06/02/2022
Preinscripció curs 2022-2023. Del 7 al 21 de març. Jornada de Portes Obertes: dimecres 2 de març a les 16h. Imprescindible cita prèvia.
Escola d'Educació Infantil i Primària Aquest és un espai on-line de l'escola Eduard Marquina i està obert a la participació de tots els adults.
Pares, mares, familiars, mestres, tot el personal i ex-alumnes per a estar informats de les activitats que es publiquen al bloc de la nostra escola. Hem de respectar en tot moment la resta de participants mitjançant els comentaris. En cas contrari, els comentaris s’esborraran. Hem d’escriure utilitzant els signes de puntuació i intentant evitar les faltes d’ortografia en els comentaris. Les pàgine
06/02/2022
Preinscripció curs 2022-2023. Del 7 al 21 de març. Jornada de Portes Obertes: dimecres 2 de març a les 16h. Imprescindible cita prèvia.
21/06/2021
Volem donar les gràcies a tota la gent que ha apostat pel projecte que vam presentar als Pressupostos Participatius de l'Ajuntament de Barcelona i ens heu votat. Hem aconseguit 1.261 vots, 1.000 vots més que a la fase de suports, però no han estat suficients. Amb aquesta quantitat de vots obtinguts en altres districtes seria un dels projectes seleccionats, però a Sant Martí hi ha hagut molta participació i, tot i que ens hem quedat fora, és una molt bona notícia. No hem aconseguit el nostre objectiu, però podem estar contents dels suports que hem rebut. També volem donar l'enhorabona als projectes seleccionats, alguns dels quals molt necessaris i en entorns escolars. Seguirem lluitant per aconseguir la millora del pati, una necessitat per a l'escola i per al barri.
Resultats votació - Pressupostos participatius de Barcelona - decidim.barcelona Per primera vegada a Barcelona, es promouen uns Pressupostos participatius pel conjunt de la ciutat per decidir una part de les inversions municipals als districtes.
15/06/2021
Segur que ja heu votat??? Queden pocs dies!!! Diumenge 20 de juny finalitzen les votacions de la fase final dels Pressupostos Participatius de l'Ajuntament de Barcelona. Cada vot compta per aconseguir la millora del pati, una necessitat per a l'escola i per al barri. Us recordem que poden votar totes les persones majors de 14 anys empadronades a Barcelona.
Votació pressupostos - Pressupostos participatius de Barcelona - decidim.barcelona Per primera vegada a Barcelona, es promouen uns Pressupostos participatius pel conjunt de la ciutat per decidir una part de les inversions municipals als districtes.
Ja heu votat? Ens ajudeu? Aquí teniu un tutorial i l'enllaç al projecte de millora del pati de l'escola Eduard Marquina que es troba a la fase final dels Pressupostos Participatius de l'Ajuntament de Barcelona. Del 10 al 20 de juny heu de votar un mínim de dos projectes. Necessitem el vostre suport per aconseguir el màxim possible de vots i poder transformar un espai tan necessari per a l'escola i per al barri. Poden votar totes les persones majors de 14 anys empadronades a Barcelona. Així que ens ajudarà molt que feu difusió entre els vostres contactes, amics, veïns, familiars,...Una escola oberta al barri! https://www.decidim.barcelona/processes/PressupostosParticipatius/f/4517/budgets/12/projects/263
07/06/2021
Ja hem arribat a la fase final de votació dels projectes dels Pressupostos Participatius de l'Ajuntament de Barcelona-Decidim Barcelona. Del 10 al 20 de juny necessitem el teu vot per aconseguir la millora del pati de l'escola. Recordeu que pot votar qualsevol persona empadronada a Barcelona major de 14 anys. Feu difusió entre el vostres contactes, amics, veïns, familiars, ... Som-hi!!!
Millorem el pati de l’Escola Eduard Marquina - Votació pressupostos - Pressupostos participatius de Barcelona - decidim.barcelona Descripció breu: El pati d’aquesta escola, que s’obre al barri a través de diferents projectes i convenis, no disposa d’elements de joc i lleure per als infants. Proposem la creació d’una zona de joc infantil, l’adequació de les pistes a la pràctica esportiva, i la construcció d’un...
07/04/2021
Moltes gràcies a tothom!!! El projecte presentat als pressupostos participatius de l'Ajuntament de Barcelona ha estat seleccionat com el 10è amb més suports del Districte de Sant Martí i el 36è de 822 projectes de tot Barcelona. Per tant passem a la fase de concreció i posteriorment a la votació final del 10 al 20 de juny. Necessitarem més que mai el vostre suport per aconseguir-ho!!! Fem escola, fem barri, fem ciutat!
Una escola oberta al barri: Adequació del pati de l’escola Eduard Marquina com a espai educatiu. - Priorització de projectes - Pressupostos participatius de Barcelona - decidim.barcelona - Descripció breu: El pati de l’escola no disposa d’elements de joc i lleure per als infants. L’escola s’obre al barri amb diferents projectes i convenis. Necessitem una zona de joc infantil i l’adequació de les pistes per a la pràctica esportiva. Instal•lar un punt de reg a l’hort ...
Benvolgudes famílies i alumnes, avui finalitza un curs molt diferent per a tothom. Sabeu que no és la manera en la que ens agrada acomiadar-nos de tots vosaltres. Us volem donar les gràcies per la vostra paciència, comprensió i col·laboració durant tot aquest temps. Hem intentat des del primer dia acompanyar-vos, ser al vostre costat i ajudar-vos en tot allò que hem pogut. Us desitgem que passeu un bon estiu i que ens retrobem al setembre amb moltes ganes i energia i us anirem informant de qualsevol novetat.
Us enviem una abraçada molt forta de part de tota la comunitat educativa de l’escola.
18/05/2020
Del 19 al 22 de maig també podeu fer la preinscripció presencial, però només amb cita prèvia. Al web de l'escola trobareu tota la informació. https://agora.xtec.cat/ceip-eduard-marquina/
12/05/2020
Preinscripció curs 2020-2021.Termini: del 13 al 22 de maig. Podeu tramitar la sol·licitud de manera telemàtica durant aquests dies i també de manera presencial del 19 al 22 demanant cita prèvia. Teniu tota la informació al web de l'escola. https://agora.xtec.cat/ceip-eduard-marquina/
22/04/2020
Aquest Sant Jordi serà una mica diferent, però farem volar la imaginació. Us deixem aquesta proposta del Ricard per fer una rosa ben xula i amb materials que tenim a casa. Esperem les vostres fotos i escrits!
MANUALITAT ROSA DE SANT JORDI Aquí teniu una manera senzilla i divertida de fer la vostra rosa de Sant Jordi i a més reciclant un envàs!!
07/04/2020
Hola, famílies! Ja ens podeu seguir al canal de Telegram de l’escola. Estareu informats i rebreu un avís cada vegada que publiquem un nou article a la pàgina de l’escola.
Canal Escola Eduard Marquina Canal de telegram