Institut del Pròxim Orient Antic Institute for Ancient Near Eastern Studies

Institut del Pròxim Orient Antic Institute for Ancient Near Eastern Studies

Compartir

Información de contacto, mapa y direcciones, formulario de contacto, horario de apertura, servicios, puntuaciones, fotos, videos y anuncios de Institut del Pròxim Orient Antic Institute for Ancient Near Eastern Studies, Universidad, Gran Via de les Corts Catalanes 585, Barcelona.

23/04/2024

Esteu tots convidats a la conferència de Gioele Zisa del dia 25 d'abril a les 15h. Aula 2.4. Us hi esperem!

Photos from Institut del Pròxim Orient Antic Institute for Ancient Near Eastern Studies's post 31/01/2024

El dilluns 5 de febrer tindrà lloc la jornada

¡Dioses en peligro!
Olvidos, maldiciones, secuestros y otros riesgos de ser un dios en el Próximo Oriente antiguo

Sala de Professors
Facultat de Filologia
Edifici Josep Carner (5è p*s)
c/ Aribau nr. 2 (Barcelona)

Aquí teniu el programa
Us hi esperem!

24/05/2022

Conferències

Els dies 2 i 3 de juny de 2022 tindrà lloc un cicle de conferències del Prof. Dr. Miroslav Bárta (Czech Institut of Egyptology, Director of the Abusir Mission - Charles University Faculty of Arts), organitzat per l'IPOA i les Seccions d'Estudis Hebreus i Arameus i Filologia Llatina i Lingüística Indoeuropea.

Dijous 2 a les 18.00 hores (Sala Gabriel Oliver): "In the shadow of Abusir: Kings, Officials and Osiris of the Fifth Dynasty"

Divendres 3 de juny de 2022 a les 11.00 hores (Sala Gabriel Oliver): "Early Christian Communities of the El-Hayz Oasis"

Hi esteu tots convidats.

Màster de Cultures i Llengües de l'Antiguitat on Twitter 26/02/2022

El màster de Cultures i llengües de l’Antiguitat i l’Institut del Pròxim Orient Antic presenten la conferència de la Dra. Leire Olabarria (Universitat de Birmingham): “Pan, cerveza y pescado: reinterpretación de una disputa conyugal en Deir-el-Medina”(3 de març a les 17h).

Màster de Cultures i Llengües de l'Antiguitat on Twitter “El màster de Cultures i llengües de l’Antiguitat i l’Institut del Pròxim Orient Antic presenten la conferència de la Dra. Leire Olabarria (Universitat de Birmingham): “Pan, cerveza y pescado: reinterpretación de una disputa conyugal en Deir-el-Medina”(3 de març a les 17h).”

07/06/2021

Dijous 10 de juny a les 17.30h. Conferència on-line de la Dra. Laura Puértolas Rubio "The Washing of the Mouth in the Luwian Dupaduparša-Ritual". Demaneu enllaç a: [email protected]

Photos from Institut del Pròxim Orient Antic Institute for Ancient Near Eastern Studies's post 26/05/2021

El dimecres 19 de maig, vam tenir l'honor de retre homenatge al Prof. Gregorio del Olmo Lete, fundador de l'IPOA i màxim promotor dels Estudis Orientals a casa nostra. Aquest volum és un modest testimoni de gratitud.

http://www.publicacions.ub.edu/ficha.aspx?cod=13833

20/10/2020

Aquest dijous 22 d'octubre encetem la primera sessió dels Seminaris a Quatre Bandes 2020-21 parlant de deesses al Pròxim Orient Antic, Egipte i Grècia. Comptarem amb la presència de Jesús Carruesco, Sara Moratinos, Susana Soler i Eulàlia Vernet.

Aquesta primera sessió serà en línia. Trobareu l'enllaç aquí:

Seminaris a 4 bandes

28/04/2020

Enhorabona a la Dra. Elena Martínez per la seva tesi doctoral "Corpus of the Lycian and Hieroglyphic Luwian Kinship Lexicon" dirigida pels Drs. Ignasi-Xavier Adiego i Mariona Vernet. La doctoranda va obtenir la màxima qualificació en la defensa que es va celebrar el dia 28 d'abril del 2020. El tribunal el formaven els Drs. Virgilio García Trabazo, Miguel Valerio i Javier Velaza. I tot, malgrat el confinament.

¿Quieres que tu escuela/facultad sea el Escuela/facultad mas cotizado en Barcelona?

Haga clic aquí para reclamar su Entrada Patrocinada.

Localización

Categoría

Teléfono

Dirección


Gran Via De Les Corts Catalanes 585
Barcelona
08007