21/08/2023
Exalumnes sou convidats a pujar a Montserrat ⛰️🌄
És un bon moment per compartir camí i retrobar-nos amb els companys, mestres, professors
i famílies.😀😃😁 Celebrarem plegats el desè aniversari! 1️⃣0️⃣🥳
17/06/2023
Trobada a l’escola amb la promoció del 85.
Agrair la vostra il.lusió de tornar al col.legi i la presència dels mestres i professors.🤩
Lestonnac forever!💙
17/06/2023
Bonica trobada a l’esc ola de la promoció del 85.
Agrair a tots i totes la vostra il.lusió per tornar a l’escola. També als mestres i professors que ens van acompanyar.Lestonnac forever!
15/05/2023
Bon dia de Santa Joana a tots i totes!
25/04/2023
La promoció del 73 va visitar l’escola el dissabte passat.📚✏️
Van compartir records i anècdotes amb alguns dels professors que els van acompanyar durant la seva etapa escolar.🎒 La visita a la piscina va ser obligada🏊🏻♀️ i reconèixer els espais força complicat. L’escola ha canviat mooooolt. ❤️Gràcies a tots i totes per tornar a Lestonnac.
19/01/2023
Trobada de les antigues alumnes del 63.
Quina il.lusió que ens ho compartiu.
Podeu venir a l’escola a fer les trobades.
Esteu tots i totes
convidades!!!
14/08/2022
Recuperem la pujada a Montserrat a peu. La podeu fer des de l’escola, des de les Fonts de Terrassa o des de Monistrol.
Sou tots i totes benvinguts a fer camí plegats.
Un bon moment per retrobar-nos amb els exalumnes, mestres, professors, alumnes i pares i mares.
Som-hi!!!!
No podeu faltar!!! 1 d’octubre
12/05/2022
🙋🏻♀️15 de maig, Santa Joana!
Recordeu el festival de música?🎼
Estem de celebració! 40 anys!!!!
Molts i moltes de vosaltres vau participar i gaudir d’aquest súper Festival dels alumnes de Batxillerat i BUP….
Ho recordeu?
03/05/2022
Recuperem el tradicional sopar de Santa Joana!
Animeu-vos i feu d’aquest sopar un espai de retrobament entre els ex alumnes i famílies que ja no teniu fills a l’escola.
Us esperem! Organitzat per l’AMPA de l’escola.
😃🥳🤩
23/04/2022
Us desitgem un Feliç Sant Jordi!
07/03/2022
El pas del temps. Recordeu que durant la Guerra Civil Espanyola van bombardejar l’edifici.
18/05/2020
Avui ens escriu la Núria Castelltort, infermera al Cap de Manso a Bcn i ens explica com segueix tot i la desescalada. Moltes gràcies i molts ànims a totes, ens en sortirem!
Hola! Sóc la Núria Castelltort, infermera d'atenció primària al CAP Manso i exalumna de Lestonnac. Des de l'Associació m'han demanat que us expliqui el meu testimoni durant la pandèmia.
Fa 3 mesos sentíem que el covid-19 era el germà petit de la grip, al cap de poc ja sabíem que no era així. El que no m'hagués imaginat mai és que es convertiria en una pandèmia i ens faria tant de mal.
Els centres sanitaris s'han hagut de transformar d'un dia per l'altre i tot el personal adaptar-se a la crisi en un temps rècord...
Les primeres setmanes van ser molt complicades... Tota la informació entorn el covid-19 canviava en qüestió d'hores, vèiem centenars de pacients amb la mateixa simptomatologia, els telèfons d'atenció sanitària estaven col·lapsats, no teníem suficient material de protecció... Va ser molt dur...
Per sort, es va aconseguir aplanar la corba gràcies a l'esforç de tothom. Però això encara no ha acabat, hem de seguir treballant de valent per tal de guanyar la batalla al virus. No és moment de relaxar-se, sinó de prendre consciència, d'autoresponsabilitat, de sentit comú... No ens podem permetre reviure els inicis...
En aquesta història no hi ha herois ni heroïnes... Hi ha persones que s'esforcen... Alguns quedant-se a casa sense rebre ingressos, altres sortint a treballar cada dia per garantir els serveis essencials...
Ara venen dies de canvis, la famosa "desescalada", només us demano ser conscients del que hem i estem visquent, que actuem amb responsabilitat i que tot això ens fagi reflexionar sobre les nostres prioritats...
Us envio una forta abraçada virtual, cuidar-nos és feina de tots.
1, 2, 3... Lestonnac!