L'Arrel Maternitat i Infància

L'Arrel Maternitat i Infància

Compartir

Centre de suport a la maternitat i a la criança respectuosa amb espai d'educació lliure i vivencia El centro dispone de dos espacios separados.

L'Arrel es un centro de maternidad e infancia que quiere acoger a todas aquellas madres que quieran vivir el embarazo de una manera activa y emotiva, que quieran asesorarse sobre esa etapa tan desconocida para muchas y disfrutar de un posparto feliz; a familias implicadas en la educación y la crianza de sus hijos; y a niños de 0 a 3 años para hacer de su infancia una etapa de experiencias divertid

Photos 10/03/2020

Tornem de nou a la càrrega col.laborant amb
Aquest divendres 13 de març un taller de contacontes en llengua de signes.
La llengua de signes🙌, aquell llenguatge tant desconegut i tant útil no només per la comunitat sorda🙉, també pels més petitxs🙊. Ajudem-los a comunicar-se oferint altres eines, altres recursos.
Algú s'anima a venir?😊
Contacteu per mail o telf. Per reservar la plaça.
Ens veiem!!!

Photos from L'Arrel Maternitat i Infància's post 23/12/2019

I ARRIBA EL GRAN DIA!🎈🎉
El dia en que celebrem haver-nos conegut, haver crescut junts i haver creat aquest fort vincle entre nosaltres.
Avui més que mai podem dir que hem viscut l'Arrel, un espai que ha fet família.🌱👪💚
ADEU ARREL, FINS SEMPRE!💞 @ L'Arrel Maternitat i Infància

Photos from L'Arrel Maternitat i Infància's post 20/12/2019

Així obriem I així tanquem etapa.
Després d'haver pogut viure l'experiència de parir el meu propi projecte, un projecte ple d'amor I d'il.lusions, puc acomiadar-me de L'ARREL dient el mateix que em transmetia ella cada dia en obrir la porta del centre:
3 anys a prop del meu cor
3 anys al compas de la meva respiració
3 anys en companyia de la meva veu
3 anys tan unides com mai més ho tornarem a estar.
💚🌱💚 @ L'Arrel Maternitat i Infància

Photos 13/12/2019

El nadal també ha arribat a l'Arrel. El dia 23 de desembre celebrarem l'arribada d'aquestes festes I acomiadarem aquesta etapa tan bonica que ja toca fi.
Volem aprofitar per fer una crida a totes aquelles famílies que heu format part del projecte, a totes aquelles que heu confiat en nosaltres i heu fet possible aquesta muntanya d'il.lusions.
Esteu tots i totes convidats a fer un petit esmorzar col.lectiu i rebre una fortíssima abraçada plena d'agraïments i amor.
Us hi esperem!!!💕😘

Photos from L'Arrel Maternitat i Infància's post 12/12/2019

Encara que s'apropa un desviament de ruta, aquest camí que hem fet junts ens ha aportat uns aprenentatges i uns valors que ja mai oblidarem

Photos from L'Arrel Maternitat i Infància's post 22/11/2019

Dies de jocs artístics a l'aire lliure!🌳✏🚗 @ Parets del Vallès

15/11/2019

Per fi divendres!!! 🙌🎉
Bon cap de setmana😄

Photos from L'Arrel Maternitat i Infància's post 14/11/2019

Quan no tens preses i els hi dediques tot el teu temps, quan decideixes ajupir-te per estar al seu nivell. Quan saben que poden confiar en tu i se senten segurs, que estaras sempre pel que necessitin.
Aleshores es quan t'ho agraeixen amb uns somriures que t'il·luminen🎆 @ Parets del Vallès

Photos from L'Arrel Maternitat i Infància's post 14/11/2019

Quan ellxs, tan sincers, tan espontanis, tan emocionals... donen color a un dia gris i t'alegren de bon matí🌸💚 @ L'Arrel Maternitat i Infància

Photos from L'Arrel Maternitat i Infància's post 13/11/2019

Dies de fred en els que ve de gust quedar-nos dins❄ @ Parets del Vallès

Photos 05/11/2019

Aquest dissabte a les 11 oferim un taller de música en família on gaudirem petits I grans.
Si esteu interessats contacteu😊

Photos from L'Arrel Maternitat i Infància's post 31/10/2019

Amb aquests somriures i aquests panellets boníssims us desitjem
🍂🌰Feliç castanyada!!🌰🍂 @ Parets del Vallès

¿Quieres que tu escuela/facultad sea el Escuela/facultad mas cotizado en Barcelona?

Haga clic aquí para reclamar su Entrada Patrocinada.

Localización

Categoría

Teléfono

Página web

Dirección


Avenida Lluís Companys, 31
Barcelona
08150