Maristes Sants-Les Corts

Maristes Sants-Les Corts

Compartir

"Per educar, cal estimar. I estimar-los a tots per igual" M. Champagnat

Photos from Maristes Sants-Les Corts's post 25/03/2026

🗣️🌍 Intercanvi lingüístic a 4t d’ESO

Els alumnes de 4t d’ESO han viscut una gran experiència participant en un intercanvi lingüístic amb els Països Baixos, una oportunitat única per practicar l’anglès en contextos reals i obrir-se a noves cultures.

Compartir el dia a dia, conviure amb famílies i descobrir una altra manera de viure i aprendre els ha ajudat a créixer, guanyar autonomia i crear vincles que van més enllà de l’aula.

Perquè aprendre una llengua és també viure-la 💬✨

Photos from Maristes Sants-Les Corts's post 20/03/2026

📚 Concurs de Lectura en Veu Alta 🗣️

Els nostres alumnes han participat en el Concurs de Lectura en Veu Alta, una experiència que posa en valor molt més que la lectura: la comprensió, l’expressió, la seguretat i el gust per la paraula.

Llegir en veu alta és compartir històries, emocions i aprenentatges. És atrevir-se a parlar davant dels altres i fer arribar el text amb sentit i sensibilitat ✨

Estem molt orgullosos de tots els participants per l’esforç, la il·lusió i el cor que hi han posat 💙

Photos from Maristes Sants-Les Corts's post 16/03/2026

🎓✨ Soft Skills a Batxillerat

Avui, els alumnes de 1r i 2n de Batxillerat han participat en una jornada molt completa de Soft Skills, desenvolupant habilitats clau per al seu futur acadèmic i professional.

Durant els tallers han treballat competències com:

Eines per a la recerca de feina i LinkedIn
Innovació i creativitat
Anàlisi de problemes i presa de decisions
Parlar en públic i comunicació eficaç
Perfil professional i identitat digital
Màrqueting digital i noves professions tecnològiques
Salut, estil de vida i autoconeixement …i moltes més!

Agraïm als ponents que ho han fet possible:


Una experiència que ajuda els nostres alumnes a conèixer millor les seves capacitats i preparar-se per als reptes que vindran.

Photos from Maristes Sants-Les Corts's post 08/03/2026

Avui, 8 de març, celebrem el Dia Internacional de la Dona 💜

A l'escola vam avançar la commemoració el passat divendres 6 de març amb un acte molt especial organitzat per la Comissió de Gènere, amb la participació de l’alumnat de Literatura de Batxillerat i el Consell de Governança.

L’acte va ser un espai de reflexió, paraules i compromís per recordar la lluita de tantes dones i per continuar treballant, des de l’educació, per una societat més justa i igualitària.

Gràcies a tot l’alumnat i al professorat que ho van fer possible!

💜 Seguim avançant per la igualtat.

27/02/2026

L’escola concertada pateix un infrafinançament crònic que impedeix garantir la gratuïtat real i les mateixes oportunitats per a totes les famílies.

Per això, famílies, sindicats i patronals hem engegat una campanya de recollida de signatures per reclamar:

• un finançament suficient que garanteixi la gratuïtat per a les famílies,
• més professionals als centres,
• i l’homologació de condicions laborals del personal.

Aquestes demandes s’han traslladat també com a esmenes a la proposició de llei del 6% del PIB i es faran arribar al Parlament i a la Sindicatura de Greuges.

🗳️ Ens hi juguem l’equitat, la qualitat i el futur del nostre sistema educatiu.
✍️ Signa per donar-hi suport
👉 Visita escoladelagent.org
📅 Fins al 19 de març



20/02/2026

Un dia a Infantil és molt més que un dia d’escola a Maristes Sants – Les Corts.

És experimentar, compartir, expressar-se, crear i créixer en un ambient que respecta els ritmes de cada infant.

Acompanyem els infants en els seus primers aprenentatges amb estima, mirada atenta i vocació educativa. Perquè sabem que els inicis són fonamentals i que cada petit pas és una gran descoberta 🌱✨

Vols formar part de la nostra comunitat?

Trobaràs més informació a l’enllaç del perfil.

14/02/2026

Ni la pluja, ni el vent, ni el cel gris! ☔️⚡️
Ahir vam demostrar que a l’escola tenim prou purpurina i ganes de gresca per il·luminar qualsevol tempesta.

El nostre Carnestoltes va ser passat per aigua, però sobretot amb moltes ganes de passar-s’ho bé! 🎭🕺

Gràcies a tot l’alumnat, mestres i AFA per no perdre el somriure. Som imparables! 💪✨

06/02/2026

Acompanyar els alumnes a descobrir el seu camí també és educar.

Al Talent Hub, els nois i noies de Batxillerat han escoltat experiències reals d’exalumnes que avui són a la universitat i de famílies que han compartit el seu recorregut professional.

Xerrades de sectors molt diversos que inspiren, orienten i ajuden a prendre decisions amb sentit, mirant el futur amb confiança i il·lusió 🌱

Perquè quan connectem talent, experiència i vocació… passen coses extraordinàries.

Photos from Maristes Sants-Les Corts's post 04/02/2026

El divendres 30 de gener la nostra escola es va convertir en la cuina més especial del món! 👩‍🍳👨‍🍳

Amb motiu del Dia Escolar de la No-violència i la Pau, els alumnes i mestres hem elaborat una recepta única: la Recepta de la PAU. 🕊️

No hem fet servir sucre ni farina, sinó ingredients que alimenten l’ànima: respecte, comprensió, ajuda... i molta empatia. El resultat? Un plat d’allò més valuós que esperem compartir cada dia a les aules.

Perquè la pau es cuina a foc lent i entre tots! ❤️

Photos from Maristes Sants-Les Corts's post 03/02/2026

Un any mes participant amb dels nostres alumnes de 1r IB al MEP Spain celebrat a Palma de Mallorca.
Dies d’aprenentatge, debat, convivència i creixement personal que reforcen valors com el pensament crític, el diàleg i el compromís europeu. Hem estat defensant idees, debatent intensament però també passant-ho bé i fent noves amistats!

I felicitacions especials a en Jan Valera, que va treballar i defensar les seves propostes a la Comissió d’Assumptes exteriors amb el projecte RearmEurope, ha estat seleccionat per passar a la fase nacional a Madrid.

Orgullosos de vosaltres, nois!

Photos from Maristes Sants-Les Corts's post 09/01/2026

Del 12 al 16 de gener a l’escola iniciem el Repte Manatí, una campanya solidària de recollida de roba que duem a terme conjuntament amb la Fundació Formació i Treball (Càritas). Una iniciativa que ens permet treballar en xarxa, viure els valors maristes i generar un impacte positiu a la nostra comunitat. 💙

Recollirem roba de vestir i de la llar, calçat, bosses, motxilles, cinturons, gorres…, tot allò que encara pot tenir una segona vida. A més, enguany l’alumnat de 6è de Primària donarà un pas més enllà i crearà una obra d’art amb una mostra de la roba recollida, fomentant la creativitat i la reutilització. 🎨✨

Amb petits gestos, podem crear noves oportunitats socials i laborals i contribuir a un món més just i sostenible. 🌍

¿Quieres que tu escuela/facultad sea el Escuela/facultad mas cotizado en Barcelona?

Haga clic aquí para reclamar su Entrada Patrocinada.

Localización

Categoría

Teléfono

Dirección


Carrer Vallespir, 160
Barcelona
08014

Horario de Apertura

Lunes 08:00 - 19:00
Martes 08:00 - 19:00
Miércoles 08:00 - 19:00
Jueves 08:00 - 19:00
Viernes 08:00 - 19:00