12/06/2026
Avui hem viscut una jornada molt especial celebrant dues efemèrides que ens omplen d’orgull: els 20 anys del CAI i els 10 anys del FIP de l’Institut Alexandre Deulofeu.
Ha estat una oportunitat per recordar el camí recorregut i, sobretot, per posar en valor totes les persones que han fet possible aquest projecte al llarg dels anys.
Volem expressar el nostre més sincer agraïment a l’equip docent actual, als professors i professores que han format part d’aquesta trajectòria, als alumnes i exalumnes, i a totes les persones i institucions que ens han acompanyat en aquesta celebració.
Gràcies per la vostra presència i suport a: Dr. Ramon Brugada; Ricard Coma, director general de Formació Professional; Miquel Mercè, director dels Serveis Territorials d’Educació a Girona; Xavier Verdaguer, director gerent de la Fundació Salut Empordà; Jordi Masquef, alcalde de Figueres; Xavier Barranco, inspector de referència del centre; Anna Morillas, regidora d’Educació de l’Ajuntament de Figueres; Cristina Serrabassa, referent de la Fundació Salut Empordà; Marta Genís, farmacèutica; Andrea i Fidel, exalumnes de l’institut.
Aquests 20 anys del CAI i 10 anys del FIP són el resultat de l’esforç compartit, la innovació, el compromís i la vocació de servei de tota una comunitat educativa.
Gràcies a totes les persones que n’han format part al llarg d’aquests anys i a les que continuen fent créixer aquest projecte dia rere dia. Celebrem el passat amb orgull i encarem el futur amb il·lusió i responsabilitat.
Per molts anys més formant, acompanyant i transformant vides. 💚
Fundació Salut Empordà educació Ajuntament de Figueres