04/12/2019
Sitges X-MAS Drone Fair Sitges X-MAS Drone Fair
El propòsit original d'aquest fòrum/grup era i segueix sent per a ajudar a altres i per compartir els nostres èxits personals amb aquesta afició.
04/12/2019
Sitges X-MAS Drone Fair Sitges X-MAS Drone Fair
23/07/2018
Títol:
Com el pronòstic indicava, el temps i la il·lusió va acompanyar l’equip guanyador durant el Barcelona Smart Drone Challenge (BSDC) d’enguany.
Sotítol:
El Deusto Drone Team (DDT) de Bilbao, va saber optimitzar la seva motivació i experiència.
En un dia calorós i sense vent, de nou, els bilbains van aprofitar l’ocasió i van fer del repte, una celebració, ja que, l’esperit de millora dels components de DDT, ha generat canvis en el dron que van presentar, i que va contribuir a acarar el repte. La preparació per al vol va facilitar que el dron s’enlairés, i malgrat les dificultats en la realització de la totalitat del repte, no van faltar les bones pràctiques entre els universitaris. Tot i això, en properes convocatòries es vol incidir en la participació femenina, presència que ha minvat, respecte la trobada de l’any passat.
Per altra banda, i essent el primer cop que es realitza l’esdeveniment en l’entorn del Motor Parc de Castellolí, el balanç és positiu i es preveu que el camp base on s’hostatgen els participants, encabirà amb perfectes condicions, edicions del BSMD, que segur, seran més massives.
La companyonia i la cordialitat que es va respirar durant l’acte, fa que aquesta mena de propostes siguin ideals per a famílies i fans de la tecnologia dron. Estem encantats que organismes afins participin i mostrin l’interès que aquest sector està despertant. Entitats com Educaires fa possible que tothom hi tingui cabuda.
Endavant dronaires!
04/05/2018
Benvolguts/des,
Celebrem per 4t any consecutiu a Catalunya la diada mundial del dron. El proper dia 5 de maig de 2018, Barcelona se sumarà a la celebració de l’International Drone Day en què es preveu la participació de 180 equips en 50 països diferents amb l’objectiu d’educar sobre drons i mostrar la seva part positiva a la societat.
L’esdeveniment està organitzat per Educaires, Indrone Park amb el suport de Catalonia Smart Drones i es realitzaran activitats des de les 11.00h fins les 20.30h a l’Indrone Park situat a l’Avinguda Pau Casals, 98 de L’Hospitalet de Llobregat que disposa d’un espai de 1.200m3 per volar i 100m3 per fer proves.
Per més informació:
https://idd-catalonia.weebly.com/
Si voleu col·laborar, organitzar una activitat o consultar el que calgui, podeu contactar amb:
[email protected]
Un somriure i a volar
23/12/2017
"La Drone Champions League" és una gran plataforma per atraure els millennials
"La Drone Champions League es una gran plataforma para atraer a los millennials" "Ser la Fórmula 1 de la próxima generación". Este es, ni más ni menos, el objetivo de la Drone Champions League (DCL), una de las...
15/12/2017
Avui s'ha aprovat la nova normativa de Drons !!!
A veure que ens porta de nou. Esperant a la publicació en el BOE !!
http://www.seguridadaerea.gob.es/…/nuevo_marco_reg_activ_co…
Un gran vol a totes
AESA-Agencia Estatal de Seguridad Aérea - Ministerio de Fomento
10/12/2017
Así eran los drones cuando yo era pequeño...
Herr Eisenheim on Twitter “Así eran los drones cuando yo era pequeño...”
10/07/2017
Volem tornar a compartir amb vosaltres el nostre guanyador d'aquesta primera edició del BSDC 2017.
L'equip guanyador és DDT Deusto Drone Team amb una solució molt interesant que va resoldre el REPTE amb molta imaginació. És posem unes fotos del event ...
08/07/2017
Canvi de lloc en la resolució de la competició BSDC .... el farem aqui: https://goo.gl/maps/1ShBEzRu1Am
Hola companys de vols, aquest cap de setmana celebrem la competició de "Barcelona Smart Drone Challenge". Si us recordeu del challenge hem posat un repte als nostres alumnes de les universitats. La BSDC la repartirem en dos dies, a la tarda del dissabte 8 de juliol al Circuit de Catalunya faran la presentació dels projectes i si no hi ha contratemps la part de prova del dron creat pels equips i el realitzarem al ParcMotor (Crta . Nacional A-2, km 560, 08719 Castellolí, prop d'Igualada). Si hi ha algun canvi d'última hora consultar la pàgina de Facebook ... que és: https://www.facebook.com/SmartDroneChallenge
Veurem en aquesta edició els equips que han creat els seus drons d'ajuda humanitària basant-se en una de les proves, on el seu repte serà que en temps real hauran de realitzar un trajecte definit per portar aliments a un punt "X" i al seu torn observadors d'UNICEF els podran donar ordres noves perquè portin a un punt "Z", perquè necessita major ajuda o perquè hi ha hagut un conflicte i s'ha de canviar la ruta per lliurar la mercaderia en un destí diferent. Aquest serà el Challenge del 2017.
Així que esteu convidats a compartir durant el matí de diumenge heu de vindre a veure volar els aparells que han enginyat i també a volar els vostres drons.
Us volia demanar a algú de vosaltres si esteu interessats a tirar-me un cable, és que em falten algú per fer de jutge amb mi i així tenir millor equitativa de puntuar a aquests equips. Serà una bona manera per valorar si el repte s'ha completat amb èxit.
Salutacions a tots i a volar
Smart Drone Challenge El propòsit original d'aquest fòrum/grup era i segueix sent per a ajudar a altres i per compartir els nostres èxits personals amb aquesta afició.
Since June of last year 2016 did not publish any entry on the web of BSDC. I have been receiving several emails of all kinds, asking questions about technical problems, asking me to see where I was, if I had left the BSDC project, etc.
Well, my absence is due exclusively to a work reason, due to which I have not had the time to combine everything, not only to write, but also to fly ... The good news is that if there are not many innovations , This me of February will again be operational, with a lot of desire to return to this exciting project and hobbie and above all to be able to fly, try and write about the latest developments of BSDC.
Més de 40.000 drones es venen cada mes, la gent li encanta volar però, moltes persones temen els drones i el treball per aprovar lleis que prohibeixen drones.
Si no es fa res, el probable futur gairebé segur és que hi haurà menys i menys llocs per volar legalment i el món perdrà les moltes coses sorprenents que els avions no tripulats poden fer pel món.
Així que vam crear un dia per celebrar els avions no tripulats i els seus usos i per educar els mitjans de comunicació, els governs públics i locals sobre les moltes coses bones que els avions no tripulats són utilitzats. Tenim 150 esdeveniments simultanis succeint tot al mateix temps el dissabte 6 maig 2017.
Ja falta poc per al pròxim IDD 2017.
Espero pronto poneros noticias super "COOL"