17/07/2026
Primer acte d’adjudicació de vacants – Formació Professional Bàsica
S’informa que l’acte d’adjudicació de les places vacants de Formació Professional Bàsica tindrà lloc el dimarts 21 de juliol, a les 10.00 hores, de manera presencial, en la sala polivalent de l’IES Ausiàs March de Gandia.
L’adjudicació de les vacants es realitzarà seguint estrictament l’ordre següent:
➡️ 1. Alumnat en llista d’espera del centre
En primer lloc, es procedirà al cridament de l’alumnat que figura en la llista d’espera del centre, seguint l’ordre establit en aquesta, fins a adjudicar totes les places vacants.
Si, una vegada finalitzat aquest procediment, encara queden places disponibles, aquestes s’oferiran a les persones que hagen participat en el procés d’admissió.
➡️ 2. Persones participants en el procés d’admissió
Les persones que hagen participat en el procés d’admissió hauran d’acreditar documentalment aquesta circumstància. Les places s’adjudicaran d’acord amb el criteri d’admissió establit.
Si després d’aquesta adjudicació continuen existint vacants, aquestes s’oferiran a les persones que no hagen participat en el procés d’admissió.
➡️ 3. Persones que no han participat en el procés d’admissió
Finalment, si encara queden places disponibles, aquestes s’adjudicaran a les persones que no hagen participat en el procés d’admissió, d’acord amb el criteri d’admissió establit.
⚠️Es recomana a totes les persones interessades assistir puntualment a l’acte i aportar la documentació necessària per a acreditar la seua situació, si escau.
‼️La no assistència a l’acte comportarà la renúncia a la plaça
🔗 Recorda visitar la nostra pàgina web, on aquesta notícia i tota la informació estan sempre actualitzades:
https://portal.edu.gva.es/iesausiasmarch/2026/07/17/primer-acte-dadjudicacio-de-vacants-formacio-professional-basica/
💙
10/07/2026
📢 Llistat definitiu d’alumnat admés en Batxillerat
Ja està disponible el llistat definitiu d’alumnat admés en Batxillerat per al curs 2026-2027.
💻 Consulta tota la informació a la nostra web.
🔗 Link en el perfil
Si has participat en el procés d’admissió, revisa el llistat i estigues atent/a als terminis de matrícula.
🔗 Recorda visitar la nostra pàgina web, on aquesta notícia i tota la informació estan sempre actualitzades:
https://portal.edu.gva.es/iesausiasmarch/2026/07/09/llistat-definitiu-dalumnat-admes-en-batxillerat-2/
💙
26/06/2026
📢 Llistats provisionals d’admesos i no admesos en el cicle de Grau Bàsic
Ja es poden consultar els llistats provisionals d’admesos i no admesos en el cicle de Grau Bàsic del nostre centre.
💻 Consulta la informació a la nostra web: 🔗 link en el perfil
⚠️ Període de reclamacions: Del 26 al 30 de juny
🖥️ A través del portal ADMINOVA
👉 Es recomana a l’alumnat i a les famílies revisar la seua situació dins dels llistats i, si escau, presentar la reclamació dins del termini establert.
🔗 Recorda visitar la nostra pàgina web, on aquesta notícia i tota la informació estan sempre actualitzades:
👉https://portal.edu.gva.es/iesausiasmarch/2026/06/26/llistats-provisionals-dadmesos-i-no-admesos-en-el-cicle-de-grau-basic/
💙
13/06/2026
📄 Instruccions de matrícula 2026-2027
La matrícula es realitzarà de manera presencial al centre.
➡️ ALUMNAT MATRICULAT ACTUALMENT EN EL CENTRE
L’alumnat que ha estat matriculat al centre durant el curs 2025-2026 rebrà el sobre de matrícula a través del seu tutor o tutora. Una vegada emplenada tota la documentació requerida, el sobre haurà de ser retornat al centre abans del 18 de juny 📅. El seu lliurament es realitzarà a la Sala de Visites , en horari de 9.30 h a 10.45 h .
➡️ ALUMNAT DELS COL·LEGIS ADSCRITS
L’alumnat procedent dels col·legis adscrits rebrà el sobre de matrícula en el seu centre educatiu de procedència i haurà de lliurar-lo allí mateix abans del 18 de juny .
➡️ ALUMNAT DE NOVA INCORPORACIÓ AL CENTRE ADMÉS MITJANÇANT EL PROCÉS D’ADMISSIÓ
L’alumnat que obtinga plaça en el procés d’admissió haurà de passar pel centre per a arreplegar les instruccions i la documentació necessària per a formalitzar la matrícula d’acord amb el calendari següent:
📅 1r i 2n d’FPB: recollida del sobre de matrícula el 3 de juliol. Matrícula del 3 al 10 de juliol.
🎒 1r, 2n, 3r i 4t d’ESO: recollida del sobre de matrícula el 2 de juliol. Matrícula del 2 al 8 de juliol.
📘 1r i 2n de batx.: recollida del sobre de matrícula el 9 de juliol. Matrícula del 9 al 15 de juliol.
Per a qualsevol dubte o consulta, poden posar-se en contacte amb la secretaria del centre. Horari d’atenció al públic: 11.00 h a 13.00 h.
🔗 Recorda visitar la nostra pàgina web, on aquesta notícia i tota la informació estan sempre actualitzades:
👉 https://portal.edu.gva.es/iesausiasmarch/2026/06/12/instruccions-de-matricula-2026-2027/
💙
20/05/2026
📚 Procés d’admissió curs 2026–2027
📝 Consulta les dates clau per a cada etapa educativa i realitza la teua sol·licitud dins del termini establit.
🌐 Tramita en:
👉 https://adminova.gva.es/adminova/
🔗 Recorda visitar la nostra pàgina web, on aquesta notícia i tota la informació estan sempre actualitzades: 👉 https://portal.edu.gva.es/iesausiasmarch/2026/05/20/proces-dadmissio-curs-2026-2027/
💙