23/06/2026
📊Vols transformar dades en visualitzacions clares i impactants?
‼️Aprèn a crear dashboards interactius en el nostre nou curs: 'Visualització de dades interactives per les ciències socials: Tableau, PowerBI i Google Data Studio’.
🗣️Adreçat a estudiants i professionals de les Ciències Socials
🧑🏫Amb Jordi Morales i Gras
💻Curs asincrònic a través de la Plataforma Virtual Moodle
👉Inscripcions obertes! https://bit.ly/4af97GZ
16/06/2026
🚀 'PROJECTA’T': L’IMPULS QUE POT TRANSFORMAR LA TEVA CARRERA PROFESSIONAL
Vols créixer professionalment, assumir nous reptes o redefinir el teu futur laboral?
‼️El COLPIS, a través del programa 'Projecta’t', ofereix un servei d’orientació, carrera i assessorament professional personalitzat i 100% subvencionat per la Generalitat de Catalunya i el Ministerio de Trabajo y Economía Social.
📌 Què ofereix?
✔ Orientació professional individualitzada
✔ Identificació de competències i potencial professional
✔ Elaboració d’un pla d’acció personalitzat
✔ Assessorament professional
✔ Sessions presencials o en línia
👥 Adreçat a professionals en actiu de les ciències socials.
🎯 Per què participar-hi?
Per identificar les teves competències, definir objectius professionals i construir un itinerari de desenvolupament adaptat al teu perfil i interessos.
👉Més informació a: https://bit.ly/3VIDWfT
15/06/2026
📣Curs de preparació d'oposicions al cos superior de la Generalitat de Catalunya
🗓️De l'1/10/26 al 27/5/27
💻En línia, a través de la plataforma Zoom
➡️Més informació i inscripcions: https://bit.ly/4vJXikl
12/06/2026
🔝 Dijous 11 de juny l’aula Ramon y Cajal de la Universitat de Barcelona va ser l’escenari de la presentació del Postgrau en participació ciutadana, deliberació democràtica i tecnologies digitals, impulsat pel Col·legi Oficial de Ciència Política i Sociologia de Catalunya (COLPIS), l'Institut de Formació Contínua IL3 - Universitat de Barcelona (UB) i la Diputació de Barcelona
📌 Sota el títol 'Democràcies fortes en societats complexes. Un postgrau per a la política del segle XXI' la degana del Colpis, la Dra. Lídia Arroyo Prieto, el coordinador del postgrau, el Dr. José Luis Martí, la directora de planificació estratègica de l’Institut de Formació Contínua – IL3 de la Universitat de Barcelona, Victòria Alsina Burgués i el diputat de Participació Ciutadana de la Diputació de Barcelona, Marc Serra Solé van presentar aquesta formació, sobre la que tots van coincidir en la seva importància i necessitat per a la millora de la participació ciutadana i de la qualitat democràtica present i futura.
📙 El programa, amb 30 crèdits ECTS, està adreçat a professionals de l’Administració Pública, consultories especialitzades, Tercer Sector i l’àmbit comunitari, inclou coneixements sobre fonaments teòrics de la democràcia; polítiques públiques i participació ciutadana; innovació digital en la deliberació; disseny institucional de la participació; eines i metodologies, per tal de promoure la participació ciutadana i participació sectorial.
💫 El nostre agraïment a totes les persones que van fer possible aquesta jornada!
‼️ Matrícula oberta! Informa’t sobre el nostre postgrau, aquí 👉 Formació de Postgrau en Participació Ciutadana, Deliberació Democràtica i Tecnologies Digitals | IL3 - UB
10/06/2026
⏰Demà a les 17h!
📍Aula Ramon i Cajal - Universitat de Barcelona
📌JORNADA 'DEMOCRÀCIES FORTES EN SOCIETATS COMPLEXES. UN POSTGRAU PER A LA POLÍTICA DEL SEGLE XXI'
👉Inscripcions obertes! https://bit.ly/4dC4yZx
09/06/2026
📌 Nou episodi del programa 'Genealogies de la Ciència Política i la Sociologia de Catalunya' al nostre pòdcast La mirada del Colpis
🎙️Entrevistem a Josep Maria Vallès
👥 Amb la Dra. Lídia Arroyo Prieto, Eva Anduiza i Antoni Biarnés. Presentant, l'Aran Solé
❗No us el perdeu! El podreu trobar, a:
💻La nostra pàgina web: https://bit.ly/4g3MdWQ
📺El nostre canal de Youtube: https://youtu.be/B9XncFaAfSA
📻 El nostre canal d'Ivoox: https://go.ivoox.com/rf/175204638
08/06/2026
📌 Curs: ‘Visualització de dades interactives per les ciències socials: Tableau, Powerbi i Google Data Studio’
Un curs pensat tant per alumnat en formació (grau, màster i doctorat) com per professionals actius de les Ciències Socials, amb interès per l’anàlisi social de dades massives (Big Data), la comunicació digital o la visualització de dades.
🗓️Del 6 al 26 de juliol
👨🏫Amb Jordi Morales i Gras
💻Format: asincrònic, a través de la Plataforma Virtual Moodle
➡️Més informació i inscripcions a: https://bit.ly/4af97GZ
08/06/2026
⏰Les classes comencen el 25/06!
🗓️Els dijous 25/06 i 02/07
⌚️de 17:30 a 20:30h
📌 Curs: ‘Afers públics amb mètode: incidència, aliances i veu institucional’.
🗣️Amb Eduard Barcons Comellas
💻Format: en línia, a través de la plataforma Zoom
‼️Curs bonificable
➡️Més informació a: https://bit.ly/4dtMcJ3
08/06/2026
‼️Aquest dijous, 11/6
⏰17h
📌Jornada: 'Democràcies fortes en societats complexes. Un postgrau per a la política del segle XXI'.
➕Colpis - Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) - Diputació de Barcelona.
🗣️Amb Lídia Arroyo; Victòria Alsina, Marc Serra; José Luis Martí.
📍Aula Ramon i Cajal - Universitat de Barcelona
➡️Inscripcions a: bit.ly/4dC4yZx
05/06/2026
📣Nou curs! Visualització de dades interactives per les ciències socials: Tableau, PowerBI i Google Data Studio
🧑🏫Amb Jordi Morales i Gras
🗓️Del 6 al 26 de juliol
💻Curs asincrònic a través de la Plataforma Virtual Moodle
➡️Més informació i inscripcions a l'apartat de Formació de la nostra pàgina web. Enllaç a la BIO!