests meravellosos estudiants. L'amor il·limitat de la mestra Nuria els ha ajudat a aconseguir metes que mai s'hagueren proposat. L'enorme dedicació del mestre Javier, el seu perfeccionisme i bon fer han sigut el far que ha il·luminat el camí a seguir per aquests xicotets exploradors. GRÀCIES!
Ara, seguim endavant, amb la certesa que el millor està per vindre.
I recordeu sempre que, com va dir Eleanor Roosevelt, "el futur pertany a aquells que creuen en la bellesa dels seus somnis." 🌎