14/06/2026
Ara que el curs 2025-2026 pràcticament ja s'ha acabat, alguns de vosaltres ja heu començat a tornar a casa... Aquest és el cas de la Valeria, que ja ha marxat de Barcelona i que ens envia aquesta bonica fotografia des de Nàpols, amb el Vesubi al fons... Moltes gràcies, Valeria! Ja us trobem a faltar!
Now that the 2025-2026 academic year is almost over, some of you have started to go back home... This is the case of Valeria, who has already left Barcelona and who just sent us this beautiful picture from Naples, with the Vesubio volcano in the background... Thanks a lot, Valeria! We already miss you, guys!
07/06/2026
07/06/2026